de Radu Moraru

TVR 1, 2, 3, Info, cu bugete uriase de la guvern si de la noi, au balmajit informatiile si au lipsit publicul de imagini si informatii in cele mai importante momente.

Vuvuzelele au fost atit de idioate sau de lipsite de profesionalism, cu invitati atit de idioti, incit au facut un mare serviciu actualei puteri.

Antena 1 a bagat film iar Prima a tinut-o pe emisiunea educativa „Schimb de mame”.
In fine, nu am urmarit, dar e posibil ca Discovery sau National Geographic sa fi difuzat imagini si informatii corecte despre evenimentele violente din Bucuresti. Daca nu au facut-o, o vor face sigur, ca protest la disparitia televiziunii romanesti ca mijloc de informare corecta a propriului popor. Despre B1 no comment.

In lipsa unor televiziuni adevarate si puternice, e firesc sa avem o reactie flasca din partea Jandarmilor. In Germania, daca cineva isi permite sa arunce cu bolovani in fortele de ordine, este udat, „parfumat” cu lacrimogene si, daca insista „bolovanos”, ia o mama de bataie la pachet cu niste luni de puscarie.

M-am tot gindit daca prezenta extremistilor din galerii este o diversiune a Puterii sau a Serviciilor pentru a compromite mitingul pasnic. Raspunsul e clar NU! E parte din scenariul pus la punct de catre cei care conduc „Operatiunea Strada”! Stiau ca cei mai experimentati in luptele cu jandarmi sint ultrasii din galerii si ca simbata si duminica seara acestia au mintile extrem de infierbintate cu mult alcool si nu numai. De ce au nevoie acesti ticalosi din umbra?! De haos si de victime de ambele parti! Ca sa nu mai spun ca manifestantii pasnici de pe marginea Pietei Universitatii au un profil psihologic care, la o simpla scinteie, ii va transforma in „fiare” impotriva jandarmilor! Au gindit bine scenaristii raului!

Am aminat subscriptia publica din saptamina ce tocmai a trecut, anticipind ce urmeaza dupa comportamentul suspect al lui Raed Arafat. Apropo, mai stie cineva, de citeva zile, pe unde e acest om?! Curajosul care s-a batut cu dictatorul s-a evaporat dupa turneul vuvuzelian. Am aminat subscriptia publica pe ideea ca nu e momentul. BA E MOMENTUL! Saptamina aceasta pornim vinzarea de actiuni, chiar daca ticalosii vor prabusi Romania in haos! NASUL SE INTOARCE ! Sa fiti iubiti!

473 COMENTARII

  1. Nasule am o rugaminte. Spune-ne cum apreciezi si cum comentezi afrimatiile facute de catre Iulian Urban (mentalitate de viermi), Sever Voinescu (niste marginali) sau Carmen Axenie (populatia da dovada de lipsa de cultura). Este acesta un mod de comunicare? Spune-ne te rog opia ta ca si comunicator, care faci lucrul acesta de ani de zile.

    • Alexa, fă o analiză pe textul tău „Mie imi place ce ai scris.Una peste alta, nu e un capat de lume ca undeva refuleaza. Era de așteptat …” și lasă polologhia. Vorbești de „refulările ” celor care vin în piață…când de fapt sunt cazuri de defulare…Nu fi frustrat, ești în ton cu casa …cum e turcul și pistolul…Subscripție plăcută…

      1

  2. Doamnelor si domnilor,
    Ceea ce s-a intamplat aseara in capitala si in tara este o provocare pusa la cale de unii dornici sa ajunga cu orice pret la „ciolan” si care prin manipularea ordinara a unor oameni foarte usor influentabili si care in momente de adevarata criza financiara au inteles sa se manifeste violent. Va rog sa va puneti urmatoarea intrebare: De ce aceste violente se intampla numai dupa caderea intunericului ?. Numai atunci se pot face cele mai mari dezordini si isi inchipuie unii ca nu mai pot fi identificati. A nu se uita ca exista camere video care pot filma si in intuneric. Deci, exista destule imagini pentru aflarea celor cu, adevarat, vinovati de actele de huliganism ce s-au intamplat, pana noaptea tarziu, si ma refer in special in Bucuresti. Acum ramane de aflat cine sunt cei care au facut rau si aceste acte reprobabile. Actele huliganice sunt tipice dorintei unora de-a destabiliza Romania si in acest fel sa se ajunga la fel cu cele ce se intampla in Grecia. Eu inteleg ca sunt destule probleme in viata noastra si ca un pensionar medical, cu o pensie de 522 lei dupa 35 ani de munca imi dau seama pe, pielea mea, ce inseamna o viata chinuita de pensionar amarat, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ies in strada si sa arunc cu pietre, sticle incendiare sau alte obiecte in cei care asigura ordinea la o manifestare normala de protest. Apoi folosirea, ca varf de lance, a galeriilor huliganice a unor echipe de fotbal ne face sa gandim ca se doreste exacerbarea violentei si in aceasta situatie Romania sa cada prada unor dezordini care pur si simplu alunga investitorii straini care se mai incumeta sa investaasca aici. La ora actuala indiferent cine iesea sa explice maselor de manifestanti, din partea puterii nu era luat in seama iar situatia se inflama si mai rau. Apoi, intr-o situatie de adevarata criza mondiala este nevoie de un Guvern stabil si care sa poata face fata tuturor problemelor ivite. Daca acum se pleaca pe varianta alegerilor anticipate, multclamate de-o Opozitie care nu isi urmareaste dacat propriile interese meschine de-a ajunge cu orice pret la putere, tara va cadea in dezordine, ca in Grecia, si nivelul de trai va scadea si mai mult. Eu nu spun ca actuala putere prin politicile sale nu are nici o vina dar trebuie sa alegem raul cel mai mic. Pentru oricine care este, corect, si are ochi si urechi sa vada si auda isi da seama ca Opozitia nu doreste o colaborare cu Puterea si cauta orice numai si numai sa produca o cadere economica si mai mare si lucrul acesta prin exacerbarea manifestarilor corecte si cinstite a unor oameni carora le-a cam ajuns cutitul la os de atata recesiune. Aceasta imediat ce va ajunge la putere, ca acesta este directia, va da vina, ca deobicei pe mostenire si vom trai, poate, mai rau ca inainte. Deocamdata atat. Cu stima, Tony Popescu

    • Cea mai mare stima pentru Dv, domnule Popescu. Si tatal meu de 76 de ani gandeste la fel ca Dv.

    • aveti mare dreptate, in momentul de fata nici macar o schimbare in guvern nu este bine venita din punct de vedere extern….aceasta da dovada de nesiguranta si instabilitate politica, exact ce urmaresc usl-istii

      • exact, sa schimbi cel mai bun guvern din ultimii 21 de si sa pui ce? sa schimbi presedintele si guvernul in cele mai grele momente, cand nu e momentul si nu ai ce pune in loc asta se cheama anarhie, opozitia nu a facut decat opozitie de dragul opozitiei, nu a construcit nimic, nu a venit cu nici un program de relansare economica, de salvare a tarii; esti impotriva dar ce argumente ai, ce pui in loc, vorbe de dragul vorbelor? Doar ca nu-i suporta pe presedinte si premier? s-au intrebat: pe ei cine-i suporta?

        • Nu mai vreau sa mai jignesc,dar omul inteligent stie cine ii suporta Rena drg.

          • asta asa-i, dar nu putem sa-i acuzam pe cei ce au manevrat sforile zilele astea ca n-ar fi inteligenti, chiar diablogic de inteligenti; in momente de criza si nu neaparat economica ci mai degraba psihologica, e foarte usor de manevrat, speculat oportunitati cheie ce pot sa-ti serveasca scopurilor; cel mai bine ar fi daca am da filmul inapoi cu cel putin o saptamana si am vedea ce s-a intamplat, apoi am derula si am vedea ce urma sa se intample (ce e pe rol), abia atunci poate vom intelege miza; ce s-a produs intre cele 2 faze este doar o deturnare de atentie la ce era inevitabil sa se intample si asupra a ceea ce nu s-ar fi dorit sa se dezbata de fapt

  3. Asa e Alex, Basescu e vinovat. Nu ninge. daca era Geoana presedinte ne bateam in parc cu bulgari nu cu cataroaie din asfalt.

  4. Mai vreti o dovada:
    La AN acest comentariu este in asteptare desi a fost depasit de altele postate:

    ion adrian
    ianuarie 16, 2012 la 1:42 am
    Buna Dimineata

    Asa este Adriane si provocarile din ultimele zile nu vor ajuta la cresterea acestor investitii.

    Dar provocarea a fost demontata si probata pe ecranele tuturor televizoarelor caci:
    Jandarmii au fost excelenti si ieri si azi(adica in 15) au facut exact ce trebuia anuland instigarea USLista de azi de ieri de la ora 16(instigarea o stiam, ora am aflat-o de la Nicole)cand s-a cerut anchetarea jandarmilor pentru “brutalitatile” de alaltaieri, intregul scop al diversiunii fiind de fapt provocarea de a se produce astfel de brutalitati.

    Azi s-a vazut clar asta si Androneasca care si-a trimis si ea niste studenti pe teren a schimbat macazul incercand sa creieze o alta fata a diversiunii si anume ca galeriile nu sr fi galerii si ca in orice caz violentele sunt o provocare patronata de actuala putere.
    Nu tine Androneasco, caci acuza total falsa de ieri a USL cat si propaganda de alaltaieri si de ieri pana ce au schimbat macazul, a Antenei mai ales, privitoare la brutalitati si nelegalitati ale jandarmeriei, iti anuleaza aceasta incercare de diversiune. Voi ati fost in spatele provocarilor si huliganismelor . Punct privind “brutalitatea” jandarmilor

    Comentariul tău e în așteptare.

    29 Theodora
    ianuarie 16, 2012 la 2:46 am
    @dlnimeni
    Daca doriti sa va alaturati grupului de bloggeri imi puteti lasa un mesaj pe blogul meu.
    Cu respect
    Theodora Marinescu

    qed

  5. Cred ca romanul isi merita soarta.Nu am plecat din tara si regret foarte mult,am tot sperat ca va fi bine dar mam inselat.In vacantele de iarna si de vara vin prieteni si neamuri deale mele din strainatate simt ca imi rad in nas si ma privesc de sus,ei o duc bine pe acolo sunt inconjurati de oameni adevarati.La noi greu mai gasesti asa ceva,daca te descurci si iti merge bine esti tinta invidilor si ti se baga numai bete in roate.Daca doamne fereste ajung iarasi la putere bolsevicii ma gandesc sa o tai si eu din tara asta macar copilul meu care este mic nu vreau sa creasca intrun mediu distrugator.

    • Eu am fost dincolo, am lucrat 5 ani…iti spun ca nu este usor, esti strain, un roman-tigan, muncesti mai mult ca cei de-ai casei pe bani mai putini!!!! Rar sunt cei care intr-adevar sunt respectati.

      Si inca un lucru. Multi romani vin acasa si se lauda ca au marea cu sarea, dar in realitate stau material un pic mai bine ca noi si nu spun nimic de umilintele ce le indura sau ce porcari fac acolo.
      Am fost si stiu! Nu vreau sa-ti povestec ca multi de acolo isi chemau rudele, apeland la minciuni si se trezeau bietii de ei furati si batjocoriti de propriile neamuri. Ce spui de faptul ca romanii isi trimiteau sotiile sa se cupleze cu patronii lor pentru bani si favoruri!?

      Daca prietenii si neamurile se uita de sus in jos la tine, inseamna ca acestia nu te merita, cauta-ti adevarati prieteni ca sunt.
      Aici pe blog am cunoscut oameni deosebiti, cu suflet mare!

        • multumesc Dora, eu vorbesc de Italia, dar am auzit ca sunt si in alte tari astfel de preocupari.
          Mi-e mila de cei cu bun simti si adevarati romani de dincolo, ei sufera de doua ori:
          – loviti si batjocoriti de straini si
          – loviti si batjocoriti de asa zisii romani de acolo.

          Inca mai am un gust amar dupa aceasta experienta.

