„Ha, ha, ha! Ce-mi mai place Facebook-ul meu! N-ati vrut-o pe Nutzi, na, va dau cu posetele ei in cap, nedemocratilor ce sinteti si tineti cu Blaga! Adio! Abia astept de la Crizel, Motanel si Pisicut sa-mi dea cu suspendarea-n cap, gata nu mai vreau Prezident! Vreau partidul meu si o pun pe Udrea sa fie autoritara, cum eram eu in tinerete! Vreau sa reconstruiesc dreapta si sa cistig in 2016! Ha, ha, ha! ”

Am tradus din Traian Basescu, din imixtiunile sale impardonabile in viata unui partid, fie el si PDL-ul de casa, dar si din hollywood-iana ultima aparitie pe Facebook, demna de o noapte de Haloween.

Poate multi vor spune ca a luat-o razna TB, ca iata, prima infringere din viata politica i-a intunecat mintea. Altii vor spune ca s-a nascut un nou lider in PDL, Vasile Blaga, caruia parca i-au crescut aripile barbatiei si, culmea, il bate in polemici pe ditamai Corsarul! Da, e posibil ca Traian sa fi pierdut prima batalie! Da, e posibil ca Vasile sa isi ia revansa dupa 10 ani de umilinte si jigniri nemeritate intr-o prima victorie frumoasa.

Dar, la fel de adevarat, zice si subsemnatul, este ca TRANSPLANTUL NUTZI a fost respins de catre organismul partidului. De 10 ani se straduieste Traian sa se inlocuiasca la PDL cu Elena lui, dar PDL refuza constant, indiferent citi bani, cite promisiuni sau citi procurori si jeimzi bonzi au intimidat activistii de partid. Domnul Presedinte a uitat ca intre el si PDL a existat mereu LOVE+BARBATIE insa intre Udrea si partid a lipsit LOVE!

Il cunosc bine pe Base si risc citeva panseuri.

1. Base nu a riscat nimic, el cistiga in ambele variante. Lua Udrea PDL-ul, toate ziarele ei si televiziunile ei ar fi zis „mama, ce misto!, ce reforma!, ce prima femeie lider de opozitie!”. Vax!

A pierdut madam, no problemo, macho Traian face o „miscare populara” surpriza in jurul ei, stringind toate semintzele dreptei la pungutza ei de doi bani. Desigur, acest scenariu risca o suspendare, deci alegeri prezidentiale anticipate, adica ruperea USL. Ponta sta mai bine in sondaje decit Antonescu, guvernarea ii suna ca dracu’, PSD-ul nu-l vrea pe „The Mother and the Father”, deci… Ponta Presedinte in aceasta vara, vara lui 2013! Inclin sa cred ca Base a riscat s-o sacrifice putzintel pe Nutzi, sa piarda sefia PDL, sa-i mai taie din aerele de diva, fiindca suspendarea ii vine manusa!

2. Base nu e naiv! Ca in filmul „NASUL”, i-a facut o oferta lui Ponta pe care nu o poate refuza, sa devina Presedinte al Romaniei iar PSD sa dea Premierul si chiar guvernul! In schimb, TB va primi destramarea monstrului USL si posibilitatea de a deveni liderul legitim al Opozitiei, cu speranta ca pina in 2016 sa cistige alegerile parlamentare si guvernarea…cu Base Premier! Urmind ca, in 2017 probabil, Udrea sa fie prima femeie prezidenta, why not?! Nu de alta dar Victoras se plictiseste repede, abia de a rezistat 1 an de premier, va fi un calvar pentru el sa stea 4 ani de Presedinte!

Stiti ce ar fi culmea?! Mister Crizel sa se opuna suspendarii ! Fiindca guvernarea Ponta dezastruoasa ( pe Ponta il vor retine romanii si nu pe niste ministri liberali rebegiti) si un Basescu in functie, il vor face Presedinte in 2014, e sigur! Doar ca pe Crizel nerabdarea il da afara din casa! E adevarat, Crin e speriat ca pina in 2014 mai pot aparea contracandidati valorosi si probabil va risca la suspendare. Nu de alta dar Antonescu risca sa fie suspendat chiar de catre liberalii lui daca o mai freaca mult.

Sper ca va amintiti ca am spus in emisiune, acum 6 saptamini, ca vom avea o vara fierbinte! Ei bine, va fi foarte fierbinte!

In final, legat de evenimentele de la PDL, cistigatori au fost cu totii, mai putin Romania. PDL-ul lui Blaga a fost rupt de TB, deci devine frecventabil la negocieri cu toata lumea DAR, la fel de bine, intr-o zi, Blaga poate pune umarul la „Miscarea Populara” a lui Basescu.

Base, pe de alta parte, va construi o miscare talibana formata din cei care i-au ramas fideli, plus niste pepededisti diaconescieni, plus toti viitorii dezamagiti USL prieteni cu Udrea, gen Prigoana, Piedone, Oprea, Petrache, Bitner, Cocos, Niro, poate chiar Nastase.

Drama e ca toti vor clama SALVAREA ROMANIEI! Va amintiti Frontul Salvarii Nationale din ’89?! Bravo, asta e si impresia mea!

De 23 de ani avem aceleasi servicii secrete, aproape aceiasi politicieni, aceleasi vorbe frumoase, cam aceiasi ziaristi si 3 cetateni care ne-au prezidat, unul mai bun ca celalalt. Am acumulat in schimb zeci de miliarde de euro datorii, tara a fost pustiita de toate comorile si fabricile ei, 4 milioane de romani in putere au emigrat si produc pentru alte tari ale lumii iar noi, cei din tara, avem de toate dar abia ne mai permitem sa nu murim de foame!!!

In plus, ne-am pierdut intreaga credibilitate de jucatori atit in fata partenerilor occidentali cit si in fata adversarilor nostri. Daca pe Ceausescu americanii au vrut sa-l salveze in ’89, de la executia romano-sovietica, pe conducatorii de azi nu mai vrea nimeni sa-i salveze!

Ca sa inchei, nu exista niciun ADIO, toti liderii mentionati vor sa se mai joace cu Romania pina la sfirsitul lumii! Au nevoie de o singura conditie, SA MAI EXISTE BANI! Altfel, cum am mai spus, in curind vor avea nevoie de foarte multe elicoptere, nu doar de unul, ca in ’89!

Sa fiti iubiti!

Radu Moraru, NASUL TV ( in curind in toata Romania)

P.S.
Cum naiba se face ca politicienii nostri cistiga mereu, chiar si atunci cind pierd, iar poporul roman pierde de peste 23 de ani?!

223 COMENTARII

  1. pentru Viq, dar nu numai …

    Radu Moraru trebuie judecat ca ceea ce este. Ziarist care nu are de dat socoteala cuiva, in domeniul politic, cel putin.

    Cine nu face asta – se inseala. Adevarat este ca acest fel de ziarist se intalneste extrem de rar in Romania, dar asta este.

    In Romnaia ori ii gasesti (pe ziaristi zic) ori gata cumparati, uneori poate agenti, deseori tematori, ori precauti, ori mai stiu eu cum, doar liberi si curajosi si sinceri nu.

    Revenind la Radu, in acest fel fiind, el poate judeca asa cum se judeca un om politic – orice om politic este si ales, dar este si slujbas platit din banii nostri.

    Si oricarui om politic, de la cel mai aservit si mai penibil, la cel mai nabadaios ))))) 🙂 i se aplica judecata celui care l-a trimis cu un rost si il plateste pentru asta.

    Aia e ! Cand judeci pe toti, fara partinire – apoi ii judeci pe toti. Aaaa, ca vorbeste numai despre unii … aici e un pic cam ca la copii mai buni – ai pretentii mai mari de la ei. De aia rai nici nu mai vorbesti, ca toata lumea stie ce e cu ei.

    Acum, despre „incuscrirea” oamenilor politici, nu avem ce vorbi, vorba lui Radu … nu stiu cum se face, dar politicienii „cistiga mereu, chiar si atunci cind pierd”.

    Nu va asteptati vreodata sa auziti mari laude, chiar si pentru cei buni. Atitudinea de acum este cea care l-a adus aici, de pe vremea cand lucra pentru patron, de acum inainte, pe picioarele lui fiind si, repet, fara a trebui sa dea socoteala cuiva, in nici un caz nu va fi altcumva.

