Primii care stiu sint POLITICIENII TRADATORI !
Ne dau dreptate si AMBASADORII, si UE, SUA si TOT RESTUL LUMII !
Stiu ca avem dreptate TOTI ROMANII care nu sint linga noi sau nu pot fi !
In sinea lor, recunosc ca avem dreptate TOTI ZIARISTII VINDUTI !
Stiu ca avem dreptate TOTI TORTIONARII CARE NE BAT sau NE CERCETEAZA !

E SIMPLU !

CIND VOM FI MULTI IN STRADA si POLITICIENII VOR FUGI, O LUME INTREAGA NE VA DA DREPTATE SI VA FI LINGA NOI !

Sa fim iubiti !

Radu Moraru

#21dec #respect89 #unitisalvam #baricada21 #zonalibera #faraviolenta #curaj #asaincepe

225 COMENTARII

  1. 😆 😆 😆 😆 😆

    … râd de şeptel şi analizele lui … politicice_ce(sic!) cică . Via radu moralu’ no bine no ! Întotdeauna m-au distrat . În fine , ne-am obişnuit – deja . Ca şi aia cu… ” mihai lucrează la o nouă super platformă cu … bla … bla … bla ” . Nu mai linkuiesc ca să’şi reamintească când a vorbit prima dată despre asta . A trecut mai anu’ de când ne tot ameninţă . N-are importanţă ! La ce muşterii sunt p’acilea … şi ceea ce e , e prea mult ! Sau când se laudă cu audienţele ! Ştim cu toţii că urmează inevitabilul … fiasco . Castelul de cărţi – minciuna – se dărâmă deîndată ! Treacă şi asta .

    Bă , da’ când văd prostia cum dă în petec prin toţi porii , întruchipată într’o(k)hestie … de nedescris … Când mă gândesc că sunt contemporană cu oameni gen (k)hestia … aia … cică inteligentă , apăi îmi vine să’l sun pe Ciomu ! Doctorul Ciomu !

    Anunţ public :

    Îmi donez toate organele de parte feminină + sentimentele muiereşti + vibratoru’ şi alte jucării folosite sau nu ! Toate ! Chiar nu vreau să fac parte din acelaşi regn unde (k)hestia asta pare că e în mediul ei !
    No way !

    So , go to your birthbringer’s ice !!!

  2. 😆 😆 😆 😆 😆

    … râd de şeptel şi analizele lui … politicice_ce(sic!) cică . Via radu moralu’ no bine no ! Întotdeauna m-au distrat . În fine , ne-am obişnuit – deja . Ca şi aia cu… ” mihai lucrează la o nouă super platformă cu … bla … bla … bla ” . Nu mai linkuiesc ca să’şi reamintească când a vorbit prima dată despre asta . A trecut mai anu’ de când ne tot ameninţă . N-are importanţă ! La ce muşterii sunt p’acilea … şi ceea ce e , e prea mult ! Sau când se laudă cu audienţele ! Ştim cu toţii că urmează inevitabilul … fiasco . Castelul de cărţi – minciuna – se dărâmă deîndată ! Treacă şi asta .

    Bă , da’ când văd prostia cum dă în petec prin toţi porii , întruchipată într’o(k)hestie … de nedescris … Când mă gândesc că sunt contemporană cu oameni gen (k)hestia … aia … cică inteligentă … apăi îmi vine să’l sun pe Ciomu ! Doctorul Ciomu ! Anunţ public :

    Îmi donez toate organele de parte feminină + sentimentele muiereşti + vibratoru’ şi alte jucării ! Toate ! Chiar nu vreau să fac parte din acelaşi regn unde (k)hestia pare că e în mediul ei !
    No way !

    So , go to your birthbringer’s ice !!!

  3. Citind pe aici, nu stiu de ce mi-am adus aminte de Sven Hassel. Imaginea Micutului din romanele sale e emblematica, Eternul divaghist care in momente de cea mai grea cumpana se-ntreba cat ti-ar lua sa treci innot spre Anglia. Si toate replicile Legionarului, ale Batranului, ale lui Porta….Ce faceau ei de fapt? Divagau si faceau abstractie de ororile carora trebuiau sa le faca fata si de care vroiau sa se disocieze.

    @ nightmare….Micutule! …. “Madam Renata …..ai ceva de zis argumentat la ce-am postat, vis a vis de Revolutiile controlate ???!
    Daca nu …si vad că nu …Bye !!!!”

    Revolutiile au fost intotdeauna controlate, Profa poate sa-ti spuna mai multe! . Cat despre psihologia multimii…de ce n-am incerca si “un ochi” atintit in Psihologia manipularii? Sa luam ca exemplu felul in care inchei tu intotdeauna convesatiile, spre-o pilda, si care se inscriu perfect in arta manipularii:

    • “ Atenția sau neatenția selectivă: Manipulatorul refuză să acorde atenție oricărui lucru care l-ar abate de la agenda sa, spunând lucruri cum ar fi „Nu vreau să aud”.