          • Multumesc Lore,cat adevar se ascunde in cuvintele tale,nu cred ca toata lumea il poate intelege,sau doar pe jumatate.(cei care l-au trait si il mai traiesc au dreptul la replica aici)
            te imbratisez!

      • Ai dreptate, multi nu vor sa se intoarca acasa de rusine, si poate pentru faptul ca sunt aproapa dezradacinati, dezorientati sau fara sa vada nimic bun in viitorul apropriat.Drama emigrantului , si mai ales a copiilor lui, este ca incet ,incet, se va simti strain atat in tara in care s-a nascut cat si in tara de adoptie. Mai ales cand asteptarile cu care ai plecat de acasa nu s-au adeverit, si cu toate astea isi iubesc radacinile poate mai mult ca oricare. Rog romanii sa nu-si mai vorbeasca de rau tara, sa nu mai spuna ca au placat de acasa de foame, la noi in tara nimeni, niciodata nu a murit de foame in mod real, si nici nu ar fi posibil la un popor ortodox. Sunt lipsuri, insa suntem o tara democrata, europeana, o tara cu perspective bune, insa trebuie sa ne schimbam noi, nu Tara, ea este asa dintotdeauna si va fi asa mereu, noi traim in ea temporal, insa ne vom lasa amprenta in trecerea noastra. Fie ca traim in interiorul ei istoric- nu in granitile actuale, fie aiurea in lume…

    • aici, nu te supara nu-ti dau dreptate; e greu, e foarte greu, greu a fost intotdeauna, din toate timpurile tara asta a fost sub lupa hulpavilor si de asta nu-ti dau dreptate; este exact ceea ce doresc cei ce dirijeaza din umbra totul, depopularea tarii prin abandon, stau la rand ca intotdeauna sa puna mana pe tot ce avem, lasat de la Dumnezeu, si vor umple ei locurile ramase dupa plecarea noastra; pentru cei ce vor ramane scenariul s-a vazut zilele astea, o mica scanteie nu dintre cele mai fericite si mai insemnate declanseaza resorturi nebanuite plecate din disperare nascuta din debusolare; ce ni se serveste pe toate posturile de 20 de ani incoace: violenta de toate felurile – este un razboi psihologic menit sa pregateasca terenul (rau semeni, rau aduni), dezinformare cu ghiotura, deturnarea atentiei de la ce se intampla de fapt, denaturarea adevarului etc
      Sunt tactici de manipulare perfecte care mascheaza reguli care se fac in spatele „frontului”; instiga-i sa iasa in strada, incinge spiritele, lasa-i sa-si dea in cap si cand e cazul declaram tara asta neguvernabila si venim noi sa le aratam ce trebuie facut, bineinteles in spiritul scopurilor perfide ce le urmaresc ce numiti „papusarii” lumii noi!

  6. Pentru moment nu mai am timp decat sa rostogolesc de la EU blog:

    ion adrian a scris pe 16 Ianuarie 2012, 09:41 am

    Buna dimineara,

    Evident ca ce scriu acum voi rostogoli pe unde pot, dar incep aici,acesa fiind primul meu blog de suflet caci au mai urmat si altele si cine stie ograzile pe unde postez, stie ast.
    Asadar voi comunica care a fost scenariul anticipat, produs si deja dezamorsat poate si din cauza celor care l-au mirosit din timp.
    S-ar putea spune dar atunci dle de ce u l-ai spus mai devreme?
    Simplu, caci daca il anuntam aici sau in ograzile in care intru si care sunt atent monitorizate de “amici”, probabil ca s-ar fi stopat diversiunea(poate) si evident ca as fi fost acuzat ca fabulez atat de prostanaci care nu pot citi decat literele pe care le vad si care si alea sunt mistificate, cum am mai fost acuzat si ironizat de multe ori, cand am avertizat ca in provocari sunt bagate cozi de servicii straine dusmanoase care isi folosesc cu folos multele “conservele”pe care le au in teren, asa cum si in acest caz au fost suficient de multe in actiune in media si in teren si am si spus deja adica cred ca alaltaieri,acest lucru , si pe de alta parte as fi intrerupt (poate) cursul evenimentelor salvand astfel pe instigatori care de data asta trebuiau sa fie lasati sa-si arate exact chipul si si l-au aratat.

    Care a fost scenariul diversiunii odioase :
    1. Nu putem sa-l dam jos pe Basescu_Boc pe cale parlamentara deci trebuie sa-i doboram printr-un puci cu aparenta de revolta spontana sa-i culpabilizam astfel maximal si deci sa-i putem pune pe linie moarta;
    2. Pentru asta asteptam sau creem un moment propice si doar aici nu sunt sigur si deci nu pot afirma daca Arafat a fost constient implicat, daca si el a fost manipulat sau pur si simplu asa s-a intamplat. Personal cred ca a doua ipoteza este cea mai probabila si desigur ca Raed Arafat a inteles si deci de felul in care se va comporta in viitor in consecinta declaratiilor sale ca nu vrea provocari politice voi inclina spre una din acest trei ipoteze posibile.
    3. Odata aparitia scanteii vom provoca violente dar fara sa putem fi acuzati adica oamenii nostrii de partid vor fi in spate dar nu vor actiona direct, vom introduce trupe de asalt care desigur ca nu pot face nimic altceva decat sa provoace fortele de ordine si sa le determine la violenta
    4. Cu ajutorl posturilor media afiliate sau mai mult care de fapt ne conduc, in sparele lor fiind agentul strain, vom prezenta si creea impresia ca trupele de ordine sunt violente fara motiv contra manifestantilor pasnici care-si striga durerile si nevoiele;
    5. Pentru asta ne trebuie instigatori care sa doreasca cu placere confruntari cu jandarmeria, care sa aiba nevoie de bani multi putand fi niste tineri care se mai si drogheaza, beau etc si cine este mai potrivit ptr asta decat galeriiile cluburilor de fotbal care-si fac mreu de fapt fara vreo retorsiune serioasa care sunt deci foarte manipulabile despre manipulare nevand dlor un QI prea ridicat netrebuind sa stie decat sefii lor si nici chiar acestia sa nu inteleaga exact ce se petrece.
    6. Noi vom sustine scenariul prin declaratiile publice necesare, vom acuza jandarmii si orice am spune puterea, vom intoarca acestea mediatic ca un bumerang impotriva lor. Varful evenimentelor ne va prinde si la Parlamentul European(vezi unde s-a dus Ponta) ca sa convingem si strainatatea de ticalosia lui Basescu_Boc si apoi astia vor cadea si singuri.
    7. Asta s-a jucat in ultimele zile si tat reactia neviolenta a jandarmillorde care cred ca azi sunt convinsi mai toti romanii, cat si retinerea puterii de la declaratii bumerang ca daca ieseau cu declaratii trebuiau sa ceara jandarmilor sa asigure ordinea si atat aveau nevoie provocatorii pentru a acredita violenta si tirania puterii.
    Ca si in 6 decembrie 2009 am fost pe muche de cutit, atunci ne-a salvat Dumnezeu prin romanii din strainatate care s-au bulucit in vest la vot dupa ora 21:00 a Romaniei stind de la Nasul ca scorul este egal ca daca reusea minciuna cu 2 procente in plus la geoana acestia saraci dezamagiti nu s-ar mai fi ostenit dar asa le-a spus si Nasul tot timpul au inteles si ei ca de votul lor depinde totul, iar acum nea salvat inteligenta dlui Presdinte Basescu si a celor din guvern care au dorit sa impiedece diveriunea.

    E destul dar daca cineva are intrebari voi raspunde.

    Prima o pun eu:
    de ce dle spui astea acum ?
    pai le spun ca dlor au inteles esecul scenarilui lor si ca orice hot acuza victima de hotie deci ieri prin dna Andronescu si prin schimbarea de maxaz la Antene s-a dat semnalul unei alte manipulari: este o provocare alui Basescu si ai lui ca sa ne acuze pe noi mieluseii care abia ieri acuzm jandarmii de violenta si azi in noul scenariu ii acuzam ca nu si-au facut datoria si ca deci au fost mana-n mana cu huliganii .

    Daca in Romania mai pune botul cineva la asa ceva inseamna ca este redus mintal ca nu mai suntem in 1990 sa punem botul la toate diversiunile kgbiste.

    • Alexa, tu chiar nu înțelegi nimic. Când refulezi, psihic…„ții în tine”, când te exteriorizezi…defulezi, „dai din tine”…nu e ca la pompe.

      Ce vezi tu în piețe e o defulare. Aici nu e loc de interpretări. Ce sentimente și trăiri refulate în timp se defulează acum e o temă serioasă de discuție…și nu cred că le-ar conveni la majoritatea de pe aici, de fapt la toți, cu una, două excepții.

      Te bți cu propria postare. Tu ai grave probleme de înțelegere a termenilor și a frazelor pe care singur le compui. Sau ți le scrie altcineva? Ești vreo clonă neterminată?

      „REFULÁRE s. f. acțiunea de a refula; respingere; înăbușire. * (psihan.) act psihic prin care eul se apără în mod inconștient de dorințele, ideile etc. care contrazic convingerile sau normele morale. (< refula)”

      • @ timan

        Esti psiholog ? Atunci este unul ratat ca si politicianul Crina. 😀

        Refularea
        Deplasarea este o reorientare a afectelor si dorintelor spre alte obiecte substituibile. In sfarsit, in domeniul mai arhaic (care serveste mai clar pentru aparare decat pentru adaptare), au fost descrise trei mecanisme:

        – Proiectia, care transforma pericolul interior in pericol exterior. In caz extrem, se extinde la trairile de persecutie paranoica. Universul devine populat cu dusmani rauvoitori si periculosi, iar subiectul isi traieste relatiile ca o modalitate de persecutie;

        – Clivajul, prin care obiectele de investire sunt impartite in „bune” si „rele”, printr-un mecanism de proiectie a Eului, care, de asemenea, este scindat in doua atitudini simultane si contradictorii. Clivajul respectiv permite ca realitatea sa fie perceputa si sa se actioneze ca si cum ar fi una diferita, ba chiar ca si cum nu ar exista.

        – Se asociaza cu negarea, care face parte din categoria mecanismelor delirante.

        Dupa aceasta scurta si schematica prezentare a catorva dintre mecanismele de aparare descrise de psihanalisti, trebuie remarcate doua aspecte:

        Primul este ca, si repetam acest lucru, mecanismele respective nu implica neaparat patologicul. Servesc la adaptare si sunt in mod normal folosite in viata cotidiana, care fara ele ar fi imposibila sau prea angoasanta.

        Adica…taman ce faci tu zilnic pe aici ! :))

      • Esti FLUTURE de molie, plici!
        Du-te dupa Ilici
        Sa-i scoti din colon
        Morcovul Beton!

  7. auziti denumire de grup pe Facebook: „Romani contra portocalii” asadar, razboiul civil il au inca in scenariu

    • apropo de Facebook: inainteee sa apara Arafat la televiziuni, aparuse o cauza pe reteaua de socializare:”Spune NE desfiintarii Smurd” si nu intelegeam ce-i cu asta…baietii s-au grabit pe Facebook

      • Asa e, observasem si eu acest lucru, si ma intrebat de unde si pana unde. 🙂

  8. O TEMA UITATA – Remintesc Dlui Crin Antonescu care vrea sa se intoarca la popor :

    BEC – rezultate finale ale referendumului:77,78% pentru unicameral, 88,84% pentru reducerea numărului parlamentarilor.

    77,78% dintre alegători au răspuns cu DA pentru trecerea la un Parlament unicameral şi 22,22% cu NU, potrivit rezultatelor finale transmise, joi, de Biroul Electoral Central.

    Totodată, 88,84% dintre români au răspuns cu DA pentru reducerea numărului de parlamentari la maximum 300 şi 11,16% cu NU.

    Sursa: Agerpres

    NU-I ASA CA ACUM AI MARE RESPECT PENTRU POPOR
    Nu de alta dar ma gindesc ca daca s-ar aplica ceea ce a votat POPORUL pe care-l invoci cua atiata dragoste si compasiune, sigur dormitorul tau din Parlament e drept doar 1% ca doar asta ti-este prezenta acolo, s-ar desfiinta!!!!