      • salut
        tinand cont de faptul ca un om politic are calitatea de a fi ales, ziceam, pe de o parte, dar in principal este un angajat, in slujba celor care l-au trimis (si platit) unde l-au trimis, alegandu-l.

        daca el uita ca e un angajat si isi aminteste doar de alegere …
        dar, intre timp, vad ca Radu a postat din nou, de data asta mai in detaliu

  2. Nasol moment , misto coliva…..

    Cateva dintre nume “sonore romanesti” ce erau spioni sovietici si se aflau , in ’89 , in atentia lui colonelului Tecsa UM 0110 : Ion Iliescu: fond informativ UM 0195 , UM 0110, UM 0265, Blaga Vasile: fond informativ UM 0265, Voiculescu Dan : fond informativ UM 0110, Adrian Nastase: fond informativ la nivelul UM 0625, UM 0195, UM 0544, Teodor Melescanu: fond informativ la nivelul UM0544, UM 0195, UM 0625, Mircea Cosea: fond informativ la nivelul UM 0544, UM 0625, UM 0195; Mircea Pascu: fond informativ la nivelul UM 0544, UM 0195, UM 0110, Radu Vasile: fond informativ la nivelul UM 0610 si al Securitatii Municipiului Bucuresti; Eugen Dijmarescu: fond informativ la nivelul UM 0544, UM 0195, UM 0625; Alin Teodorescu: fond informativ la nivelul Directiei a II-a, Securitatea Municipiului Bucuresti; Viorel Hrebenciuc: fond informativ la nivelul UM 0110, UM 0195; Serban Mihailescu: fond informativ UM 0544, UM 0195; Ilie Sarbu, socrul lui ponta: fond informativ la UM 0610! ASTA E DOR INCALZIREA , CU O PARTE DIN COTOFENELE KGB-ISTE DIN RETEAUA „CORBUL” AFLATA IN FOND INFORMATIV LA 0110 ! PS : UM 0110 (ce mai ramasese din ea), ce purta indicativul secret “Z” a fost desfiinţată chiar la finele lunii decembrie 1989, de Virgil Măgureanu, pe atunci doar asistent la “Ştefan Gheorghiu”. A fost reînfiinţată în 1994 şi i s-au restrâns atribuţiile în 1998. Potrivit unui rezervist din SRI: “In 1998 a fost chemat activul unitatii succesoare 0110 si ni s-a ordonat scurt sa ridicam dispozitivul de pe maghiarii revizionisti si sa inchidem dosarele deschise. Pentru ca, trebuie sa intelegeti, si noi, si fosta 0110, se ocupa atat de KGB si STASI cat si de AVO si urmasele lor. Am zis, bine-bine, dar avem spioni documentati, in lucru, oficiali – unul dintre ei este secretar de stat azi – ce facem cu ei? Nimic, a fost raspunsul. E ordin de sus, de la Cotroceni. Unii au rabdat, altii au plecat. Cam asta cred ca e situatia si acum in SRI, in ceea ce priveste desfiintarea “Z”-etului. In 1989, Armata, sub conducerea cadrelor GRU si KGB reactivate de generalul Nicolae Militaru, a preluat o mare parte din DSS. Multe dintre cartitele infiltrate atunci sunt si azi la putere”. NASOL MOMENT , MISTO COLIVA ! … 

  3. ”I love you, Băse !”

    Autor: Angela Tocila
    Principalul ”merit” al USL este că nu ne dă prilej de apatie și plictiseală. USL este un inovator, un inventator prolific ce-și chinuie creierii zilnic pentru a produce populației aflate în perpetuă stare de uluială, subiecte noi sau vechi, reîncălzite la flacăra lumânării, menite să ne țină într-o stare de șoc din care nu apucăm să ne revenim până ce următoarea lovitură ne năucește la loc.

    Am aflat astfel că e posibil să fi mâncat carne de cal, că e și mai posibil să fi mâncat antibiotice în loc de carne de curcan și dacă toate aceste vești ne-au dat doar prilej de bancuri, le-au tras o fermierilor peste ochi o aflatoxină, de i-a paralizat vreme de două săptămâni, la finalul căreia a curs laptele râuri pe câmpiile patriei.

    În semn de solidaritate, populația facebook și-a muls vaca din Farmville, a turnat laptele în pahar, i-a făcut poză și l-a postat însoțit de fraze și îndemnuri mobilizatoare. Nimic nou sub soare, lumea simte nevoia de a forma cirezi de opinie.

    Chestia cu turma e demult răsuflată, a trecut vremea blândeții ovine, am evoluat spre cirezi relativ agresive dornice de-a împunge simbolic o zi-două, maxim șasă.

    Nici bine nu s-a făcut laptele praf, că a apărut Sabina. De la Mircea Badea, de nicăieri, adică. O puștoaică din Covasna cu o bentiță tricoloră pe cap spre care s-a îndreptat tropăind zgomotos cireada naționalistă fericită că a primit niște fân patriotic la rumegat. Și dă-i și luptă! Grupuri de susținere entuziasmate, delir în toată regula: Sabina – senator! Sabina -Președinte! Sabina – erou național! Tolerantul, blândul popor român a devenit dintr-o dată fioros, amenințând din Covasna că va trece cu batalioanele, Carpații.

    Aflatoxina, grija pentru fermierii aproape ruinați s-a risipit ca un fum și pe bună dreptate. Românii nu se pot ocupa de fleacuri când țara e-n pericol, când ungurii stau la pândă și înjură stâlcit o eroină națională. Ăla micu de la Agricultură răsuflă ușurat, șeful l-a salvat și de data asta prin intermediarul Mircea Badea, că altfel nu se explică de ce patriota Sabina a ajuns vedetă la aproape o săptămână după ispravă. Nimeni nu mai cere demisia ministrului Agriculturii și puțini mai beau lapte pe rețelele de socializare. Guvernul răsuflă ușurat, importatorii de lactate exultă, amintirile Comtimului ruinat cu aceleași metode se sting și ele.

    La televizor, mica revoluționară e ținută în viață artificial, abia mai respiră când începe Convenția Națională PDL. I love you Băăăăse, ta-na-na-na-nana, urmează discursul plin de subînțelesuri prin care președintele sugerează cirezii din sală pe cine e bine să aleagă. Cireada însă, scapă din staul și votează pe dos. De foame, cică. Vameșul le-a promis că dacă-l votează pe el va curge și mierea alături de lapte. Mai pe seară, președintele rupe pisica, gura târgului și pentru prima dată în aproape un an de când zburdă USL pe câmpiile politice, rămâne el năuc. Președintele se dezice de PDL într-un mod pe care nu l-ar fi prevăzut niciun analist atârnător de televiziuni. Antena3 râde ca proasta, băsiștii exultă, Blaga rămâne președinte pe un morman de fiare vechi.

    Mai târziu, trezit din somn de mugetele bizonice ale politrucilor din toate partidele, Crin Antonescu se grăbește și el să se bucure, deși e plin de ură. Da, vrea o alianță cu PDL-ul rupt de Băsescu, dușmanul său de moarte și da, vrea la Cotroceni cât mai repede pentru că pe Ponta nu se prea poate baza. A crescut prea mult în sondaje și nimeni nu-i poate garanta lui Crin că tovarășul de lovituri de stat nu râvnește la funcția LUI. În plus, el consideră că mesajul președintelui reprezintă o încălcare a Constituției, deci o pleașcă nesperată și-un nou prilej de suspendare. Disperarea e vizibilă și mi-l închipui plin de muci, tăvălindu-se pe jos, lovind cu pumnișorii strânși în podea, într-un acces de isterie: Eu vreau să fiu președinte!

    Mă simt răzbunată parțial pentru lunile de perplexitate și nervi în care am am încasat zilnic lovituri sub centură, în care-am simțit că mi s-au răpit rând pe rând libertăți și drepturi. Luni în care am fost mințită fără rușine, în care președintele pe care l-am ales a fost insultat, batjocorit și scuipat de niște oameni de nimic. Pentru manipulările și scenariile cusute cu ață albă și pentru nesiguranța cu care am început atâtea zile. Pentru Vocea Rusiei venind de nicăieri să dea indicații, pentru CCR, ICR, pentru Dănileț și Ghica. Pentru revoluții plătite, pentru Dogari, steaguri secuiești, aflatoxine și Sabine și pentru că mi-a trecut prin minte să plec din țara mea.

