eurovision 2014Femei cu barbă au fost și vor mai fi.

Altceva bate la ochi: ”Femeia cu barbă”, ”Regina Europei” (cum a numit-o unul din crainicii Eurovision) a coborît pe scenă în cadru Biblic, întrunind simbolurile apocaliptice.

Dincolo de grotescul părului fals de pe față, cu tot ce presupune lipirea lui (nici măcar nu e barba naturală), personajul în rochie de aur a coborît pe scenă într-un con de lumină aidoma lui Lucifer, ca, pe parcurs, să se transforme într-un ”arhanghel” cu păr negru purtat de flăcările iadului în viteză peste lume.

Aceste detalii vizuale, lucrate cu multă meticulozitate și mulți bani de arhitecții Eurovision ne dau de știre că acolo se citește Scriptura, dar se face invers. Cel puțin ca experiment sociologic.

 

Sursa: savatie.wordpress.com

7 COMENTARII

  1. Mda. Acu ‘i văzui și pe ai noștri, cu versuri magice de grădiniță și cu bulișor ițindu ‘și căpănetele din irisul ochiului lui Sauron. Suntem ioropeni, doar, ce naiba! Bleah!

    • Da, este o porcărie în sensul în care oripilează orice om de bun simț, dar, pentru „sofisticații” ioropeieni nu este așa. Pentru aceștia, și nu numai, iaca, un comentariu la o postare pe subiectul respectiv:
      „Ma intreb cati au inteles versurile. Dincolo de piesa buna si melodia cantabila apreciata de unii, versurile duc in zona satanica.
      Pentru multi pasarea phoenix este asociata cu Lucifer. Ia cititi fara versurile, dar fara sa va grabiti:
      Rise like a phoenix / Out of the ashes / Seeking rather than vengeance / Retribution / You were warned / Once I’m transformed / Once I’m reborn / I rise up to the sky / You threw me down but / I’m gonna fly
      Cuvantul “retribution” ce o insemna, oare ? Thefreedictionary.com spune ca inseamna “Something given or demanded in repayment, especially punishment sau “Theology Punishment or reward distributed in a future life based on performance in this one.”
      Si cine a zburat la cer, a fost aruncat jos, dar va zbura din nou?”
      Și un răspuns:
      Da, aveți dreptate. Mulți s-au lăsat influențați de melodie, de efectele speciale, fără a mai fi atenți la versuri. Același lucru subliniază și părintele Savatie (de citit la linkul pe care l-am pus mai sus), și anume faptul că piesa a fost minuțios prelucrată și pusă în scenă. De remarcat laserele albe ce sugerează căderea luciferică, închipuind o piramidă inversă cu vârful reprezentat de către acest fals Phoenix. Se presupune faptul că îngerii sunt asexuați, și nici cei căzuți nu fac excepție, de aceea ambiguitatea voită a sexului „cântărețului” (pentru că este un el emasculat, de fapt, element al noului trend de „revalorizarea” a femeii în cadrul creștinismului occidental). Majoritatea comentatorilor s-au oprit la suprafață, unii oripilați de grotescul imaginii, alții „vrăjiți” de muzicalitate și orbiți de păgubosul politically correctness, uitând faptul că ne aflăm în plin război axiologic, că se punctează puternic în plan simbolic. Părintele Savatie ne expune simbolistica acestui episod de „experiment sociologic”, pus în scenă de unii care cunosc bine Scripturile, dar le aplică invers. O remarcă interesantă a unui comentator semnalează faptul că trendul acesta a fost greșit speculat anul trecut de către ai noștri „moderniști”, atunci când ouatu cel făr’ de ouă cu prenume imperial a resuscitat mitul Elisabetei Bathory, încercând a ne prezenta din nou, pe noi românii, ca pe un neam de ciudați. Nefericitul s-a înscris acum în psd, filiala Prahova.
      Mai remarc o analiză interesantă, pornită tot pe baza simbolisticii satanice, având-o ca protagonistă pe fosta Hanna Montana, Miley Cyrus. Analistul folosește videoclipul „Tongue Taid”, făcând o paralelă între explozia de revoltă în cazul răpirii școlărițelor nigeriene de către secta Boko Haram, spre a fi vândute ca sclave sexuale, și lipsa de reacție la imaginile grotești din aceste videoclipuri ale show-bizz-ului american, și nu numai, care duc la pierzanie generații întregi de tineri. Articolul e de găsit aici: http://henrymakow.com/2014/05/miley-cyrus-and-the-abduction-of.html

  2. S-a incercat ceva asemanator cu Ouatu anul trecut, acum e folosit de PSD. Numai ca cei cu regia din spatele divei ouate au speculat ineficient „valul ioropenizator”, acelasi pe care Monica Macovei vrea sa il aduca in casele tuturor romanilor, „cat mai multa Europa”!

  3. Da. E bine că oamenii care știu despre ce este vorba ne dezvăluie aceste detalii, pentru a putea trece peste simplul gest de repulsie și a gândi la faptul că lucrurile care se întâmplă în lume sunt orchestrate abil. E adevărat, războiul axiologic se duce în plan simbolic și cine știe a desluși aceste simboluri este avizat, cât de cât. Ar fi de dorit citirea Bibliei de către cât mai mulți români, simpla parcurgere a acesteia, cu inima deschisă, ar readuce la matcă acest popor, care se încearcă a fi dus în rătăcire, cu celelalte laolaltă, de fapt.
    Cât despre eurovision, eu nu aș mai înscrie concurenți din partea României, mai ales tentative penibile de a le cânta în strună ioropenilor, ca aia de anul trecut, i-aș lăsa cu mânăriile lor, să se voteze între ei și să se spele pe cap cu laurii ceia otrăviți ai lor.
    Mulțumim, părinte Savatie, și pentru această luminare.
    Doamne ajută!

  4. Asta e democratia capitalista pe care ne-o propune Nasu Tv.Tot timpul ii pupati in fund pe americani,nu ca i-as simpatiza eu pe rusi…voi prea ati luato razna,cine nu-i sustine pe americani e rusnac si e inamicul Romaniei.Asa o sa ajungem si noi.Mai avem nevoie de cipuri si o sa fie perfect 😉 traiasca capitalismul american! 😛

Comentariile sunt închise.