  9. PUCH sau CASSEURS !!!

    Daca se considera inceput de PUCH sau PUCH avortat acesti baietei si-au dat singur MAT.

    Cat priveste CASSEURS, ROMANIA nu putea face exceptie, a intrat si cu aceasta in lumea cea mare.

    Cunosc ce inseamna CASSEURS cu ocazia unui G8 sau 10 la EVIAN cu prelungire à GENEVE, s-a stiut, comercianti si-au baricadat comerturile populatia a fot atentionata.

    Politia si fortele de ordine au intrevenit cu calm dar in forta.

    Revindecari au avut si ei la nivel international, fondul miscarii lor era CASAREA, VANDALISM, PERTURBAREA circulatiei si bine inteles nu a lipsit furtul

    Ce constatam la BUCURESTI este grav, miscari spontane si lozinci ani guvernamentale nationale in acelasi grup cu cei care sunt excelent organizati pentru CASARE ma intreb, cine a platit aceasta miscare.

    A GENEVE un responsabil s-a gasit nu ma indoiesc la Bucuresti cred ca se stie deja, sunt profesionisti scoliti in occident la metodele actuale.

    Trecerea la un regim democratic sau invers la un regim dictatorial se face cu reforme si cu lovituri de stat.

    Cei doi baietei, au gresit, drumurile lor au inceput sa se separe.

    Brunetelul sau cum i se mai spune Bazaneul bate in retragere si a luat drumul spre Danemarca, celalant mai cucos isi arata muschi dar mai mult sunt slanina.

    El crede ca este deja Presedintele ROMANIEI si convoaca Parlamentul sau cine stie ce.
    In joc mai este si liliputul care actioneaza dupa cum ii spune Voiculescu, acum sau nici odata.

    Intr-adevar acum sau nici odata, ora de ADEVAR a inceput REFORMA SANATATI este lovitura de gratie date MAFIEI din medicamente.

    Romanul de rand nu a inteles dece nu sunt pensiile si salariile mai mari, dar dupa aceste evenimente si din prezenta celor care latrau au constiinta clara ca actualul guvern trebuie sa continue ce a inceput.

    Jocurile cu anticipate si caderea guvernului sunt iluziile siamezilor la sugestia batranului care isi opereaza colonul.

    Sa-i dea Dumnezeu sanatate si sa-si ceara scuze pentru NENOROCIREA creata ROMANIEI dupa dec 89

    Sa auzim de bine !!!

  10. Manifestatia antiBasescu a fost preluata de ultrasii din galerii. E clar. Am fost acolo si am auzit ce se vorbea. Violenta o dadeau baietii de cartier. Iar ce vorbesc asa zisii sefi de galerie e vax, nu-i crede nimeni p-astia. In schimb s-au detasat 2 penibili care insista sa stea pe sticla: Dragoteasca si Scriblea. Nu stiu cine-i tine p-astia. In Grecia nu discuta nimeni despre excesul de zel al jandarmilor, in Londra nu se lamenta nimeni de nimic. Vedeti si in Germania cu proiectul 21 unde nu sunt ultrasi, sunt cetateni obisnuiti si sterg cu ei pe jos. Numai la noi toti isi dau cu parerea, ba ca Igas sa demisioneze, ba ca jandarmii lovesc aiurea, ba ca trag in demonstranti, ba ca e prea frig afara…La noi chiar jandarmii au fost mai toleranti decat afara, tocmai ca sa nu inceapa Gadea si antenistii ca trag in popor jandarmii. La greci sau oriunde daca te prindea te rupea in bastoane. Si presa nu zicea nimic. Vrei ordine sau haos? Pline studiourile de penibili comentatori analisti filozofi si de toate.
    PS. Observ o miscare inteligenta a Elenei Udrea. A stat deoparte in scandalul asta. Nu degeaba e unde e. Bravo ei.
    PS2. Observ ca nu avem un lider. Nu e cineva care sa iasa sa uneasca lumea si care sa fie ascultat si care sa aiba mesajul normal si echilibrat, sa fie de incredere. Nu avem lideri.

    • Draguleeee … nu fi copil … liderul te conduce din umbra … daca vrei tu … DIN FATZA … PTR NOI RESTUL !!!

    • Cei de la putere sunt în…Budha (au atins nirvana zilele astea):

      „Budismul pune mare accent pe nevoia de meditatie si concentrare interioara, care conduce in timp la dezvoltarea facultatilor spirituale interioare. Perioadele de liniste pentru activitatile interioare sunt esentiale pentru o viata echilibrata. Un Buddha are mintea treaza in orice moment. Fereste-te sa te atasezi mental si emotional de tot ce e trecator.
      Fiecare persoana sufera consecintele propriilor actiuni si invata din ele…”

        • Lumea a ieșit pentru ea, împotriva puterii pline de …nulități convenabile…

          • ce sa spun !!!

            moama ,ce competenti is ceilalti,dau pe dinafara de atata competenta

            mai ales Mascaricii si Trantorii Nationali.

            Chilotu ‘ si Lenevescu …unu’vrea presedinte si alalalt prim mnistru .

            bài ,cu astia vrei sa defilam???

            esti hilar si amuzant ,zàu asa!!

          • lasa ca ati avut voi dupa’89 puterea plina de SOMITATI in a distruge si manipula tara!AVEM NEVOIE DE OAMENI NOI,la VREMURI NOI! CLAR,TIMANE???????

      • deci ziua intrati in meditatie si noaptea,infulecati o manutza de etnobotanice si excitati iesiti pe strada si defulati de toate neimplinirile vietii voastre de trantori ai societatii.la munca!asta va v-a tine mintea si fizicul ocupate,puturosilor!sunteti pleava societatii!

    • @ matriteru

      Ti-a scapat esentialul: ultrasii sunt totuna cu uslasii. Da-ne si noua sms-ul lui Fenechiu, te rugam. 😀

  11. Buna dimineata dl.Radu Moraru.Duminica seara m-am uitat la toate posturile de tv.si m-am ingrozit ce vedeam la televizor,parca era la revolutie in 1989 la care si interventiile din studio erau sub orice critica.Simteam nevoia ca emisiunea dvs NASUL sau interventiile dvs.sa dea o nota de optimism la seara de duminica.Abia astept sa incepeti emisiunea.Va urez SUCCES in tot ce faceti.

  12. 16.01.2012

    Ziua de după.
    Nota mea: Încep prin a spune că acest text l-am scris când am plecat de acasă …
    .
    A fost 15 ianuarie.
    A fost aşa cum, mai demult, v-am anunţat că o să fie.
    A fost aşa cum doar un grup restrâns de ROMÂNI ştiau că o să fie.
    În fond ce a fost?
    A fost ziua exprimarii visului dement al unei ciurde trădătoare de ţară care mânată de interesul strict personal, de obsesia puterii, de obsesia ciolanului şi de obsesia gratiilor (obsesie care nu le dă pace şi le bântuie precum un coşmar nopţile atunci când pun capul pe pernă), a crezut că va putea manipula conştiinţele românilor.
    Această ciurdă a crezut că aruncând în luptă televiziunile demente, trâmbiţele demente, presa dementă, galeria lui Dinamo, galeria Stelei şi o hoardă de tineri (aflaţi la vârsta mimetismului teribilist), va reuşi să facă „scânteia care să declanşeze marea explozie” din cei câţiva intelectuali şi ne-intelectuali care au ieşit în Piaţa Universităţii pentru a spune public tot ceea ce-i doare.
    Şi vă rog să mă credeţi că îi doare rău.
    Ştiţi de ce?
    Deoarece vor să muncească, dar guvernul Boc nu a creat locuri de muncă.
    Deoarece pensiile sunt mici şi guvernul Boc a scumpit medicamentele.
    Deoarece mulţi dintre ei nu au putut a le indeplinii copiilor sau nepoţilor dorinţele, acum de Anul Nou când bradul trebuia să fie strălucitor şi plin de cadouri.
    Îi doare (şi asta trebuie s-o spun, chiar dacă Elena Udrea este şi va rămâne febleţea mea politică atât timp cât nu-şi va trăda Preşedintele) că în loc să construim fabrici şi uzine, am construit terenuri de fotbal şi piscine.
    Am construit terenuri de fotbal pentru a avea vacile unde să pască şi piscine unde………..n-o să credeţi ce vă spun, dar într-una din localităţile României, primarul, un caterincos de felul lui, văzând că nu prea se înghesuie lumea să se bălăcească, a umplut piscina cu peşte şi vinde bilete pescarilor amatori. Pescari amatori care acum stau frumos în fotolii, comandă chelnerului o bere sau o votcă şi dau la peşte.
    Mda.
    Mulţi dintre voi poate nu aţi reuşit să faceţi diferenţa între „îndureraţii” din Piaţa Universităţii şi ….uffffff….nici nu ştiu cum să le mai spun celorlalţi care au fost acolo.
    Şi n-o să vă vină să credeţi, dar pe ei „îndureraţii” eu îi iubesc mult de tot!
    Ştiţi de ce?
    În primul rând că au ieşit necerându-le nimeni să iasă.
    Şi în al doilea rând, deoarece nu au dat voie oamenilor politici să se apropie de nucleul lor.
    Au spus-o răspicat:
    Nu mai vrem nici guvern, nici opoziţie, nici preşedinte.
    Nu mai vrem politicieni!
    Din cauza politicienilor noi murim de foame acum.
    Trăim mai rău ca pe vremea lui Ceauşescu!
    Mda.
    Să revin la ce vroiam să spun.
    TRAIAN BĂSESCU A DOVEDIT ÎNCĂ O DATĂ
    CĂ ESTE O FIARĂ POLITICĂ.
    Habarnabiştii (habarnabiştii din politică, habarnabiştii din presă, habarnabiştii din televiziuni) încă nu a realizat în ce belea au intrat. De fapt, mai bine spus, „în ce belea Preşedintele i-a băgat”.
    FIARA POLITICĂ TRAIAN BĂSESCU
    LE-A TĂIAT ORICE PUNTE DE LEGĂTURĂ CU ELECTORATUL.
    Şi a făcut acest lucru expunându-se pe sine oprobiului vehement al electorilor!
    Nu a contat faptul că a fost înjurat şi contestat vehement.
    A contat faptul că electorii au văzut cu proprii lor ochi cât de iresponsabilă este clasa politică şi cât de nemernică este mass-media din România.
    Rânjind, stimaţi politicieni, stimaţi jurnalişti, stimaţi „zevi”, vă pot spune că:
    TRAIAN BĂSESCU V-A FĂCUT ÎN FOI DE VIŢĂ!
    O să realizaţi această stare de fapt peste vreo câteva luni, atunci când veţi vedea şi veţi simţi că electorii nu vă mai dau credit!

    PS Am găsit comentariul lui Biblio:
    Violenţa de la Piaţa Unirii este dementă, nu are nici o logică. Ultraşi sau nu, au devastat complet zona. Pe la Spitalul Colţea vedeam imagini cu un copil care aruncau cu pietre în Jandarmi. Cum de au ajuns românii la o asemenea „civilizaţie” a vandalismului? Mă sperie, mă îngrozeşte, că în România există o asemenea civilizaţie a distrugerii. Cine a crescut aceşti copii? Aceste persoane nu se vor duce cuminţi acasă când totul se va termina, ei vor continua să existe şi să ameninţe societatea românească. Ştiam că dezumanizarea avansează, că societatea este în prag de disoluţie… dar nici aşa.
    (Bibliotecarul)
    Biblio greşeşti.
    Are o logică:
    LOGICA MIMETISMULUI TERIBILIST.
    Mimetismul teribilist generat de lipsa unor adevărate repere morale.
    S-a bătut multă monedă pe „ultraşi”.
    Eu am văzut altceva.
    Am văzut tineri care pentru a-şi demonstra unuia altuia „că sunt ceea ce de fapt ei nu sunt”, în mimetismul lor teribilist au confundat democraţia cu anarhia.
    L-am întrebat pe un astfel de „mimetic teribilist” care rănise grav pe cineva aruncând c-un bolovan:
    – Eşti conştient de ceea ce ai făcut?
    Nu mi-a răspuns.
    Plângea.
    Dă-mi voie să cred că nu plângea deoarece regreta fapta săvârşită.
    Ntz.
    Plângea datorită loviturilor primite.
    Deh, aşa-i în viaţă…..dacă dai, primeşti.
    Ataete.
    PS: NE-NEGOCIABIL.
    NU va dau link!!!