  4. nichtule
    fi atent la o shoparla ce va fi adevarata.
    ponta va desfiintza DNAul.
    o zis ca de anticoruptia mare se va ocupa DIICOTul,
    iar pt coruptia marunta va infiinta un serviciu nou,
    numit PITICOT.

  5. Am sperat atat de mult de la proiectul „Nasul”, incat dezamagirea este pe masura. Nu ma regasesc nici in emisiunile tv, nici pe blog one. Imi pare foarte rau, cand a pornit Nasul tv, am crezut ca televizorul meu va ramane conectat pe acest canal. Nu este asa.

    • vai, maria, dar cum poti sa spui asa ceva?
      e drept, emisiunile sunt jalnice,
      dar reluarile sunt super…

    • maria1,dezamagirile tale sunt si ale mele.
      Sunt totusi surprinsa ca nu te regasesti in comentariile de pe blog one,unele sunt chiar superbe -in veridicitatea lor-

  6. Dan Voiculescu in careul de asi a lui Vasile Blaga

    UPDATE (23 martie, orele 21.00): Alegerea lui Vasile Blaga în fruntea PDL confirmă ceea ce am scris mai jos. Dan Voiculescu și USL nu l-au curtat fără succes pe „buldog”. PDL-ul a intrat astăzi, NEOFICIAL, în Alianța GRIVCO!

      • @nightmare,am citit pe nerasuflate,tot articolul,sa-l citeasca toata lumea.Am stiut eu de ce nu-l pot suferi pe blaga,numai cind il vedeam aveam o repulsie,imi spunea inima mea ceva….!!Bravo,nightmare!,multumesc!

    • nichtule
      ultimul banc cu base.

      ai vazut ca in sceneta cu vestutza si adio ,
      base nu se vedea decat de la brau in sus?
      intrebarea e: unde era udrea aseara?

    • excelent, draga Night ! Articolul TREBUIE citit, musai. Face lumina. Multumesc pentru aceasta indicatie. O seara buna !

    • night,
      recunosc,nu mi-a venit sa cred ca buldogul este atat de jegos.L-am condamnat cand a fost iepuras la alegerile din capitala si mai ales cand si-a pus coada intre picioare si i-a sustinut pe zurbagiii cu caschetele.Din acel moment pentru mine Blaga a incetat sa mai existe ca politician frecventabil.Restul problemelor legate de el au venit pe parcurs.

  7. Transformarea animalului politic in om politic.

    Iesirea din impas

    TB a fost intr-un impas. Un partid ce il tragea in jos, el dorind sa revina cum trebuie in politica. Dar cum sa iesi din acest impas? Pai cum altcumva decat a provoca ce a provocat. Si anume desfiintarea acelui partid.

    E comandant de nava, chiar daca nu mai era el la carma corabiei pdl – e greu sa pleci de pe o corabie ce se scufunda, ai reflexe de fost comandant al ei.

    Cand o faci, totusi, in politica?
    Atunci cand poti construi alta corabie.

    Marinelului intotdeauna i-a placut sa construiasca de la firul ierbii. O va face din nou. O sa va placa noua corabie.

    Marinarul a devenit om politic in ultimii 3 ani. Inainte era comandant, mai apoi animal politic (in sensul ca nu pierdea). Intre timp a devenit om politic, printre putinii pe care ii avem.

    Va construi bine, de data asta. Si nu cu prim obiectiv a castiga, ca pana 3-4 ani in urma. O va face greu de scufundat, de data asta. O posibila Alba ca Zapada. Atragand oameni necompromisi (sper sa gaseasca, aici am si eu o nelamurire )))))) 🙂

    P.S. eu am banuit ce urmeaza, „citindu-l” pe Boc, cateva zile inainte de conventie sau ce a fost. pe scena, in spatele Elenei Udrea, ardeleanul a fost o carte deschisa

    • Iti raspund aici, Mark, referitor la alianta DA, dreptate si adevar, dreapa autentica, etc …
      Nu stiu daca e un brand, dar sigur ar fi fost o idee exceptionala PNL-PDL Blaga. Ar fi fost acea polarizare de care USL are mare nevoie acum.

      Faptul ca a dezamorsat-o MRU (evident de cine pus) – arata doar ca, in constructia ce va urma, MRU va avea un rol semnificativ.

      Dealtfel, multi dintre cei ce vor participa la aceasta constructie – pot deja fi identificati … prin ceea ce fac in aceasta perioada

      • Cristian, 🙂
        de un singur lucru sunt convinsa:piratul isi pune sperante in MRU pe care l-a pregatit minutios pentru functia prezidentiala.In rest,tacere si asteptare!

    • cristi,
      dragul meu
      azi esti pe dos.
      base a stors tot ce se putea stoarce de la pdl.
      care l-a slujit cu credintza mai mare decat a unui caine.
      si cand i-a fost pdleului mai greu, pt ca greul tot base si udrea i l-a provocat, base s-a lepadat, in maniera-i cunoscuta…
      asta pt mine se numeste c u r va…scriu asa sa nu o stearga cenzura…
      nu mai privi invers…
      ti-o spun ca prieten devotat, care nu te va abandona cum o face ala…ala fara par si privirea ciudata, cum mama masii il cheama?

        • hehe, piticanie…
          din partea mea, sa se desfiinteze si interneze toti la jilava…
          dar ce a facut base , e mai mult decat jegos.
          precum caracterului lui.

          • I-auzi brau…..ai impresia ca a făcut cumva mai mult decât au făcut alții ????

          • repeta intrebarea.
            la ora asta pt mine e ilogica.
            sau uischiul o fost prea mult, ma rog…

      • john draga
        tot cu prietenie iti raspund, ca sunt si eu … in sfarsiiiiiiiiiit )))))) 🙂 la plimbare pe aici

        mai vedem. eu cred ca, in urmatoarea legislatura, gruparea din jurul lui Basescu va avea minim 25% in Parlament, oricum ar fi el.

        de ce spun asta?

        pentru ca oamenii nu uita. cum nu l-au uitat pe Radu Moraru, in acele alegeri, unde nu mai puteai sta decat pe B1 la Nasul.

        tot asa nu vor uita jumatatea de an trecuta, cand singurul refugiu a fost Basescu

        nu vor uita asta nici in 10 de ani. si Basescu va avea constant aceste milioane de voturi, ale celor care nu uita. daca adaugi si nemultumitii, 25% e putin.

        USL s-ar putea apara, daca vor castiga prezidentialele si ii vor deschide un proces lui TB. dar proces cu o condamnare, nu doar proces.

        Si s-ar mai putea apara si in alt fel. Cu o buna guvernare, cu evidente masuri de gospodari. Dar o vor putea face? Deoarece aceste masuri ar trebui sa vizeze segmentul de intreprinzatori si astia sunt cel mai greu de convins.

  8. Dan Voiculescu in careul de asi a lui Vasile Blaga

    UPDATE (23 martie, orele 21.00): Alegerea lui Vasile Blaga în fruntea PDL confirmă ceea ce am scris mai jos. Dan Voiculescu și USL nu l-au curtat fără succes pe „buldog”. PDL-ul a intrat astăzi, NEOFICIAL, în Alianța GRIVCO!

     

    TRAIAN BĂSESCU: ADIO, PD-L!…
    Vasile Blaga a fost asociat în afaceri, vreme de câțiva ani, cu șeful filialei Crescent Austria, Walter Redl, și cu reprezentantul TehnoforestExpertImport SA la Agenția Economică Română de la Viena.

    Dan Voiculescu prezideaza sedinta Comisiei parlamentare de ancheta constituita ca urmare a propunerii de suspendare a presedintelui Traian Basescu, la Palatul Parlamentului – 21 martie 2007. BOGDAN BARAGHIN / MEDIAFAX FOTO

    Crescent Austria era controlată de Dan Voiculescu, iar în 2002, când Blaga împreună cu soția sa au făcut o infuzie de capital de 800 milioane lei, GRIVCO era unul dintre acționarii filialei conduse de același Walter Redl.