    • Ești …îndrăgostit. Ți se iartă toate prostiile…vârstei. Inclusiv obediența sub papucul iubitei și preastimatei. Poporul s-a cam săturat…să rabde…

      • SUGI … ACADEAUA ACADEMICA ANDRONESCIANA … continua … Mmmmmmm ….

        • E clar, ești din galerie. Când vrei să afli cine e stăpânul câinelui, lovește-l…și așteaptă-i postarea pe blog…

          • Thiiii…ca sa vezi

            cite picioare mai vrei bài,stiam demult ca esti caine si cioara uslamista

      • Timane! Mai molie! Ai ratat ” flaschmob” ul USL? Mai bine ingrijoreaza te pt ca tatucul vostru este sub cutit chiar acu! Poate ne face un” salto ” in vesnica lume a umbrelor” ! 😉

    • @ mad

      Mie imi place ce ai scris.Una peste alta, nu e un capat de lume ca undeva refuleaza. Era de asteptat dupa campania violenta si isterica a mogulizoarelor si a postacilor USl. Violenta verbala naste intotdeauna violenta fizica.

      • Mai ideologule ignar, refulările …defulează.Voi sunteți încă în …refulare…

        REFULÁT, -Ă adj. (Despre imagini, dorințe) Căzut, respins în subconștient. [< refula].

        DEFULÁT, -Ă, defulați, -te, adj. (Adesea substantival) Care a dat curs liber ideilor sau tendințelor sale refulate înainte. – V. defula

        Pompele refulează…lichidele pe care le pompează. Cu psihicul uman este altceva. Am văzut de mult că ai carențe, inclusiv de logică, dar de data asta nu am mai putut răbda să văd atâta ignoranță la ideologul blogului…

        Vorba ceea…de câți bani atâta pește…când alexa vă vorbește…

        • @ timan

          Mai lingvistule, ia DOOM-ul la rasfoit. Lasa guagalul ca dai rateuri.

          REFULÁRE s. f. acțiunea de a refula; respingere; înăbușire. * (psihan.) act psihic prin care eul se apără în mod inconștient de dorințele, ideile etc. care contrazic convingerile sau normele morale. (< refula)

      • bine spus Alexa ….Traian Basescu le-a oferit SUPAPA DE DEFULARE

        acum chiar n-o sa mai iese nimeni in strada,pentru nici un politician .

        • Asta e …refularea ta, dar s-ar putea să nu fie pentru cine se pregătește ci pentru cine se nimerește.Cine sapă groapa altuia …să se gândească și referendum, inclusiv cel pentru modificarea Constituției…

        • MadEnescu ….Traian Basescu le-a aratat electorilor

          CUM FUNCTIONEAZA SISTEMUL MAFIOT

  13. As concluziona ca a fost un COMPLOT SI ARAFAT A STIUT IN CE SE IMPLICA. CALAFAT VORBA UNUI MANIFESTANT A FACUT JOCUL OPOZITIEI ASTA E CLAR. ARAFAT-CALAFAT POATE FI RASPUNZATOR DE CE SE INTAMPLA ACUM IN ROMANIA .NU a venit INTAMPLATOR LA TV .CONSPIRATIA ERA PUSA LA CALE DE MULTA VREME AU ASTEPTAT SA APARA PROECTUL ACESTA …PE EVZ..DACA CITESTE CINEVA COMENTARIILE Motanului ,CDSG, Lucifer ACESTIA VORBEAU DE ,,UN VANT AL SCHIMBARII” Eu ca sa contracarez ii intrebam ce pun la cale!..Nu am primit raspuns atunci dar il PRIMESC acum .Daca cititi COMENTARIILE FACUTE DE CDSG CATRE CARTARESCU O SA VEDETI AMENINTARLIE CARE VOR CONDUCE LA CE VEDEM ACUM PAREREA MEA .

    • Am intuit că se reeetrage legea? Verificați.Subscripție, săptămâna asta ? Am îndoieli. Trebuie anunțată în prealabil, sunt niște termene impuse de lege,…dacă e să fie legală…Despre televiziuni? Se prezintă infinit mai bine decât una care nu există, televiziunea …auto-contrafactuală. Despre evenimente…am și aici o intuiție. Președintele va face ce trebuie să facă și va lăsa Parlamentul să facă ce îi cere Constituția…inclusiv în privința lui…altfel am o intuiție …pe care o să o spun după ce se întâmplă. Eu sper să nu fie cazul…. Succes la subscripție și mai ales cu televiziunea. E momentul. Doar pentru audiență dar nu văd cine ar mai băga banii pariind pe un cal mort…Suntem deja europeni și s-a dus vremea „nulităților convenabile”. Au avut apogeul în ultimii doi ani …și clopotul lui Gauss e implacabil…ca și entropia socială. A fost prea mult haos…Ce se întâmplă acum sunt fluctuații…ale vidului de putere tolerată, de vreo doi ani, pavoazată cu deșertăciuni și fudulii nemaivăzute. Va ieși o nouă ordine…

          • timan, sa ma trezesc in mijlocul huliganilor asumati de USL vrei?

            Uite pe cine aperi, in locul tau mi-ar fi rusine sa mai postez ceva cu numele de timan…..

          • Nu denatura că nu apăr pe nimeni, mai ales pe huligani…
            Populația, în schimb, are tot dreptul să-și manifeste nemulțumirile, inclusiv în stradă…Problema e la putere, a fost aleasă să conducă astfel încât să nu producă nemulțumiri majore în societate…Rezultatul se vede…

          • Nu e la tine TIMANE :),dar tu esti aparatorul,celor care au devastat RO,al hotilor,al manipulatorilor..etc.etc. le stii tu destul de bine .Noi suntem treziti de mult ,dar nu putem face nimic ca ne-ati furat libertatea de a ne exprima,aveti MEDIA in maini 🙂 MIJLOCUL CEL MAI BUN DE A DEZINFORMA MASELE OBISNUITE,SIMPLE.
            CLAR NU APARATI SARACIMEA DIN RO.,APARATI TOT CE ATI FURAT VOI,SI DEDESUPTURILE MURDARE CU CARE ATI LUCRAT IMEDIAAT DUPA ’89.

          • hai mai, fii rezonabil cum esti ca nu esti alex

            in orice tara din lume daca se aplicau jumatate din masurile de aici era 20% din pupulatie in strada

  14. Domnule Moraru aveti dreptate exista un SCENARIU dupa cum ati spus si dumneavoastra ,am tras si eu aceasta concluzie pe care am incercat sa o spun .Se stia de proiectul pe sanatate la presedentie ,la guvern ,etc.Se cunostea continutul sau ,se cunosteau slabiciunile.Atunci SFORARII cred ca au vazut posibilitatea de a ataca presedintele.ARAFAT a intrat in scena ca oponent a legii din cauza ,,SMURDULUI” Au asteptat sa se puna pe sait l-au pus pe ARAFAT SA VINA LA TV PARCA IREALITATEA unde vorba lui Lazaroiu a aprins ,,fitilul bombei” Domnul presedinte care mai atacase putin inainte ,a iestit sa-si SUSTINA cauza peNtru care comisia lucrase ceva timp ,a iesit ce a iesit darrr ATENTIE CUM AU PLANUIT SFORARII….Prin urmare presedintele a fost lucrat si din interior si din exterior…Nasule am sa te rog sa cautii dusmanii din interior ca pe cei de afara ii banuim !!!Asta numai in cazul daca puteti lua in seama teoria mea (E PAREREA MEA .)

  15. De-abia astept o televiziune normala si stiri bazate pe adevar. M-am saturat de voiculestii care cheama lumea la haos, de pitecantropii care scriu tampenii si se numesc jurnalisti, de postacii libidinosi, agramati si violenti si de isteria si prostia romanului care nu se informeaza si nu stie pe ce lume se afla. Vreau o Romanie responsabila si vreau sa se duca naibii KGB-ul de pe capul nostru, cu metodele lor cu tot, care destabilizeaza tara si produce mineriade.
    M-am saturat de comunistii care imi interzic opinia si ma ameninta pentru ca indraznesdc sa scriu.
    Si vreau sa se aplice legea:

    Capitolul IV
    ALTE INFRACŢIUNI CARE ADUC ATINGERE UNOR RELAŢII PRIVIND CONVIEŢUIREA SOCIALĂ

    Art. 324

    Instigarea publică şi apologia infracţiunilor

    Fapta de a îndemna publicul prin grai, scris sau prin orice alte mijloace, de a nu respecta legile, ori de a săvârşi fapte ce constituie infracţiuni, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 3 ani, fără a se putea depăşi pedeapsa prevăzută de lege pentru infracţiunea la săvârşirea căreia s-a instigat.

    Dacă fapta prevăzută în alin. 1 este săvârşită de un funcţionar public care îndeplineşte o funcţie ce implică exerciţiul autorităţii de stat ori de către o persoană dintre cele prevăzute în art. 160, pedeapsa este închisoarea de la unu la 5 ani, fără a se putea depăşi pedeapsa prevăzută de lege pentru infracţiunea la săvârşirea căreia s-a instigat.

    Dacă instigarea publică a avut ca urmare săvârşirea infracţiunii la care s-a instigat, pedeapsa este cea prevăzută de lege pentru acea infracţiune.

    Purtarea în public a unei uniforme, embleme, insigne sau altor asemenea semne distinctive neautorizate, în scopurile arătate în alin. 1, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 3 ani.

    Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează lăudarea în public a celor care au săvârşit infracţiuni sau a infracţiunilor săvârşite de aceştia.

    • Multumesc Alexa – chiar la asta ma gindeam aseara care este forma Legala sub care Dl. Crin Antonescu poate fi acuzat.
      Declaratiile lui si instigarea pe care a promovat-o fara echivoc la TV-uri cred ca se incadreaza CLAR in Art 324
      Pentru cei care au uitat iata un fragment din declaratia Dlui mai sus amintit:
      „”Nemultumirea publica de o amploare fara precedent se va manifesta in continuare. Daca PNL nu a fost implicat in manifestari, nu inseamna ca, in lipsa de raspuns din partea Puterii, vom sta de-o parte. Ne vom implica direct prin prezenta membrilor nostri, prin chemarea in strada a tuturor celor care nu mai au alta solutie pentru a-si apara drepturile””
      (Sursa HOTNEWS 14 ianuarie)

    • Multumim Alexa !In completare vreau sa se aplice legea securitatii nationale:
      Art. 2.
      „Siguranta nationala se realizeaza prin cunoasterea, prevenirea si inlaturarea amenintarilor interne sau externe ce pot aduce atingere valorilor prevazute in art. 1.
      Cetatenii romani, ca expresie a fidelitatii lor fata de tara, au indatorirea morala de a contribui la realizarea sigurantei nationale.
      Art. 3.
      Constituie amenintari la adresa sigurantei nationale a Romaniei urmatoarele:
      a) planurile si actiunile care vizeaza suprimarea sau stirbirea suveranitatii, unitatii, independentei sau indivizibilitatii statului roman;
      b) actiunile care au ca scop, direct sau indirect, provocarea de razboi contra tarii sau de razboi civil, ….h) initierea, organizarea, savirsirea sau sprijinirea in orice mod a actiunilor totalitariste sau extremiste de sorginte comunista, fascista, legionara sau de orice alta natura, rasiste, antisemite, revizioniste, separatiste care pot pune in pericol sub orice forma unitatea si integritatea teritoriala a Romaniei, precum si incitarea la fapte ce pot periclita ordinea statului de drept;” Cine a initiat si sprijina incitarea la fapte ce pot periclita ordinea statului de drept? Nu aceste tembeliziuni aservite unor interese straine?Nu cumva acesti iresponsabili oameni politici ex. Crin Antonescu care prin mesajul sau incita la violenta si subminarea statului de drept?

  16. revin sperind sa nu va plictisesc. Am citit acest blog aproape de la infiintare. L-am citit,m-am amuzat,… dar simteam si eu sa-mi exprim si eu parerea; dar nu stiam cum . Dupa ce am citit articolul Alexei m-am simtit vinovat,ptr.ca : cumnatul meu ( fratele nevestii ) zace pe a treia alee …si un camarad de echipa tot pe acolo.Cimitirul Eroilor. ( cumnatul meu era stundent in 1989 ,socrul meu colonel MAPN )L-am inmormintat ,pe cumnat, crestineste pe 31 dec 1989 . d-voastra credeti ca noi nu stim ,,oficial,, nici acum cine i-a ucis . Drama mare care e : iliescu le-a dat ,le-a facut,… nimic. De aia nu pot sa mai suport manipularea. mama soacra s-a stins (D-zeu s-o ierte) , socrul DDD senzationescu. si ginditi-va colonel mapn ,dar piinea lui D-zeu

  17. Nasule incearca sa intelegi asta ce o spun eu, adica dovezile pentru presupunerea ta care este corecta:

    Ehehei dragii moshului, provocarea a fost demontata si probata pe ecranele tuturor televizoarelor caci:
    Jandarmii au fost excelenti si ieri si azi(adica in 15) au facut exact ce trebuia anuland instigarea USLista de azi de ieri de la ora 16(instigarea o stiam, ora am aflat-o de la Nicole)cand s-a cerut anchetarea jandarmilor pentru “brutalitatile” de alaltaieri, intregul scop al diversiunii fiind de fapt provocarea de a se produce astfel de brutalitati.

    Azi s-a vazut clar asta si Androneasca care si-a trimis si ea niste studenti pe teren a schimbat macazul incercand sa creieze o alta fata a diversiunii si anume ca galeriile nu sr fi galerii si ca in orice caz violentele sunt o provocare patronata de actuala putere.
    Nu tine Androneasco, caci acuza total falsa de ieri a USL cat si propaganda de alaltaieri si de ieri pana ce au schimbat macazul, a Antenei mai ales, privitoare la brutalitati si nelegalitati ale jandarmeriei, iti anuleaza aceasta incercare de diversiune. Voi ati fost in spatele provocarilor si huliganismelor . Punct privind “brutalitatea” jandarmilor
    INCA ODATA sa felicitam jandarmii care au zadarnicit diversiunea ce se pregatea

    • asa este, toata stima pentru jandarmi!

      sa vedem in continuare cum va fi, nu cred ca diversiunea s-a incheiat

    • Am vazut si eu.
      Toti sclerozatii vuvuzelelor erau innebuniti ca jandarmii nu sunt asa de violenti cum vor ei, incitau ei la violenta, o cautau cu lumanarea dar nu le-a iesit pasentza.

      • ce bine a functionat totul, fara sa existe un plan bine pus la punct impotriva planului lor 🙂 🙂

        • ma refer la planul pucistilor 🙂

          intamplator s-au potrivit bine jandarmii in calea multor altor provocari, mai prin tren, mai inspre Regie, ha ha ha ha

          pai cum, suntem sat fara caini? 🙂

          • Cum spuneau ca vor sa vina de la Brasov dar i-au intors jandarmii de la gara.

          • am mai vazut venirea minerilor „spontana” la Bucuresti – acum erau galeriile (tot au cuvantul si psihologia in comun) de suporteri ha ha ha

            si era si la moda …. s-a mai vazut ha ha ha … dar , ce sa-i faci , ghinion ca s-au gandit si altii la chestia asta 🙂

          • rau nu e … si ce zici , mai incearca galeriile maine „iarna romaneasca”?

            astia chiar nu au imaginatie deloc, doar copieri, doar copieri?

  18. ”Incercand sa isi ascunda anumite slabiciuni, organele statului incearca sa faca o selectie intre oamenii care protesteaza pe strazile Romaniei in acest moment. Daca la Brasov sunt revolutionarii nemultumiti, condusi de liderul lor Maior. Batranii de la Universitate fac parte din categoria pensionarilor. Tinerii veniti din Regie sunt studentii. Oamenii iesiti la Timisoara sunt suporterii lui Poli. Cei despre care se spune ca se pregatesc sa mearga la Bucuresti de la Craiova, sunt fanii Universitatii. Iar partea dura a protestatarilor din Bucuresti, sunt suporterii echipelor de fotbal.

    Dragi jurnalisti si mai putin dragi jandarmi. Pensionar, suporter sau student, este tot un roman nemultumit. Faptul ca fiecare se manifesta in felul lui, asta nu inseamna ca trebuie catalogat in vreun fel. Ceea ce se intampla in tara nu are de-a face cu un meci de fotbal, o infrangere sportiva sau o divergenta intre doua galerii. In aceste momente exista doar ROMANI NEMULTUMITI pe strazi.Nu am auzit trivialitati indreptate spre o echipa de fotbal. In schimb am auzit trivialitati adresate presedentiei sau organelor de aparare.

    Uitandu-ne la cordoanele de jandarmi, putem vedea si printre ei multi suporteri ai echipelor de fotbal din tara. Astfel i-am putea numi si pe ei huligani de stadioane. Pentru felul in care ei inteleg sa isi impuna autoritatea, cuvantul „huligan” atribuit unui jandarm este mult prea bland.

    Revenind la galeriile de fotbal. Multi vad aceste grupari de suporteri ca pe un rau. Insa trebuie sa ne gandim ca ele sunt un rau necesar. Un rau necesar intr-o tara in care uzinele cu mii de angajati au fost rase de pe fata pamantului, iar grupurile care se pot mobiliza pentru a-si manifesta pasurile sunt tot mai restranse, galeriile inca se mai pot mobiliza repede.

    Imaginati-va numai orasul Brasov: Roman, Tractorul, Rulmentul, Hidromecanica, Metrom, Romradiatoare sau Carfl. Uzine mari cu mii de angajati. Daca mai existau acestea, in componenta si unitatea care erau inainte, ce fel de mobilizare de forte aveam acum? Cine mai vorbea astazi despre suporteri? Ce gravitate aveau faptele de pe strazi? Cum se mai puteau mobiliza jandarmii in acest caz?

    Nu spun ca sunt de-acord cu manifestarile violente de pe strazi sau de pe stadioane. Insa felul in care aceasta institutie a statutlui abuzeaza de puterea pe care o are, nu ma face decat sa fiu scabit de tot ce se intampla in aceste momente, intr-o tara in care nu ma mai simt protejat de catre cei care ar trebui sa ma protejeze, ci ma simt chiar vanat.”

    asa se presteaza pe gazeta sporturilor, hartia vanduta lui gigi becali si patronata de dan voiculescu, ce se vrea de sport

    • Ma, tataie, las-o dracului de propaganda ca a trecut vremea socilaismului stiintifico-fantastic multilateral dezvoltat. Daca duci dorul comunistilor, du-te in Coreea de Nord. Din cauza voastra nu suntem si noi in randul natiunilor civilizate. Altceva decat sa dati cu pietre sunteti in stare? Regimul Criminal Comunist a murit odata cu Ceausescu si ma rog la Dumnezeu sa nu mai trecem vreodata prin judecata facuta cu manie ploretara. In timpul mineriadelor, muncitorii despre care faci matale vorbire au iesit in strada si au strigat „Moarte intelectualilor” si „Noi muncim, nu gandim”
      Ia, mai bine culca-te, poate visezi frumos.

      • unul intitulat amicul.pe mysport se scriu sute de articole zilnic, iar cele care apar pe site sunt selectate de angajatii lui voiculescu.

  19. suntem manipulati de televiziuni, radio, presa scrisa, pana si biserica ne manipuleaza, ne furam singuri dar nu ne dam seama, am dus tara de rapa si sunt vinovati toti romanii, vrem salarii mari, pensii mari, ajutaore sociale si cat mai multi bani din cer………..ar fi bine sa muncim sa scapam de unguri,comunisti,tigani sa ne luam viata in propriile maini sa nu mai asteptam totul gratis, sa refuzam sa dam MITA, sa ne platim taxele amenzile, sa muncim si sa fim noi corecti……nu stiu cati se gandesc ce s-ar putea face cu banii care ii luam gratis de la stat, de unde PIB daca noi nu producem nimic, importam totul si vin alte natii si se imbogatesc in tara noastra, ce ar fi daca am incerca noi sa ne cream ceva, sa nu mai asteptam sa ne angajeze cineva daca se poate sa ne roage cineva sa muncim si sa ne dea bani cati mai multi,sute de hectare de teren arabil sta nelucrat, pentru ca ne e rusine sa muncim, nu e frica de raspundere, ne lasam comandati, manipulati de altii, ne punem speranta in cate un psihopat de la tv, asteptam sa invie ELODIA, si tinem tv-urile setate pe OTV, e timpul sa ne schimbam noi insine asta ar fi primul pas pentru inflorirea ROMANIEI

    • Excelent comentariu, domnule Radu. Felicitari!Ce mult ar trebui sa se schimbe poporul asta. Pacat, insa, ca n-o va face. E mai usor sa stai cu mina intinsa si sa iesi in strada sa ceri, decit sa muncesti.

  20. – Domnule presedinte, va rog sa ma ascultati un moment
    – N-am mult timp la dispozitie, dar spune repede
    – Domnule presedinte, lumea a iesit in strada
    – Asa, si?
    – Protesteaza. E timpul sa iesiti in balcon
    – Stii ce, puisor? Ma doare in cur!
    – Dar, domnule presedinte, e timpul sa ne ajutati, sa discutati cu ei, sunt cei care ne-au votat dintotdeauna …
    – Tu nu auzi ca ma doare in cur? Vrei sa iti desenez?
    – Nu puteti rata sansa asta, poate este ultima, va rog!
    – Puisor, esti idiot? Tu nu pricepi ce iti spun?
    – Am inteles, dar chiar atat de tare va doare in…
    – Da! exact acolo, si mai cred ca a sosit timpul sa pleci si tu din tara. Lasa-l pe idiotul ala galbejit sa isi asume protestele si pleaca repede. Nu mai comenta, ca iar ma apuca..
    Intre timp, un domn total imbracat in alb le intrerupe discutia.
    Domnule Ponta, programul de vizita s-a terminat, iar noi trebuie sa il pregatim pe domnul Iliescu de operatie

  21. Eu chiar eram sincer ,singurul tv pe care-l aveam era pe otv.Ma aflam la socrul meu.PS. o sa revin tot cu o intimplare reala

    • eiiii…..nu te supara …am intrebat ce zice senzationescu?..adica imbecilul de ddd

      • pai tu crezi ca eu stiu ? am incercat sa dau un raspuns la ce se prezinta pe televiziune.

        • Ei sunt 4 toti .dar sunt peste tot atit timp cit au 5 reporteri in teren . tot ei.

          • Mie-mi place cand vad scris ca nu stiu ce organizatie de la PSD a trecut la DDD. Isi fura unul altuia caciula. 🙂

          • rau e ca nu e adevarat

            sunt impecabili baietii, realitatea pentru ei are o singura limita : LA CE NU S-AU GANDIT ha ha ha

  22. In disperarea de a prinde o revolutie in direct, toate televiziunile au devenit mai tembele decat au fost pana acum.
    Nu pot sa cred ca nu au gasit 30 de minute libere sa vorbeasca despre Eminescu.

    • Eu nu i-am auzit…
      Pacat, s-au prostit de tot astia.
      Probabil ca pupincurismul niveleaza creierul.

  23. postez aici articolul de pe almanahele goagàl

    Usl nu e o organizatie de stanga. Partide de stanga sunt si la noi, sunt si in alte tari din Europa sau din lume. Peste tot, principiile democratiei functioneaza si se manifesta, in general, prin alternarea la putere. Vin popularii, aplica masuri de dreapta, dure si starnesc nemultumirea populara. Vin apoi socialistii si aplica programme de stanga, mai soft, dar continuand sa respecte legile elementare care asigura progresul tarii respective. Altfel spus, stanga sau dreapta, toti au un interes comun : interesul national.