    Cum Crescent era firma Securității, altfel nu se explică relația privilegiată cu ICE Dunărea (UM 0107), se înțelege de ce Blaga a devenit azi șeful unui partid politic.

    Iată de ce Blaga este atât de agreat de Alianța Grivco. Pentru că este unul de-al lor. La fel ca tovarășii lui (”primi-vice”),  masonii trădători Frunzăverde și Stănișoară…

    Vasile Blaga e ultimul din tagma lui care încă n-a trădat oficial PDL-ul. Deocamdată. Neoficial însă el este de aceeași teapă cu masonii trădători Sorin Frunzăverde și Mihai Stănișoară, două cocote masculine din careul de ași ascuns în mânecă de Vasile Blaga. Buldogul. Cel care n-a câștigat în viața lui o competiție în mod democratic. Și cum ”mâna”, la decartare, trebuie să fie întreagă, al patrulea as al grupării este nimeni altul decât Dan Voiculescu, celebrul moștenitor al Crescentului, mașina de făcut bani a Securității ceaușiste prin intermediul ICE Dunărea.

    Cum a ajuns Vasile Blaga în ”cercul încrederii” lui Dan Voiculescu este o întrebare la care doar puțini dintre noi cunosc răspunsul. Cert este că a ajuns atît de aproape de Voiculescu și de interesele sale fundamentale încât și-a luat alături, pentru a-și rotunji averea și a deveni și el un mic nabab, pe unul dintre cei mai importanți agenți ai Crescent din străinătate, un individ numit Walter Redl. Nimeni altul decât șeful Crescent din Austria, filială cu sediul în Eisensdadt. Iar asta nu pe vremea în care nu știa

    ce face, ci la începutul anilor 2000, atunci când tot omul știa cine este Dan Voiculescu și cum joacă el poker pe banii Crescent, adică ai statului român pentru că firma Crescent nu era a lui tat-su, chiar dacă juniorul Felix o moștenise pe durata întregii sale eternități.

    Așadar, Vasile Blaga, actualul lider al portocaliilor a stat liniștit în barca lui Dan Voiculescu până a fost prins și a fost obligat să tragă la mal și să coboare, cel puțin de văzul lumii. Este unul dintre motivele pentru care nimeni din tabăra USL, c u atât mai puțin din zona Grivco nu l-au călcat în picioare până acum, nu l-au avut în vizor și nu l-au atacat în vreun fel, considerându-l, dimpotrivă, un tovarăș de nădejde pentru un dialog constructiv.

    Ca și Dan Voiculescu, Vasile Blaga este, după opinia mea, o rană deschisă, purulentă, pe corpul democrației românești. Prietenii lui Blaga (Frunzăverde și Stănișoară – oportuniști și trădători în sine și pentru sine) s-au dus deja la sânul lăptos al lui Voiculescu chiar dacă, de formă, ei s-au înscris în PNL și nu în partidul de buzunar al lui Voiculescu, asociat oficial cu PNL-ul lui Antonescu.

    Buldogul buldogește voiculește la fel cum Frunzaverde penelește voiculește.
    Obs. A se citi expresia ”conturile familiei dictatorului” drept ”conturile lui Dan Voiculescu și SIE”

    După această scurtă introducere, să scoatem actele pe masă.

    Mai întîi a fost Securitatea. Dan Voiculescu a apărut ulterior, ca o necesitate înțeleasă. A fost pus stăpân peste Crescent-reprezentanța din București, firma de casă a Securității, prin intermediul ICE Dunărea, firmă despre care mulți au spus că era a lui Ceaușescu, deși eu cred că era doar a CIE. Ca și Voiculescu la București, Walter Redl a fost numit șeful Crescent Austria, filială cu sediul în Eisenstadt, localitate unde ar fi dorit să ajungă Marin Ceaușescu, înainte cu puțin timp de a muri prin spânzurare în condiții extrem de suspecte.

    În 2002, an important pentru dezvăluirea noastră, Crescent Austria avea, printre acționari și firma GRIVCO, cea care avea să preia după 1990, după opinia mea, sarcinile și structura fostelor CRESCENT și ICE DUNĂREA.

    Dealtfel, trebuie spus că Walter Redl a jucat, înainte de 1990 un rol extrem de important pentru Crescent Austria, el fiind, conform unei surse aflate mai sus pe lanțul trofic din care făcea parte micuțul Redl, șeful operațiunilor acelei filiale, adică exact omul care pe lângă operațiunile comerciale asigura, atunci când era nevoie, ”logistica” (adică bani ”curați”, paravan pentru servicii, transferuri financiare către terți, autoturisme etc) pentru grupa operativa a CIE de la Viena. Ca să vezi ciudățenie!

    Am dezvăluit deja, cu ceva vreme în urmă, cum cadorisea Voiculescu cu autoturisme Crescent, grupa operativă a CIE de la Viena, sperând că vor păcăli astfel, cu mașini ”civile”, contraspionajul austriac. Au sperat, desigur, în van.

    Așadar, după ce ”divinitatea” a creat, în ordinea necesităților, mai întîi Securitatea, apoi pe Voiculescu, iar apoi pe Walter Redl, s-a gândit că n-ar strica să-l lanseze la nivelul solului și pe Blaga. Pe Vasile Blaga, fost director la o întreprindere mecanică până în 90, apoi revoluționar, apoi prefect de Bihor pentru vreo trei ani și mai apoi, desigur, pentru încă trei ani șeful vameșilor din Oradea (director general al DRV Oradea), adică șef peste cei mai corupți dintre români, dacă nu-i socotim pe parlamentari. Ulterior a urcat pe scara pregătită pentru unul ca el, devenind într-un târziu, ministru de interne. Șef peste polițiști, adică peste indivizii aceia în uniformă care dau cu caschetele de pământ când nu le convine ceva, iar Blaga îi aplaudă pentru asta.

    Ca să perfecteze relația cu Voiculescu, Vasile Blaga a mers pînă într-acolo încât și l-a luat ca asociat într-una din numeroasele sale firme că, deh!, vameșii fac bani, iar cu banii se fac firme si, inapoi, cu firmele se fac bani. Firma în care s-a asociat cu șeful locotenentul din Austria al lui Voiculescu se numește CONFORT ASTRA IMPORT EXPORT SA.

    Iată dovada asocierii:

    CONFORT ASTRA IMPORT EXPORT SA

    Judet :BIHOR, Localitate :ORADEA

    Nr. inmatriculare :J5/838/1991

    Stare firma :functiune

    Cod fiscal :63858

    Cod SIRUES :51875232

    Telefon :417376

    Adresa :STR. IOAN CIORDAS nr. 1

    Ultima actualizare la RC :03-JAN-02

    ________________________________________

    Capital social subscris (total lei) :1728500000

    – din care : 1.727.320.000 lei 2000 $ USA

    Capital varsat (total lei):1205000000 – din care : 1203820000 lei 2000 $ USA

    ________________________________________

    Participare straina la capital – din care : 14620000 lei

    2000 $ USA

    ________________________________________

    Obiecte de activitate declarate:

    – P 5030 Comert cu piese si accesorii pentru autovehicule

    ________________________________________

    Date despre asociati:

    – persoane fizice

    1) Nume:POPESCU GABRIEL ALIN

    Cod numeric personal:1750517054671

    Act identitate:BI/GR /143204 /POL. ORADEA /12/23/1994

    Localitate :ORADEA

    Judet :BIHOR

    Cetatenie :ROMANA

    Domiciliu :ROMANIA

    Data nasterii :17-MAY-75

    Locul nasterii :ARAD/ARAD

    Adresa :Str. ARMATEI ROMANE nr. 12 ap. 1

    Total aport (lei) :100000000

    Nr. total actiuni / parti sociale :1000

    Procent beneficii si pierderi :6 %

     

    2) Nume:POPESCU NICOLAIE

    Cod numeric personal:1441205054700

    Act identitate:CI/XH /177327 /POL. ORADEA /10/24/2001

    Localitate :ORADEA

    Judet :BIHOR

    Cetatenie :ROMANA

    Domiciliu :ROMANIA

    Data nasterii :05-DEC-44

    Locul nasterii: PONOARELE JUD. MEHEDINTI

    Adresa :Str. ARMATEI ROMANE nr. 12 ap. 1

    Total aport (lei) :812700000

    Nr. total actiuni / parti sociale :8127

    Procent beneficii si pierderi :44 %

    Total aport natura (lei) :164625850

    – din care :

    aport natura (lei) :164625850

     

    3) Nume:BLAGA VASILE

    Cod numeric personal:1560726052137

    Act identitate:CI/XH /160982 /POL. ORADEA /06/25/2001

    Localitate :ORADEA

    Judet :BIHOR

    Cetatenie :ROMANA

    Domiciliu :ROMANIA

    Data nasterii :26-JUL-56

    Locul nasterii: PETRILENI/BIHOR

    Adresa :Str. CLOSCA nr. 33

    Total aport (lei) :400000000

    Nr. total actiuni / parti sociale :4000

    Procent beneficii si pierderi :23.13 %

     

    4) Nume:BLAGA VIOLETT MARGARETA

    Cod numeric personal:2560709052136

    Act identitate:CI/XH /173303 /POL. ORADEA /09/21/2001

    Localitate :ORADEA

    Judet :BIHOR

    Cetatenie :ROMANA

    Domiciliu :ROMANIA

    Data nasterii :09-JUL-56

    Locul nasterii :SATU-MARE JUD. SATU-MARE

    Adresa :Str. CLOSCA nr. 33

    Total aport (lei) :400000000

    Nr. total actiuni / parti sociale :4000

    Procent beneficii si pierderi :23.13 %

     

    5) Nume:REDL WALTER

    Cod numeric personal:0

    Act identitate:PA/A /0027950 /Aut. Austriece /04/03/1996

    Localitate :LAXENBURG – AUSTRIA

    Judet :

    Cetatenie :AUSTRIACA

    Domiciliu :AUSTRIA

    Data nasterii :16-MAY-45

    Locul nasterii :LONITZBERG – AUSTRIA

    Adresa :KARL SCHREIWEISGASSE nr. 2

    Total aport (lei) :7900000

    – din care :

    aport (lei) :7310000

    aport ( $ ) :1000

    Nr. total actiuni / parti sociale :79

    Procent beneficii si pierderi :1.78 %

    Total aport natura (lei) :1764500

    – din care :

    aport natura (lei) :1764500

     

    6) Nume:DESPA ION

    Cod numeric personal:1510522400080

    Act identitate:PA/ /02606345 /POL.BUCURESTI /05/06/1997

    Localitate :VIENA – AUSTRIA

    Judet :

    Cetatenie :ROMANA

    Domiciliu :AUSTRIA

    Data nasterii :22-MAY-51

    Locul nasterii :BAIA DE ARAMA JUD.MEHEDINTI

    Adresa :BUCHENGASSE nr. 40/2/6

    Total aport (lei) :7900000

    – din care :

    aport (lei) :7310000

    aport ( $ ) :1000

    Nr. total actiuni / parti sociale :79

    Procent beneficii si pierderi :1.87 %

    Total aport natura (lei) :1764500

    – din care :

    aport natura (lei) :1764500

    Nu are asociati persoane juridice

    Nu are asociati tip lista

    ________________________________________

    Date despre administratori

    1) Nume: POPESCU NICOLAE

    Cod numeric personal:1441205054700

    Judet :BIHOR

    Cetatenie :ROMANA

    Domiciliu :ROMANIA

    Localitate: ORADEA

    Adresa: Str. ARMATEI ROMANE nr. 12 ap. 1

    Puteri: CONF.ART.9,10 DIN STATUT

    Calitate / Functie:administrator / nespecificata

    Data nasterii: 05-DEC-44

    Locul nasterii:PONOARELE JUD. MEHEDINTI

    Data incepere mandat: 14-NOV-01

    Data expirare mandat:14-NOV-05

    Nu are administratori juridici

    ________________________________________

     

     

     

     

    Nu are filiale / sucursale / subunitati

    ________________________________________

    Date despre fondul de comert

    1) Denumire:MAGAZIN DE DESFACERE

    Judet :BIHOR

    Domiciliu :ROMANIA

    Localitate:ORADEA

    Adresa:Str. MIMOZEI nr. 9

    Telefon:

    Fax:

    Telex:

    2) Denumire:PARC AUTO

    Judet :BIHOR

    Domiciliu :ROMANIA

    Localitate:ORADEA

    Adresa:Str. SUCEVEI nr. 24

    Telefon:

    Fax:

    Telex:

    3) Denumire:MAGAZIN+DEPOZIT

    Judet :BIHOR

    Domiciliu :ROMANIA

    Localitate:ORADEA

    Adresa:Str. MARESAL ION ANTONESCU nr. 129 bloc M 1

    Telefon:

    Fax:

    Telex:

    4) Denumire:BIROU ADMINISTRATIV

    Judet :BIHOR

    Domiciliu :ROMANIA

    Localitate:ORADEA

    Adresa:STR. ARMATEI ROMANE nr. 12 ap. 1

    Telefon:

    Fax:

    Telex:

    5) Denumire:ATELIER DE REPARATII AUTO

    Judet :BIHOR

    Domiciliu :ROMANIA

    Localitate:ORADEA

    Adresa:STR. VADULUI nr. 18

    După cum se poate constata, Redl și Blaga, la care se adaugă nevasta portocaliului-șef de azi, Violett, erau tovarăși de afacere în timp ce Redl conducea și Crescentul din Austria. Iată și dovada acestei afirmații:

    Informații dintr-o bază de date oficială despre Crescent Commercial & Maritime Gesellschaft mbH – Austria, în acționariatul căreia apare Voiculescu – GRIVCO, iar managementul este asigurat de herren WALTER REDL – asociatul lui VASILE BLAGA
     

    Secretele lui Blaga, pag1 (Bilant, 2005)

    Dealtfel, în urmă cu câțiva ani, eu am dezvăluit ac

    Marile secrete ale lui Blaga, pag 2

    eastă anomalie, afirmând chiar că ”în anul 2002,Vasile Blaga a participat la

    majorarea capitalului social al firmei Confort Astra Import Export SA din Oradea.

    Societatea, care se ocupa de comert cu piese si accesorii pentru autovehicule, apartinea unui fost nomenclaturist local al PCR, Nicolae Popescu, secretar cu probleme economice in PD Bihor. Alaturi de Popescu, in actionariatul de la Confort Astra mai figurau Ion Despa (un var al lui Popescu, stabilit in Austria) si Walter Redl (cetatean austriac). Cei doi oameni de afaceri fusesera invitati in 1992 de catre Popescu pentru a face o infuzie de capital in societatea oradeana, precum si pentru a beneficia de facilitatile la plata impozitului, aferente unei societati mixte romano-austriece”. Mai mult, adăugam eu,  ”conform unui articol din presa oradeana, Ion Despa a lucrat pana in 1989 la Agentia Economica romana din Viena, ca reprezentant al ICE TehnoforestExportImport (oops!), putand fi deci suspectat de legaturi cu fosta Securitate.

    Walter Redl era si este directorul general al filialei Crescent din Austria (Crescent Commercial &Maritime Ges.m.b.H), societate care apartine grupului Grivco al lui Dan Voiculescu. Desi apropierea dintre un lider PD si directorul general al uneia dintre societatile liderului PUR, Dan Voiculescu, parea o asociere contra naturii, Vasile Blaga a intrat destul de usor in afacere. Cu opt sute de milioane de lei, sotii Blaga au preluat, fiecare, cate 23,13% din capitalul social.” – spuneam eu pe vremea în care nimeni nu citea ce spun.

    Acum o spun din nou. E treaba lor dacă citesc. A portocaliilor.

    Că nu e o simplă poveste de campanie, iată și o urmă mai veche lăsată în presa vremii.

     

    Articol din presa vremii – Bihoreanul 2002
     Dan Badea

  9. Văd că azi toată lumea știe ce va face președintele. Cum se face că nimeni n-a prevăzut ce-a făcut aseară? 🙂

    • pt ca nici un om (sa nu mai zic politician) responsabil nu ar fi facut ceea ce a facut el.
      e inca o dovada de caracterul infect al acestui personaj.
      angelica, fi fara grija, pe base il intereseaza soarte ta mult mai putin decat ma intereseaza pe mine.