    Spuneam ca usl nu e de stanga si nu e nici macar o organizatie ; usl este un cartel infractional cu ideologie bolsevica. La prima vedere, intre comunisti si bolsevici nu e decat o diferenta de nuanta. Nu. Comunisti sunt peste tot in lume, chiar si in tarile cu traditie democratica. In Franta sau Spania, in Grecia sau in Italia, comunistii au partide puternice. Ce ii deosebeste pe comunistii europeni de uslasii romani ? Bolsevismul. Bolsevismul nu este comunism, ci este fratele de doua ori geaman al fascismului si al nazismului. Cele trei curente au mers mana-n mana si s-au caracterizat prin aceleasi elemente extreme. Ca si nazistii/fascistii, bolsevicii nu recunosc nimic din ceea ce este democratic, nu accepta concurenta politica si acced la putere prin lovituri de forta, complot, minciuna si inselatorie. Desigur, violenta si exterminarea fizica a oponentilor politici sunt si ele instrumentele de baza ale « politicii » lor.

    Veti spune, ca fundasul Ponta, ca nu pot fi bolsevici oameni tineri, dintre care unii chiar nu au prins ca lumea perioada comunista. Gresit ! Bolsevicii nu sunt in mod obligatoriu continuatori ai unei politici violente pre-existente. Bazele neo-bolsevismului au fost puse in 1990 incepand cu primele demonstratii anticomuniste anihilate prin contra-manifestatii de tip SD nazist. Mineriada din 13-15 iunie 1990 a plantat adanc radacinile ramificate ale bolsevismului. Pana cand bolsevicii si-au consolidat pozitiile si pana si-au cumparat constiinte, servicii, organizatii etc., Romania a mai fost martora Batalioanelor de Asalt (SD) a minerilor si nu numai. Au urmat anii sfidatori ai dominatiei rosii, cu un Bulanel ca prim-ministru si cu fetele lui puse in functii de secretari pe la Guvern. Hotia fiind apanajul bolsevicilor, ea se comitea aproape legal, pe fata. Dar a intervenit o “defectare”: Bulanel a ratat Presedintia. De aici incolo, bolsevicii si-au inceput activitatea invatata de la mentorul lor, “dictatorul cu fata umana”, ilici. Calomniile au curs, minciunile, tradarile, inselatoria cea mai josnica – toate au iesit in forta la iveala. Rezultatele asteptate n-au aparut. Asa apare tentativa de lovitura de stat cunoscuta sub numele de « actiunea celor 322 » : suspendarea fortata si fara un motiv real. Votul popular a fost covarsitor, iar « pucistii » au inregistrat o prima infrangere, nu si cea din urma. Si asa am ajuns in anul 2009, an marcat de manifestatii violente sau nu, dar josnice si, unele, fara obiect ; nu si fara obiectiv. Toate aceste manifestari de forta, cu motiuni golanesti de cenzura si soldate cu debarcarea primului guvern Boc sunt singurele arme la care bolsevicii pot apela. Au urmat alegerile prezidentiale soldate cu « un fleac ; i-am ciuruit » si imediat, inainte de rezultatele finale, bolsevicii anuntau suspendarea ca modalitate de a-l indeparta pe castigatorul alegerilor democratice de fotoliul prezidential. Nu conta ca si enuntarea suspendarii ca posibilitate de lupta era o infractiune ce trada premeditarea (se stie ca suspendarea presedintelui este nu o arma politica, ci o sanctiune aplicata unui presedinte ULTERIOR comiterii unei infractiuni la ordinea constitutionala). Cum pentru bolsevicii romani « cartea » a fost mereu un opozant, niciodata « suspendata nu e gata » si asa ajungem in ziua de azi.

    In urma cu zece zile aparea pe Facebook o « cauza » bizara care ne cerea sa ne opunem privatizarii si/sau desfiintarii SMURD. Multi am inteles imediat ca asistam la o intoxicare, dar n-am reactionat considerand ca este o alta « cauza » fara obiect, cum sunt si altele. In urma cu cateva zile, “buboiul” se sparge si Romania este invadata de aversiune fata de privatizare SMURD, privatizare pe care nimeni n-a propus-o si care ar fi si imposibil sa se faca. Pana aici e limpede, Presedintele cere retragerea proiectului de privatizare a sistemului de sanatate, iar logica spune ca totul trebuie sa inceteze. Dar NU ! Bolsevicii au obiectivele lor : schimbarea violenta a lui Basescu. Asa apar « manifestantii » care se indreapta impotriva Palatului Cotroceni, in incercarea de a reitera « Asaltul asupra Palatului de Iarna » al lui Eisenstein ; daca aveau creier, nu aduceau betivi si cocalari ca figuranti in sub-productia asta, dar unii cu creier si care sa puna botu’ la litra lor de trascau n-au avut de unde sa ia.

    Asadar, usl se plaseaza, alaturi de national-socialistii germani, fascistii italieni si omologii lor – bolsevicii rusi, in randul marilor organizatii criminale ce lupta nu pentru poporul din care s-au ridicat, ci impotriva lui si pentru propriile vise de marire si parvenire

    • autorul este Dragos Gros …si cred ca blogul Almanahele goagàl este al lui

    • Night nu stiu ce sa cred?
      Ori intre noi doi s-a stabilit o legatura telepatica si tu intuiesti ce gandesc eu si fara sa vrei vii in intampinarea acestei gandiri, fie in loc sa-mi raspunzi direct la cele scrise pe un fir anterior, imi dai mai sus un raspuns indirect dar fara sa mi te adresezi mie.

      Si in cazul in care este telepatie, caci daca nu ar fi ai sti la ce ma refer transcriu cele spuse de mine pe firul anterior, desigur ca inaintea ta:

      ion adrian says:

      January 15, 2012 at 21:06
      Care Stanga Nasule? Poate vrei sa spui: mafia crimei organizate nomenclaturist securista.

      PS Te rog insa sa ma crezi ca eu nu stiu care este acel Almanah goagle la care te referi, dar cu ala poate ca intradevar am avut eu vreo telepatie, sau poate doar gandire similara. 🙂
      Sau poate tu crezi ca folosesc stilul furt de idei adica iau fara sa citez.
      Crede-ma, niciodata nu fac asta.

    • l-am „halit” citindu-l 🙂 ,am discutat cu adevarati socialisti de la mine,( cu functii destul de importante)si cunosc problema cine sunt socialistii din Romania,(asa mi s-a raspuns)sa speram ca nu vor mai avea parte de guvernare cel putin 20 de ani de aici inainte,desi trebuie bine monitorizati.Trebuie sa apara noi partide la orizont cu fata curata.

  24. Sunt atat de mahnit de tot ce se discuta la tv despre aceste evenimente si de cine le discuta (aceeasi oameni apar in fiecare seara, si se pare ca le stiu pe toate)incat imi vine sa-mi fac bagajelul si s-o sterg undeva in spatiu poate o fii mai bine .Am obosit sa incerc sa le deschid ochii unor apropiati care ca multa lume care urmaresc televiziunile vuvuzela cum le zice Radu, inghit totul nemestecat si nu isi dau seama cat rau le face .Am vazut ca astazi a fost activat si d-nul Tolontan zis si tolo, care le-a luat partea acelor derbedei din galerii care au aparut la miting pt asi mai lua un pic revansa fata de jandarmi, spunandu-ne ca si ei au dreptul sa protesteze .Au , normal ca au dar nu au dreptul sa ajunce cu orice le pica in mana asupra jandarmilor , a caror reactie a fost zic eu prea prieteneasca ,trebuiau arestati si tinuti in arest preventiv pana la alegerile din toamna .Nasule urgenteaza treburile ,pt ca avem nevoie de o opinie documentata si veridica , ajuta-ne sa-i ajutam pe altii.

    • atat timp cat e pe statul de plata la voiculescu nu mira pe nimeni. mai nou sunt intoxicat si invitat in strada si pe mysport, locul unde imi public articolele

    • Pana apare Nasul Tv incearca un Discovery SF, mai un Animal Planet, mai un NatGeo, ca uiti de porcariile astea.

    • Ai dreptate, m-am trezit ca in jurul meu, cei care gandeu ca mine au cazut prada televiziunilor vuvuzelelor !!! I-am adus cu picioarele pe pamant bagandu-le sub nas blog one … dar mai sunt care nu vor sa vada realitatea, dar cu evenimentele din strada cred ca sunt acum pe ganduri….si eu mai rea le spun: uite pe cine aparati!, violenta o doriti la putere?, unde este Arafat sa opreasca manifestarile de golani?, uite cum incita Crin la violenta in strada! etc. ….. si ei nu spun nimic 🙂

      • Lore ,daca apare NASUL TV. si va fi lasat sa isi faca treaba se vor trezi multi din ‘somnul cel de veci’abia astept!

    • Eu il consider doar o caricatura proasta, in consecinta niciodata n-am putut sa-l urmaresc.

    • VA dati seama ce e acum pe capul lui…..o-ho-ho nu o sa ii ajunga emisia de cate vorbe de duh o sa ne adreseze.-Mirciulica Badea la el ma refer….

  25. Bravo Nasule!cu cit mai repede cu atit mai bine.
    Sintem alaturi de proiectul NasulTV
    Informeazane cum trebuie sa procedam.
    Salutari tuturor fluturilor liberi de pe mapamond.

  26. La A3…senzational este rivulutie si acum,dar stiti ce este cu adevarat hilar…in jurul orelor 24 s-au interferat pe post niste imagini cu oameni care imparteau niste pungi dintr-o masina…cine a inregistrat emisiunea lor sa ne-o mai prezinte si noua aici.

  27. Incheiem ziua EMINESCU
    Somnoroase pasarele

    Somnoroase pasarele
    Pe la cuiburi se aduna,
    Se ascund în ramurele –
    Noapte buna!

    Doar izvoarele suspina,
    Pe când codrul negru tace;
    Dorm si florile-n gradina –
    în pace!

    Trece lebada pe ape
    Intre trestii să se culce –
    Fie-ti ingerii aproape,
    Somnul dulce!

    Peste-a noptii feerie
    Se ridica mindra luna,
    Totu-i vis si armonie –
    Noapte buna!

    • Va doresc tuturor noapte buna!
      P.S.Jandarmii au stins focul, mitingul nu mai e legal, se fac retineri. Maine, 16.10., avem un nou episod, sau e asa cum ziceau Alexa si Lucaman – s-a terminat?

          • depinde la ce m-am referit Laura(stii tu vorba romaneasca are 2 intelesuri)
            sa fiu mai precisa nu am nimic de a face cu dezordinea,in toate tarile civilizate se procedeaza la fel…)
            depinde de a carei baricade stai tu nu te-am urmarit)iar in legatura cu ‘zambetul mi-l doresc de la toata lumea’
            o zi buna!

  28. Oameni buni e posibil ? La senzationescu revolutia continua. Din 4 oameni care sunt in studio 5 sunt reporteri in teren.

  29. Cand a mai transmis LIVE AL Jazeera din Romania?

    Isi mai aminteste careva?

    De cand ii preocupa pe arabi „bulgareala” de la bucuresti?

    Romanian protests enter fourth day
    Anger grows amid widening demonstrations against government spending cuts and healthcare reform bill.
    Last Modified: 15 Jan 2012 17:39

    ATENTIE ORA….sunt arabii si la curent.
    Cred ca stiau de saptamana trecuta ca trebuie sa vina la bucuresti sa filmeze, numai noi n-am stiut nimic…

    http://www.aljazeera.com/video/europe/2012/01/2012115142513169663.html

    ATENTIE IMAGINI.
    ALESE cele mai socante, pe spranceana

    • Domnule Discutabil-Indiscutabil,

      Observatii corecte.
      Scenariu infricosator.
      Poate e o intamplare.
      Ar fi foarte rau sa nu fie o intamplare…

    • Pai acum incep sa se clarifice niste situatii.
      Daca stiau aia de la AL Jazeera de bulgareala programata la Bucuresti inseamna ca stia si Basescu de ce ni se pregateste de catre KGB.
      Poate de aceea a jucat anticipat. Ca n-a fost pe 13-15 ianuarie ci a inceput mai devreme prin interventia lui la TV iar astia nu au fost pregatiti.
      I-a luat prin surprindere marinarul.