      • greseala lui TB a fost ca nu a plecat mai repede… a sperat in zadar intr-un PDL veritabil

        • Lore

          Trebuia sa rupă coada pisicii mai repede,dar cred ca acum a fost conjunctura cea mai favorabilă

  10. silvia
    tu vi mai rar pe aici…
    dar poate vei citi
    cine-ti permite tie sa ii faci pe mineri fraieri?
    dar pe tarani?
    de unde mananci tu?
    nu cumva din munca taranilor ?
    si nu bagi in soba carbune scos cu riscuri de mineri?
    si cum iti permiti sa spui de niste oameni (desi au fost peste sapte milioane) ca sunt fraieri daca au votat altfel decat cum tzi s-a nazarit tie?
    du-te si fa-ti un avort.
    de proasta crestere.
    ps. textul ala l-a scris ctpopescu, am specificat.

  11. M-a surprins virulenta si agresivitatea limbajului folosit de Radu Moraru. Ce-i cu tine , Nasule??? Nu mi-a placut deloc ceea ce am citit.

  12. si 2.
    ce draq ai facut tu pt blogu asta?
    un scandal urias…
    unde sunt cucri, patrocle si multi altii?
    cine i-a gonit?
    sa nu te uiti in oglinda.
    se sparge si e pacat de biata sticla…

  13. ba copii
    ia uitati-va la caricatura asta de nicht.
    nici nu s-a demarat proiectul miscarii populara,
    nici nu si-a dat parapanta demisia din pdl si asta a inceput sa aclame noua miscare.
    ba nicht
    nimic nu poate fi mai ridicol decat persoana ta.
    dar tu nu esti de fapt o persoana.
    tu esti doar doua buze si o limba lunga…
    libidinos brontozaur poti sa fi!
    dar ce faci daca nu pleaca vopsita din pdl?
    ce faci?
    incepi sa sugi din nou la blaga?

    • Esti un prost cu diploma

      Ce treaba am eu cu pdl ,mă tuta????…..sau cind am avut eu treaba cu pdl????

      • ca si sor-ta marcu,
        voi nu ganditi cu capul vostru.
        nici macar cu celalalt cap.
        voi sunteti niste papagali.
        papagali de imprastiat dejectiile basesciene.
        n-am auzit o data o idee de-a ta.
        numai ce zice base si…mumumuuuu … mumumuuuu
        atat sti, bai noapte intunecata ce esti.
        cosmar ar fi un alint

        • uite bai ramatorule:
          „nightmare,24/03/2013 19:08
          PDL a murit !!!Traiasca Miscarea Populara”
          cine draq a scris asta, bai limba?

          • Laurențiu Ciocazanu prostovane……cu care Nasul .tv are parteneriat, imbecile

          • si care-i diferentza intre limbaciu asta si tine, care ii propagi balele?
            tu nu oi fi pdlist, nu ma intereseaza, da basist libidinos, esti…
            iti reamintesc ce a zis pana si nasu despre basescu:
            „Dincolo de gafele uriase in plan economic, dincolo de distrugerea presei independente, dincolo de taierea salbatica a salariilor mici a milioane de romani, regimul Basescu are citeva realizari de necontestat.”
            pai bai muie
            unu care a facut ceea ce a zis nasu, care e unul dintre cei mai mari si duri simpatizanti basisti, mai e in fruntea statului, asta e mare , mare, mare greseala.
            locul lui e alaturi de iliescu si nastase si vacaroiu: la puscarie.
            si daca cativa talibani ca tine, ca marcu, ca virgula cristian , au orbul gainilor ca sa nu zic ca-s orbi de-a binelea, asta nu e vina mea.
            cine greseste tre sa plateasca.
            pt toate greselile grave facute de basescu si asumate iresponsabil de pdl ( sigur, e valabil si pt aia de dinainte) cine plateste, bai nicht?
            cine?

  14. S La interpretarea supararii lui Basescu(ionadrian,24/03/2013 16:35)
    Pe Blaga il asteapta un viitor luminos. 🙂
    Basescu a aplicat tactica de judo, unde nu te opui adversarului ci folosesti chiar inertia acestuia.
    Doreste sa separe apele politice, gunoaiele de fantani, cat mai clar si cat este el Presedinte caci nu pot sa interpretez decat astfel spusa lui Crin Antonescu corelata de despartirea lui Basescu de cei care maine poimaine vor vota in parlament pentru suspendarea lui .
    Asadar este clar, caci zice Cacarau:
    Crin Antonescu, presedintele PNL, a declarat sambata seara la Realitatea TV ca votul din congresul PDL prin care “s-a despartit de Traian Basescu” ar putea fi “inceputul unui nou drum, care sa duca la niste discutii” intre PNL si PDL. Este pentru prima oara de la formarea USL cand presedintele PNL vorbeste deschis despre o posibila alianta cu PDL.
    “Exista multe lucruri care ne despart in continuare de Vasile Blaga, de PDL, ele nu s-au topit peste noapte, dar faptul ca prin votul lor majoritatea delegatilor la un congres numeros al PDL s-a despartit de Traian Basescu poate sa fie inceputul unui nou drum, care sa duca la niste discutii – acum sau altadata – care sa ne priveasca si pe unii si pe altii”, a spus Crin Antonescu, intr-o interventie telefonica la Realitatea TV, citat de Agerpres.
    El a amintit ca de curand au fost primiti in PNL lideri marcanti ai Partidului Democrat Liberal, dar a adaugat ca nu este “elegant” pentru niciunul dintre cele doua partide sa se discute acum despre astfel de lucruri. “Nu cred ca este elegant nici fata de cei din PDL, care au niste probleme, si nici fata de PNL care nu este un ghiseu la care vii si iti iei un bon de inscriere. Au venit niste oameni din PDL – nu multi – in PNL, se cunosc cazurile, au venit in urma unor discutii. (…) Am spus, de mai multe ori, chiar in ultimele zile, exista oameni pe care i-am accepta in randurile noastre si oameni pe care nu i-am primi sau mai cu seama reprimi in randurile noastre. Dar, repet, nu cred ca este o discutie de nume in acest moment si nu cred ca este elegant sa o fac eu, cel putin in aceasta seara”, a spus Antonescu.
    http://ro.stiri.yahoo.com/crin-antonescu-despre-o-posibila-alianta-liberalilor-cu-211316580.html
    PS Asa deci se merge spre acel PCR2 pe care-l anuntam pe blogurile pe unde imi mai sacrific din timpul meu pretios. 🙂 🙂 🙂

  15. Nu prea raspund postacilor a3, dar imi plac jurnaliștii pătimași ca Radu Moraru, Grigore Cartianu, Andreea Pora, Robert Turcescu, Sabin Orcan și alții ca ei (bine ca inca mai sînt) Îmi plac și senoirii întelepți ca Ion Cristoiu, Alex Ștefanescu, Neagu Djuvara, Andrei Pleșu,Liiceanu, Cărtărescu, jurnalisti sau nu, oameni de cultura, chiar dacă nu împărtașesc în totalitate opiniile lor. Și eu pun suflet in ceea ce fac. Totodata, am pornit toți ca probăsiști nealiniati politic în frunte cu Radu Moraru. Îl înteleg pe Radu Moraru dacă s-a simțit tradat de Base. Nu l-am vzut niciodata la nasultv. M-am intrebat și eu de ce. Cînd s-a produs ruptura și din ce cauze? Nimeni nu ne-a spus. OK. Dar totuși ce facem cu speranta noastră în dreapta românească? Nu mă mulțumesc cu Noua Republica a lui Mihai Neamțu și nici cu DA ( FC+PNȚ). Trebuie adunați toți obligatoriu de un strateg în spate și niște televiziuni în față. Mi-ar plăcea ca NasulTV să fie un promotor al dreptei ca și pîna acum.

      • N-am știut, scuze! Totuși m-am exprimat corect, EU nu l-am văzut la NasulTV. Păcat. Rămîn la ideea mea că Băse a preferat B1 (poate și din cauza audienței, poate și datorită EU)

    • Extraordinar ,daniel.ro ,parca mi-ai citit gandurile.Nici eu nu vad un reviriment -tip bomba- cu Da si atat mai putin cu NR. pentru dreapta romaneasca.
      Este incitanta Miscarea populara,dar ma intreb daca societatea civila,nehotaratii acced la ea fara limite si orgolii personale.Si in cazul lor se poate produce scindarea,mai ales daca reformistii din PDL nu se aliniaza noului proiect politic.
      O resa curajoasa,fara retineri si devotata este imperios necesara.Nasul era o speranta,dupa ultima reactie de pe acest bloc am dubii.

  16. PDL a murit !!!Traiasca Miscarea Populara

    Gata! A mai murit un partid. PDL a ales ieri sa-si faca harakiri, la Conventia Nationala, prin alegerea lui Vasile Blaga ca sef.
    Nu spun ca Elena Udrea ar fi dat mai multa viata PDL, dar in mod sigur Blaga ii va garanta moartea lenta. Buldogul poate fi baiat de gasca, tovaras valid de sprit, bun organizator, dar in niciun caz nu e tractor politic.
    Iar acum, când Basescu a spus adio PDL, nimic nu mai poate opri caderea.
    In mod normal, Blaga mai poate salva ceva doar daca se topeste cu partid cu tot in PNL. Sau daca devine tovaras de guvernare al PSD, in situatia in care USL dispare din cauze naturale.
    Deocamdata, USL este marele castigator al meciului jucat pe terenul PDL. Fractura pedelista este cel mai frumos cadou pe care il putea primi USL in vremuri de criza generalizata.
    Basescu poate pregati in liniste Miscarea Populara. Este visul sau mai vechi,are si marca inregistrata la OSIM, mai ramane sa treaca la treaba.
    MP poate fi aspiratorul care sa atraga partea ne-Blaga din PDL, Forta Civica-MRU, PNTCD-Pavelescu, grupuri din societatea civila etc. Mihai Razvan Ungureanu poate fi o varianta rezonabila de prezidentiabil. Basescu va fi candidatul neoficial, omul-locomotiva pentru garnitura MP.
    De pe aceste pozitii, e de asteptat o radicalizare a discursului anti-USL de la Cotroceni. TB are zilnic servit pe tava meniul anti-guvern de foamea pe care o va semana regimul Ponta-Antonescu.
    Infiintarea MP ii va permite Traianului sa lase tot lestul guvernarii Boc in barca PDL-Blaga. Iata de ce Buldogul, castigand sefia pedelista, va fi ajutat in cele din urma la “reincarcarea” politica a lui Traian Basescu!
    Sansa lui Basescu este sa porneasca un proiect politic lepadandu-se de toate lichelele politicii de tip cumetrie, cea care a guvernat România dupa uciderea Ceausescului.
    De aceea, daca vrea sa-si mai dea o sansa reala, sa dea o sansa României reale, Traian Basescu este obligat sa faca din MP ceva ce nu a existat niciodata dupa decembrie 89. Miscarea Populara trebuie sa fie ALTCEVA. Altfel, nu va fi nimic.

  17. danielero,

    ” Nu vreau ca tocmai Radu Moraru să ne ucidă ultima speranță, singura în acest moment. Cunoscîndu-l bine pe Radu Moraru de ani de zile ca un pătimaș sper că doar aceiași dezamăgire ca și a noastră să-i fi întunecat mințile”
    Bine gandit,bine spus! Dezamagire,pierderea sperantei,intunecarea mintii….

    • În sfîrșit cineva este de acord cu mine. Nu mă mir prea tare, dacă nu mă înșel avem vîrste apropiate, de înțelepciune :))

  18. Mutarea lui Traian Basescu a surprins pe toti, inclusiv pe stategii actualei puteri. Nimeni n-a inteles de ce a impins-o atat de puternic pe coana Udrea spre sefia PDL. S-au emis tot felul de scenarii, tot felul de strategii de abordare, toate in direct si la ore de maxima audienta. Era blonda pregatita sa preia sefia PDL? Nu, desigur ca nu.
    Este Blaga in stare sa schimbe trendul si directia in care se indreapta PDL? Este Blaga in stare sa isi tina partidul pe partea dreapta? Nu, desigur ca nu.
    In fond, ce s-a schimbat ieri la PDL? Nimic. Au la butoane aceleasi persoane. Singurul lucru notabil este desprinderea presedintelui de formatiunea care il tragea la fund. Asocierea acestuia cu Blaga sau Udrea, doua personaje care s-au situat intotdeauna la limita legii, doua personaje despre care presa a scris cu subiect si predicat, fara ca institutiile statului sa se sesizeze, bloca renasterea unei miscari oneste de dreapta. Toata suflarea basista, ma refer la basistii fara discernamant, extrapolau simpatia pe care o aveau pentru presedinte peste toate personajele, care, prin natura conjuncturala, ajungeau sa-i stranga mana presedintelui. Astfel, PDL-ul se bucura de o simpatie nemeritata. In aceeasi masura, cu exceptia grupului Macovei, toata suflarea basista ii pupa in cur.
    Chiar si aici, pe platforma singurei televiziuni libere, talibanii basisti au sarit la gatul lui Radu Moraru pentru libertatea pe care si-a asumat-o. Fiti liberi, domnilor, si ganditi cu capetele voastre. Altfel, adica in lipsa unui echilibru emotional, riscati sa intrati intr-o logica absurda, adica in logica dupa care tot ce se intampla in tara asta este din vina sau cu concursul presedintelui.
    Demite-l! 🙂

    • FWP.Nu sunt taliban.Imi repugna termenul pe care il asociez cu fundamentalismul.Sunt doar sustinator al unui presedinte BUN pentru Romania.

      Il contrazici pe RM atunci cind declari ca singuurul lucru notabil pe care l-a facut TB a fost desprinderea sa.Ia mai vezi,cine are logica absurda?E clar,nu se mai poate posta…

      • Mark, desi nu vad legatura pe care o faci, te asigur ca nu esti singura persoana care vede un lucru demn de remarcat in faptul ca opinia mea nu este in deplin acord cu opinia lui Radu Moraru. Norocul meu, dar si al sau, este ca ii plac oamenii liberi si ca ii respecta mai mult decat pe cei care ii soptesc in ureche.

        • In afara de tine ,care esti acolo, nimeni nu ii poate soptii lui Radu Moraru in ureche

          • Nightmare, pentru ca m-ai provocat, uite, te intreb direct. Mai multe persoane m-au intrebat daca este adevarat ca te cunosti personal cu Radu Moraru. N-am stiut ce sa le raspund. Este adevarat?

          • De ce nu-l intrebi pe Nasu’ ? ….. Dumnealui îți poate confirma cel mai bine.

          • In afara ,ca am făcut tot ce-am știut eu pentru aceasta platforma,ore, zile,nopți, luni de zile si timp pentru cautari la topice ….si asta înseamnă o legătura între mine si Radu Moraru , atunci da ,exista

            E legatura pentru acest concept,numit Nasul.tv…..căruia eu i-am dedicat aproape tot timpul meu.

    • Zexe

      Ai perceput total greșit ….eu n-am rămas surprins de miscarea Președintelui si nici nu sunt sustinatorul Elenei Udrea…..dar ,agreez mult ce idei are Macovei.

      Era clar ca buna ziua ca Președintele își va lua adio de la Fesenistii din PDL si care lipseau din reîntregirea FSN ….

      Iar liberi suntem toți,cred sa ne spunem parerile,spre deosebire de Radu Moraru ,care este formator de opinie si trebuie sa-si cantareasca bine cuvintele.

      Bascalia si jignirile ni le putem permite noi,care nu suntem nici formatori de opinie si nici analisti politici

      N-a sărit nimeni la gâtul lui Radu Moraru si poate sa-l critice pe Președinte cit vrea ,ca este om si greseste si el dar la cit a fost omul asta de balacarit,nu cred ca mai era nevoie de încă una stil „macho”……aici doar am avut ceva de comentat cu aceasta postare….

      • Si Zexe

        Bun ,rău ,cum îl vede Radu Moraru pe Basescu ,deocamdată e singura speranța pentru statul de drept,singurul care are credibilitate externa si singurul deocamdată opozant …..nu cred ca merita postarea asta din partea lui RM….nu prin asta îți demonstrezi libertatea de expresie

        • Nightmare, aici gresesti tu. Libertatea de exprimare nu tine decat de resorturi intime. Altfel nu mai este libertate, iar aceasta platforma iti ofera chiar si tie, si mie, useri ordinari, sa nu fim de acord cu gazda noastra. Ce alt exercitiu de libertate mai mare pretinzi?