      • nu a fost si Tokes erou exact atata timp cat a fost nevoie?

        nu se misca Dinescu inapoi pe baricade?

        nu vin toti priceputii analisti la acelasi limbaj simplu manipulativ comunist?

        ne „filosofii” vorbesc cu „scelerat” din nou?

      • Da Mihai, incep sa se clarifice.
        E de-a dreptul infricosator sa traiesti acum clipe care vor apare in manuale de istoria manipularii.
        Eu as fi preferat sa ramanem cantonati pe niste teme, cum era aceea cu legea sanatatii. Insa n-a fost decat un pretext.
        Unii au fost adusi sa-l sprijine pe „doctorul Calafat” membru PNL. Iarasi ar fi fost bine daca ar fi fost doar PNL-ul care a platit pe unii sau pe altii ca sa tipe in strada si sa adune lumea nemultumita.
        Dar n-a fost doar atat.
        Iliescu tocmai a terminat de citit memoriile lui Stanculescu despre revolutia de la Timisoara, unde din demnitatea lui de general al armatei romane si-a pus piciorul putin in ghips nestiind cum se vor misca lucrurile. Dupa ce a terminat de citit pasajul, domnul Iliescu se interneaza putin la spital cu probleme la colon.
        Dar n-a fost doar atat.
        Galerii de fotbal care intotdeauna sau batut intre ele, au venit ca grupuri compacte in tara, Iasi, Sibiu Cluj, Timisoara Craiova, Bucuresti, ca sa bata cu jandarmii, la nevoie pentru ca aveau experienta. E clar ca a existat o mina care i-a platit pe toti, pentru ca doar o singura mana i-ar fi unit laolata, precum fluierul unui arbitru de la centru.
        Dar n-a fost doar atat.
        Galeriile au avut un orar prestabilit, pentru ca media sa redea pas cu pas si din toata tara ceea ce urma sa se intample. urmand ca la ora de prime-time sa apara evenimentele de la bucuresti, apoteotic , floamboaiant, ca in filmele americane, cu maisni rastunrate cu foc cu zinge cu devalizari, cu provocari, cu teroare.
        Dar n-a fost doar atat.
        canalele de stiri au fost anuntate din timp sa vina la bucuresti, ca le umplem grila de programe. Asa a parut si CNN si Al Jazeera si restul.
        Dar nu cred ca este doar atat.
        Imi pare rau ca oamenii ies in strada pe propriile lor griji si nevoi, amestecati intre interese oculte care nu au legatura cu visele lor. De-as putea le-as spune sincer cat de tavalugiti sunt printre niste interese mai mari decat noi insine.

  30. Paranoia este un proces de gândire puternic afectat de anxietate sau frică, de multe ori până la iraționalitate și delir. Gândirea paranoică este caracterizată de obicei neîncredere sau suspiciune față de ceilalți.
    ce zici nightmare?

    • bai andreea martin, ceausismul juca popa prostu’; paranoia lui de supraexcitat la aparitia microfonului si in baia de multime a ingenunchiat de mult orice urma de gandire/ratiune/idee/cultura.asta-i adevarata definitie, bai xerox psihanalist :))procesul de gandire e altceva…poti sa uzi si canapeaua acu’:))

  31. Maine USL-ul se va dezice de toate violentele dar cheama din nou oameni in strada, posturile de stiri nu au nici ele nicio vina pentru ca au dat informatii false sau exagerate, nimeni nu a incitat, nimeni nu a bagat
    fitile si nu a manipulat. Bilant: magazine sparte, masini incendiate, mobilier stradal distrus si multe altele iar singurii vinovati sunt jandarmii nu-i asa? Asta este REVOLUTIA USL!!!

    • alchimistule

      asta e ALTA LOVITURA DE STAT KAGHEBISTA

      IDENTICA CU CEA DE ACUM 21 DE ANI

      CU TELEVIZORUL S-A MINTIT POPORUL !!!

      TRADATORII AU NEVOIE DE LEGITIMITATE IN OCHII OCCIDENTULUI

      NUMAI STRADA LE-O POATE DA…..LA FEL CA ACUM 21 DE ANI

      VIOLENTELE II LEGITIMEAZA!!

      • Stiu nightmare…dar daca oamenii nu se desteapta nici acum…nu stiu ce ar trebui sa se mai intample mai clar in tara asta ca sa vada toti.

      • POATE,POATE repet ,intervine JUSTITIA sa faca ceva ordine in sfarsit……ce zici NIGHT???!!

  32. Multumim pentru informatie DOMNULE RADU MORARU,DA avem nevoie cit mai grabnic cu putinta de aceasta televiziune care sa oglindeasca adevarul si numai adevarul,fara manipulari de tip securist,kgb-ist.Da, ne-am saturat sa auzim ca peste tot se gasesc „baieti destepti” care sug seva acestei tari amarite,ne-am saturat sa fim mintiti,ne-am saturat sa fim oropsiti de acele retele mafioate care inca mai exista.Oare dintre politicieni, citi la numar sint cu adevarat indragostiti de ROMANIA?Sa fie intr-un ceas bun,mult noroc si multa tenacitate, corectitudine, intransigenta in a scoate la iveala toate neregulile din ROMANIA!LA BUNA VEDERE pe NASUL TV.!

    • Valentin si Karin va imbratisez! :)..nu are sens comentariul meu,ati spus totul.

    • de acord ca ne trebuie o televiziune care sa ne feresca de manipulari kgb-iste,securiste,dopari etc…dar daca unii de pe aceasta pagina vor lucra cu nasul,atunci vom fi scutiti?

  33. Nasule,era nevoie de tine,era bine sa avem informatii corecte si echidistante,romanii sunt cei mai vulnerabili in aceasta perioada la manipulari si dezinformari.Eu vreau specialisti si profesionisti,nu politica hotiei si a mafiei care este in Romania.Romanii au strans cureaua si ei trebuie felicitati pentru demnitatea lor,saptamanal,romanilor trebuie sa le spui ce ai de gand sa faci in urmatorii 10 ani,care sunt obiectivele aceste tari.
    CE CONSTRUIESTI IN 10 ANI POTI POTI DISTRUGE INTR-O ZI.
    ROMANI,GANDITI SINGURI!

    • Ionutz, romanul e un popor rabdator,a rabdat si o sa mai rabde,cu cine am discutat nimeni nu iese in strada pana nu e manevrat,manipulat de cineva( eventual curiosii,sau cei care treceau intamplator pe acolo erau nechematii 🙂 ) in rest noi cei de buna credinta stim cine au fost….

  34. in centrul capitalei, masina incediata.
    Nu aveti senzatia de un deja-vu?

    • asta de azi nu e mineriada, e mai mult decat atunci, e altceva…Think a lot!!!

    • Acesti strategi au facut o greseala fatala!
      Poporul roman nu mai e atat de usor de manipulat ca in 1990. Trebuiau sa inventeze altceva daca vroiau sa aiba succes la noi.
      Cum se spune? Daca gresesti o data inveti, daca mai faci aceeasi greseala a doua oara, esti prost.
      Ne-au subestimat ca popor daca ne considera prosti si vin cu aceleasi scenarii.

    • in manipulare se folosesc exact cuvintele care incita, Indiferent De Continutul Ideii. CTP-ul spalat pe creier a copiat de pe promter cuvinte fara noima, periculoase pentru anu’ omienouasutetoamna :)) e si mai diliu, rau de tot…. cand pune botu’in toiu’rivulutiei gangsterilor lui patroni!

  35. da-i drumul, nasule. Doamne ajuta! Apropo fratilor, astazi il comemoram pe MIHAI EMINESCU………………..Sa fiti iubiti! O seara buna tuturor!

  36. Spuneam acum cateva zile ca Traian Basescu nu va da inapoi, decat daca institutiile publice nu vor juca cinstit.
    Ca Presedinte nu le poate face pe toate si nici nu are voie in unele cazuri, stim, atunci cum procedam intr-o asemenea situatie?

    Romania nu este in pericol pentru ca vreo cateva sute de tineri arunca cu pietre in jandarmi si devasteaza locurile pe unde actioneaza, sau ca unii in tara nu prea stiu exact ce vor cu acest prilej. Prin urmare, iata de ce cred eu ca tara este in pericol:

    1) Arafat, putea sa vina in fata publicului adunat sa-l sustina(cel putin asa se intelegea in prima faza a manifestatiilor) si sa le spuna oamenilor sa mearga acasa, pentru ca el, indiferent de functie, va continua sa sprijine S.M.U.R.D., prin Fundatia pentru SMURD, ca oricum ramane medic si nu uita ca este roman! Domnul ex-Secretar de Stat a mers la tv sa le ceara oamenilor sa nu iasa in strada, cand acestia erau deja in strada, de parca manifestantii iesisera din case ca sa-l urmareasca pe Arafat cum li se adreseaza…
    Putea, dar n-a facut-o!

    2)Daca Arafat n-a facut asta, era de datoria ministrului Sanatatii sa iasa public(poate nu chiar in fata manifestantilor, dar macar la tv) si sa spuna ca nu este niciun pericol cu S.M.U.R.D., salvari, urgente, etc.
    N-a facut-o nici el.

    3) Putea sa iasa min. de Interne sa spuna ca S.M.U.R.D. nu este in pericol, ca doar tine de ministerul pe care il conduce.
    N-a facut-o nici el.

    4)O manifestatie neaprobata ramane o manifestatie ilegala, de aceea, legea trebuie aplicata imediat. Daca apar cele mai mici semne de violenta, atunci trimiterea urgenta, acasa, a manifestantilor, trebuie facuta ferm, nu neaparat brutal, astfel incat ordinea sa fie restabilita rapid. Cazul de acum, cu atatia jandarmi agresati, m-a dus cu gandul la interventia fortelor de ordine de la Costesti, cand minerii i-au anihilat rapid. Cine a impus atata toleranta? Cineva, poate nu neaparat Igas, trebuia sa solicite mai multa hotarare(pentru unii care arunca cu pietre in fortele de ordine nu exista mila, clar!).
    N-a facut-o nimeni!

    5)Coalitia la guvernare trebuia sa-si trimita reprezentantii, impreuna, la toate televiziunile(genul acela de filme de campanie electorala, cand stau alaturi si promit de toate – las’ ca le vedem iar anul acesta!) si sa faca apel la calm, la dialog, la ordine. Pentru ca Romania nu inseamna doar cei care sunt acum in strada.
    N-au facut-o!

    6) Opozitia, prin cei trei lideri USL, trebuia sa iasa la tv. si sa ceara oamenilor sa respecte legile si sa manifeste fara violenta! Ei au actionat exact invers.
    Deci, nici ei n-au facut-o!

    7) Primarul Capitalei, Prefectul, nici ei n-au facut-o!

    Atunci, va intreb, de unde vine oare pericolul? De la cei cu piatra-n mana ? Cine are interesul ca zero virgula din populatia tarii sa para vocea poporului? Cine? Cine are interesul sa genereze o stare de nesiguranta in Romania?

    • Finule ….nu sunt intamplator violentele de azi 15ianuarie si cu Boala Inchipuita a Carpei Kaghebiste Iliescu

      aduceti-va aminte ce-au facut minerii acunm 21 de ani pe 15 ianuarie in Bucuresti !!!

      ACELASI SCENARIU KAGHEBIST !!!

      • V-am spus eu ca Basescu e iubit in Basarabia.
        KGB-ul isi baga coada acum pentru ca nu le convine.