          • Ok….de acord cu tine…… Si tot timpul am apreciat asta …..doar ca nu mă așteptam,m-am enervat , am luat foc si-am comentat

          • dovada ca inteligenta lui nicht e mai mult decat limitata,ea chiar lipseste cu desavarsire.

  19. asta vara de suspendare am zis aici ca totul este un arajament politico-mafiot intre tot ce misca in tara lui papura voda si se autointuleaza partid politic,acu ii continuarea acelui scenariu[cei care nu-l cred pe nasul se vo convinge ei singuri in citeva luni.’sa fii iubit nasule”

    • Mi se confirma ideea ca se lucreaza la punerea in practica a vechii strategii politice a criminalului ilici : partid unic , monolit, dar cu mai multe capete, de ochii occcidentului. In momentul de fata partidul unic cu doua capete : unul de asazisa stanga, altul chipurile de dreapta. Puterea si opozitia pot pendula intre cele doua lasand naivilor si strainilor iluzia democratiei.

      O tara fara opozitie nu mai este democratie , ci dictatura. Spunea ieri dl Sebastian Lazaroiu ca dl Blaga a trasat filialelor directiva de a lasa USL-ului totala libertate, fara a manifesta vreo forma de opozitie. Zis si facut ! Ideea, argumentul dlui Blaga era cel ca in 6 luni USL-ul pica si ei vor lua puterea. Nu cred ca dl Blaga credea ce spunea, dar ii trebuia o argumentatie. Cert este ca Romania a fost privata de opozitie tocmai cand aceasta era mai necesara.

      Macar acum au cazut mastile. Stim cine-i sistemul si cine nu adera la el. Apreciez detasarea Presedintelui nostru si acuratetea cu care a spus lucrurilor pe nume. Analiza facuta de domnia sa la inceputul Conventiei este una de mare luciditate si responsabilitate.

      • Salut ,prietene!

        Președintele o sa refacă o drepta curată,onesta si tanara…..tot ce -a promovat Basescu pana acum cu niște excepții sunt oameni valorosi

  20. surselor EVZ, președintele Traian Băsescu s-a întâlnit ieri seară, la Cotroceni, cu reprezentanții celor două moțiuni care i s-au opus lui Vasile Blaga, la Convenția PDL. Este vorba de Elena Udrea, Emil Boc, Florin Popescu, Monica Macovei, Cristian Preda, Sever Voinescu, Adrian Papahagi și Teodor Baconschi.

  21. Ica Calin,indraznesc sa ii iau putin apararea NASULUI ! Poti fi convinsa ca si la ce mai buna scoala copii aud injuraturi si expresii mult mai deocheate !…Aici pe blog linga noi,isi mai varsa si el amarul si necazul ! E FOARTE BINE !inseamna ca inca mai poate lupta ! 🙂 🙂

    • Elena draga,
      Aici pe blog, langa noi, domnul Moraru ramane tot autorul articolului, patronul Nasul TV si formator de opinie. E grav daca uita tocmai asta. Nu-i vorba de un spatiu privat, din pacate.

      • val…in familie traiesti si bune si rele,cu aceeiasi intensitate ! Sint mom in viata cind trebuie sa injuri sa urli,daca vrei sa ramii un om normal ! Altfel incepi sa te eschivezi in tot felul de imprejurari…

    • Elena S, nu-i cazul sa ii iei apararea, nu l-am facut atent din rautate, aici pe blog ca isi varsa nadufu ii aici, nu pe post, tocmai asta spuneam, de ce sa fie asimilat cu altii.
      Sper ca Nasul ma v-a intelege !

  22. Când 54 % dintre votanţii PDL, adică 2.400 de oameni, i-au respins pe el şi pe ţiitoarea lui politică, Traian Băsescu spune: Adio PLD, voi să nu mai fiţi o piatră de moară pentru mine, eu să nu mai fiu o piatră de moară pentru voi.

    Dar când 89% dintre votanţii României, adică 7,5 milioane de oameni l-au respins, de ce Traian Băsescu n-a spus: Adio români, voi să nu mai fiţi o piatră de moară pentru mine, eu să nu mai fiu o piatră de moară pentru voi?

    Pentru că sunt mori şi mori, şi moara de la Cotroceni, spre deosebire de cea din Modrogan, încă mai macină ceva pentru T. Băsescu?

    • care 7,5 mil antenistule?? abia au fost 4 mil (si aia pensionari si alti fraieri-mineri, tarani si alte slugi…nu te amagi …in 4 ani dreapta va fi din nou la putere! daca nu ne omorati pana atunci , baroni nastesieni ce sunteti!

  23. D-le R.Moraru cu tot respectul pentru ceea ce sunteti insa observ din comentariul d-voastra tristete, o Nemultumire plina de Razbunare, o Ura bine incoltita.

    Desigur d-voastra cunoasteti si stiti mult mai multe decat stim noi dar, nu uitati prin d-voastra noi am avut acces la informatii care ne-au ajutat sa fim mai siguri pe noi, sa nu cadem in plasa nimanui.

    Nu doresc sa va dezamagesc insa v-as ruga politicos sa va revizuiti vocabularul imprumutat de la dl Primo, folosind apelativul ***va(ve) politicului.

    Va dezonoreaza nu va aduce cinste chiar daca se comporta asa, nici noua nu ne place, totusi cred ca avem copii in jurul nostru, tineri sau mai in varsta carora le sunteti un model.

    Daca d-voastra considerati ca pe Nemultumire plina de Razbunare sau pe Ura bine incoltita se poate zidi ceva Pasnic, dati-mi voie sa nu va cred.

    Ramaneti acelasi RADU MORARU „Nasul” cu calitatile lui, dovediti-ne, iar noi va vom sustine ! Altfel…?,!
    Sa fiti iubit !

    • draga Ica,
      Articolul m-a socat si pe mine, desi era de asteptat : in ultimele luni, semne existau cu duiumul. Nu odata invitati precum dl Tapalaga ori dl Cristoiu s-au simtit obligati sa-i atraga dlui Moraru atentia ca exagereaza sau ca nu-i asa precum spune si asta totdeauna in legatura cu referirile sale la dl Presedinte sau la dna Udrea. La ei si nu la altii !!!
      Nu o data criticile s-au bazat pe realitatea trunchiata dupa nevoi.
      Din ce in ce mai des dna Udrea a inceput sa fie prezentata dupa metoda antenelor. Aflam ca dna Udrea si-a cumparat „jumatate dintre televiziuni”, dar nu aflam deloc despre ce televiziuni e vorba.
      De la aluzie pana la sopârla nu-i cale lunga… Jurnalismul si informarea corecta se fac altfel.
      Despre Presedinte … uluitoare implicarea dlui Moraru, de la parapon pana la ura. Cui prodest ?
      Nu opinia sau ranchiuna personala a dlui Moraru mi se pare inacceptabila, ci rastalmacirea faptelor si vorbelor.
      Stridenta si vulgaritatea inceputului de articol fac de-a dreptul rau ; nu noua, celor care le citim, ci blogului Nasul TV, televiziunii „libere” si mai ales autorului. Ma opresc, pentru moment aici, caci continuand, as spune cuvinte grele.

      • @Ica si @Val,

        Va dau dreptate! Il respect pe domnul Moraru si de aceea imi permit sa spun ca aveti dreptate. Aceasta ura pune stapanire pe domnia sa si este pacat. Indiferent de cate amanunte din spatele culiselor cunoaste domnia sa, ura si parca invidia razbate prin ceea ce comunica in ultimul timp. Iar acest domn Primo, este nociv. Radu Moraru ar trebui sa evalueze inca o data pe acest individ. Eu refuz sa-l citesc sa sa-i vizionez emisiunile, este dezgustator si libidinos. Ce atinge devine urat mirositor datorita perversitatii.

    • Hai sa fim seriosi! Fiecare avem pacatela noastre ! Diferenta este natura pacatelor !In rest sintem liberi sa iubim,sa injuram ,sa admiram……pe cine vrem noi daca noi consideram ca merita ! In viata asta de kkk,,,,,,

      • Da toti avem pacate,altii fura o piine de foame iar altii 150.000 euro.Asa e ai dreptate.Bani pt citostatice nu sunt haha…ce viata de merda.

Comentariile sunt închise.