    • Nightmare & Mihai,

      nu vreau sa spun o prostie, dar am impresia ca in urma episodului Costesti, Romania a fost amanata in cadrul programului de aderare la NATO, tocmai pentru instabilitate. Atunci era aproape evident cine actiona si in folosul cui. Azi, insa, nu mai sunt asa de sigur ca avem in umbra doar niste „gaspadini”, s-ar putea sa fie si niste „gentlemani”.

      Miza e Rosia Montana, nu stiu, sa dea Domnul sa zic eu o prostie, dar daca tot nu suntem in stadiul rau al unor tari din UE, economic vorbind, de ce sa nu tinem noi la pretul aurului? Pe cand asa, daca se isca un balamuc economic, pierdem si bruma de crestere si, atunci, calare pe niste cai albi, vor veni unii sa ne „salveze” cu „Davai/ Give me… „, si uite asa „scapam” si de aur.

      Oricum aceasta solidaritate in tacere, din partea partidelor de la putere, lipsa unei atitudini ferme din partea lor nu-mi da pace!

      • Finule …eu nu cred ca violentele astea sunt pentru Rosia Montana ….mai ramane sa iasa Iliescu de la balconul spitalului ca sa fie tot tacamul

        este identic ca acum 21 de ani la Lovitura de stat

        • Finule …Stanculescu avea piciorul in ghips acum 21 de ani

          iliescu s-a internat

          chiar nu vezi?

          p.s. chestia cu stanculescu am preluat-o de la lucaman de pe blogul Alexei

          • Eu cred ca Iliescu chiar are probleme medicale, dar tu crezi ca daca e nasol, vuvuzelele ar opri serialul balamucului din Bucuresti ca sa transmita de la spital?

            In plus nu cred ca gaspadinii mai au asa nevoie de Ilici, incat sa-l duca la spital, intr-un comandament clandestin de coordonare a loviturii.

            Putea sa-l lase si acasa, tot aia era. Eu in locul tau m-as intreba unde este acum Gabriel Oprea, mai ales ca de Sf. Ioan stim si unde, si cu cine era!

          • Ce zici acum daca, Doamne fereste, chiar va trebui sa intervina armata? Cine ar incalta ghipsul?

            Asta n-o spun din convingere, ci doar asa de dragul ipotezelor; nu cred, nu vreau sa cred ca se ajunge chiar atat de departe, dar cand vad cum se mai injura unii in fata camerelor tv si cum se mai pupa ei in spatele ecranelor…

        • De aceea au insistat in ultima vreme sa-l faca pe Base tiran.Nu noi trebuia sa auzim asta ci strainii ca sa se gaseasca scuze pentru teatrul asta.

        • Priveam putin in perspectiva. Daca iti amintesti ce s-a intamplat dupa lovitura de atunci, tot la aspectele economice ajungi.

          Vezi modelul celorlalte „privatizari” de la noi. Intai le-au furat, capusat, etc. apoi le-au dat pe nimic la cine trebuia.

          Cand dai de un paznic bun, ce faci? Il discreditezi, pleaca el, sau il dai la o parte, apoi il pui pe unul de „incredere”, faci diversiuni de tot felul, si astfel obtii ceea ce doresti, mai pe nimic…

          Deocamdata provoaca diversiuni, insa nu stiu daca vor reusi sa dea paznicul la o parte!

          • Finule ….de aia si-au organizat retele mafiote si au numit in posturi cheie slugile….ca PUTEREA SA NU LE POATA FII LUATA NICIODATA

            s-au asigurat de treaba asta …a venit Basescu si-a dat din casa si le-a stricat apele

            la prima suspendare n-au luat in calcul prostimea de noi,care le-am dat planul peste cap

            acum s-au asigurat si si-au facut televiziuni ….discreditarea lui Basescu este si pentru occident mai ales si pentru spalat creierele romanilor

      • Autoritatile au procedat asa cum se procedeaza de obicei si in Occident la asemenea manifestatii, adica nu dau nici o declaratie, asteapta sa se stinga totul de la sine.
        A da o declaratie in acest moment invrajbeste si mai mult prostimea din strada.
        Ce au facut politicienii francezi sau englezi cand au avut proteste mult mai mari ca la noi? Au tacut.
        E o chestie verificata demult.
        Vezi si cum a cazut Ceausescu! A facut o mare manifestatie ca sa vorbeasca poporului…

        • Pot sa accept parerea ta pana la un punct. In tarile amintite n-au iesit cateva sute, ci mult, mult mai multi.

          La noi seamana cu o cafteala intre galerii si jandarmi. Pana mai ieri se intalneau pe stadioane, azi se antreneaza pe strazi, deci nu sunt revendicari cu subiect si predicat, iar violentele nu sunt chiar datorate disperarii ca maine nu au ce manca, mai de graba sunt pentru ca n-au ce… priza.

          In plus, acolo, daca nu ma insel, nu au iesit liderii opozitiei sa bata saua sa priceapa iapa, ca e mai bine sa nu plece lumea acasa, iar jandarmii sa-i sorteze pe cei violenti de cei care protesteaza pasnic(au uitat ca manifestarile sunt neautorizate, sau iar au „uitat”?).

          Bun, sa zicem ca orice ar fi fost, nu era bine sa declare nimeni nimic. Atunci, de ce vedem jandarmii asa de ingaduitori sa-si ia pietre in cap? Crezi ca o baie aplicata manifestantilor era greu de realizat? Asa m-am intrebat si la mineriada de la Costesti. Era un gest brutal?

          Mihai, nu vreau ca pentru cativa…cativa sa sufere milioane. Pentru asta, cei care vin sa ne ceara votul, ar trebui sa tina cont, mai ales in momentele dificile, si sa faca ceea ce trebuie, ca d-aia au vrut sa fie vladica si nu opinca.

          • Da, Mihai, asta este. Fiecare dintre noi ne asumam niste responsabilitati la locurile de munca, din clipa in care ne ducem la un interviu, sau la o negociere de contract de colaborare. Batem palma si actionam.

            In marea parte a timpului ne confruntam cu lucruri comune, medii, dar daca ne trezim cu o pleasca, atunci se vede profesionalismul fiecaruia. Daca nu stim, nu putem, ori gresim, intr-un fel sau altul, platim!

            Noi platim pentru erorile noastre, corect! In acest caz, de ce sa platim tot noi pentru altii?

      • kgb-isti,gentelmani,cozi de topor,toti sunt coloana v,care ne da sfaturi,ne inarmeaza ca sa lovim in noi.spune-o fara s-o dai ocolita,caci altfel cazi in hidropiva.dar, oricum ai zis-o bine.cred ca ai obsevat ca pe aici avem cam multa exaltare….sper sa ne mai intalnim…..

    • Sa iasa TB sa spuna ce Finule?

      Ca nu sunt elefant? A propus spre discutie o lege – de ce? A retras-o – de ce? Atentie ca atunci cand a iesit a avut de aparat o mare lege pentru un mare domeniu – nu e treaba lui sa spuna ca niste derbedei sunt derbedei.

      Oricum, orice ar fi spus Basescu – se lua de manipulatori pe dos. De aia nu a iesit si de aia nu o sa iasa decat daca o sa fie groasa.

      Si Boc la fel – nici eu nu as fi zis nimic. De aia sunt jandarmi sa nu lase niste batausi sa isi faca de cap!

      Poate va fi nevoie de autoritate. De ce sa si-o mai erodeze acum inutil ?

      Pai nu trebuie sa vada o tara intreaga ce fel de oameni se pot manifesta si la noi? Iata oamenii – sa si-i asume cine o vrea ca eu o sa ma uit de maine la filme seara in loc sa vad copii aruncand cu pietre si reporteri de doi bani duplicati de comentatori de doi bani .

      AUZI DOMNULE – pai imi mai stric eu urechile cu FILOSOFIA DREPTURILOR HULIGANILOR SUSTINUTA DE MARI ANALISTI MODEL BODA?

      Si de lideri de partid care se infratesc cu ei?

      Ca sa nu mai spun ca pe DDD erau rugati jandarmii sa se retraga, de viitorul presedinte …HA HA HA

      Intrebi unde sunt sefii? Pai romanii care ar trebui sa ia atitudine fata de derbedeii astia unde sunt? Iti spun eu, acasa – scarbiti. Asa si liderii lor.

      • corect Cristian,au fost demonstratii de mult mai mare amploare in Franta cu masini incediate zile in sir ,si SARKOZY, nu a intervenit,au intervenit fortele de ordine si au arestat intr-o veselie intr-o tara unde democratia functioneaza incomparabil cu cea de la RO. 🙂

      • Cristian ma uimesti! Am scris eu ca trebuia sa iasa Traian Basescu? Poti sa-mi redai fraza unde cel putin am lasat sa se inteleaga asa ceva? Ia mai citeste o data ceea ce am scris. Te ajut eu, e chiar la inceputul comentariului meu. Hai ca m-ai surpris. Te-ai grabit putin, cred eu!

        „Intrebi unde sunt sefii? Pai romanii care ar trebui sa ia atitudine fata de derbedeii astia unde sunt? Iti spun eu, acasa – scarbiti. Asa si liderii lor.”

        Romanii si-au ales niste conducatori pentru a avea grija de tara asta.Cine s-a vrut vladica, acum era momentul s-o demonstreze. Nu vreau sa reiau raspunsul, il gasesti in dialogul cu Mihai si Night.

      • se observa ca nu ne intelegem….dar ar fi bine sa fim atenti sa ne pastram pe firescul romanilor.ce e rau ca ddd a cerut jandarmilor sa se retraga?il cam inpungi,desi televiziunea lui e de-a dreptul curajoasa in relatarile de la fata locului…..pai protestatarii cer demisia lui base…muti romani le-am vrea pe amandoua…si niste locuri de munca….ce e mult ce doresc romanii….?

    • foarte bine spus Finule,asa m-am gandit si eu dar nu mai am rabdare de aatata scris ,unde a fost ARAFAT si de ce nu a iesit sa spuna ceva pe unul din Irealitatile care incitau lumea la revolta din ultimele 2 zile.
      se putea demonstra pasnic,fara violente nu cu lozinci cand ,ca-l vreau pe Arafat’ dumnezeul reformei ‘,cand ‘jos Basescu’ ce doamne iarta-ma mai a fost si asta plus aparitia inteligentuluui profesoras a pus punctul pe I. (rasul curcii vorba unuia din prietenii de pe blog :))

      • Rodica, iarta-ma ca te intreb, dar tu ai citit si comentariul meu, sau numai raspunsul lui Cristian?

      • Stai ca nu mai inteleg nimic. Eu iti raspundeam pentru interventia ta de mai sus, asociata cu raspunsul dat lui Cristian, dar care ma viza cumva. Vad ca a aparut aici. Nu conteaza, bine ca ne-am lamurit!

        Sarut mana si o zi buna!

  37. Iata mesajul USL-ului catre popor… SA DISTRUGETI BINE! De fapt la altceva nici nu cred ca se pricep.

    • bine ca stiu bancile, pe cine sa traga la raspundere pentru vandalizarea lor din centru…toate bancile au si camere de luat vederi, deci faceti mumos la camera cand huliti, tovarasi! :))

  38. Nasule ,suntem aici suntem pe BARICADE, asteptam STARTUL!

    AVEM NEVOIE URGENTA DE PREZENTA DVS. PE ECRAN!

    ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU!

  39. cine mama dracului este in spatele huliganilor ca sunt prea bine organizati. fug si se recupreaza tot timpul.

    • ca telecabinele din spatele babelor care balangane utza-utza toate cozile cinematografiei media, d-na gabriela. deci, cine le regrupeaza din buton si fuge cu zepelinu?!

  40. baieti aia sint frustati dar mai frustrati sint parinti lor care-i sustin si i-au sustinut inainte,
    lasa baiatule ca vorbeste tata cu ala care te baga intrun loc¨caldut ca doar ma cunosti ca la cite servicii am facut eu pt. altii,o sa-mi intoarca unul serviciul facut, indarat¨
    cred ca acesta era procedeul de educatie facut de parintii
    acestor ^manifestanti pasnici^
    acestia sint rodul educatiei,post decembriste si continuarea invataturilor pina in zilele noastre!!

Comentariile sunt închise.