    • Diversiunea: Manipulatorul nu acordă un răspuns direct unei întrebări directe, ci face o diversiune, direcționând conversația către un alt subiect.”

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Manipulare_psihologic%C4%83

    Si nu, nemultumirile nu-s “agravate odata cu venirea iernii, dupa pararea mea, au un substrat mult mai profund, acumulat in timp. Depinde doar de scanteia ce misca lucrurile. Si cum bine au sesizat multi, cel putin in ultimul an, scanteia nu era neaparat legata de nemultumirle profunde. “Prostaveala multimii care nu stie de unde le vine raul” e o iluzie. Hm. Parafrazand o replica celebra, as zice, s-a desteptat romanul, nu mai e cum il stii…Cata de scaboara printre lume, pe-aci pe la noi, scoboara din “sferele inalte” ale gandirii abstracte ale temebelizinilor urmarite (cica) de pe alte hotare si-ai sa vezi ca nu-i chiar asa. Romanul chiar mai crede in referendum desi viata i-a demostrat ca-i o iluzie, politicianul nu mai are incredere, fuge ca dracu de tamaie de referendum, d’aia si manareala cu scaderea pragului prezentei la vot. Eu cred mai degraba in varianta creierelor spalate ale politicienilor. In prostia lor au impresia ca o sa le mai mearga, inc’o data si’nc’o data….pana la victoria finala! De fapt, cum s-a dovedit in ultimele luni, frica a cam pus stapanire pe ei. Cum iti explici altfel ca orice ar face/zice poporul, ei o tin langa….azi se-njura, maine se pupa si iese cum au stabilit!
    Durerea mare e antibasismul? O iluzie. Asa cum bine a sesizat si prietenul tau 3de7, de la el am avut asteptari…mari…de la ceilalti IOC! Cu ei stiam cum defilam si la ce sa ne asteptam.Problema e politicul in sine, blatist si traseit, cu sesiza Gabriela. Votezi una si iese alta. Cine ne poate garanta ca ce am votat de 24 de ani s-a si reflectat in sfera politicului ajuns la butoane? Insa, ce se intampla azi, pe toate palierele politicului, e de neacceptat. Asta-i buba. Asta e durerea strazii. Si sa nu se mai puna egal intre ce inseamna strada azi si ce a fost pana acum. De ce tac toti politicienii lui peste prajit, se fac ca nu vad, n-aud? Nu le pasa. Da, oricat “s-ar vaicari” strada, politicul e surd si mut si-si vede in continuare de propria “agenda”. E normal? Eu cred ca nu.

  4. @profa..in primul rand multa sanatate si putere sa treci peste tot.
    Bazinul pesedist e mare si format din generatia de peste 70 ani care n-ai cum sa-i schimbi si multimea de asistati sociali care pentru o pomana sunt in stare sa-si vanda si copii. Suntem prea putini cu scaun la cap insa problema e neincrederea in clasa politica blatista si traseista. Ma tem ca nu vom avea ce vota la anul daca nu apare cineva din afara politicii.

  5. “nightmare,22/12/2013 23:17
    …MOCOFANA vorbește …
    nightmare,22/12/2013 23:26
    Măi MADAM clonata …
    nightmare,22/12/2013 23:34
    Una ca si Kestia asta de pe aici si pe care o da inteligența afar’ din casă…
    nightmare,22/12/2013 23:38
    P.s. ….pentru MADAMA strîmbătoare din nas ….Firenze este Florenta ..”

    Cand vorbeam de neamuri-pr.oaste care isi cam fac de cap pe aici nu vorbeam de pe pereti …
    Q.E.D.

    P.S.-
    @nightmare
    Mai baiete cucuiete, cand aflam eu ce reprezenta Florenta (sau Firenze, ma rog, cum vrei mata, “iuropeanuli”) in cadrul culturii europene/mondiale, tu nici macar in stadiu de spe.rmatozoid nu erai inca, asa ca mai usor cu pianu pe scara de matase !

    Pur si simplu mi-e mila de-alde tine, dar si mai mila mi-e de posibilii/potentialii vostri actuali si viitori copii …
    Vai de capul lor ce-i asteapta cu semeni ca voi in rol de parinti, care mai de care cu “sufletu’ in armonie celesta” !
    Si-acuma, liber la “mocofanie” din partea matale, cosmareeeeee …

  6. Va salut cu drag din coltisorul meu din Ardeal!
    Revin dupa o absenta indelungata din motive independente de mine.Doamne ajuta-ma sa trec peste toate incercarile vietii!.

    Am remarcat o interventie excelenta a lui Cristian 777,cu care sunt de acord in totalitate.”Un popor care nu are anticorpi nu mai e popor”, e doar o populatie controlata”
    . Si cand n-am fost controlati ,noi,sistematic?
    Nu am de gand sa-mi fac elogiu din respingerea ofertelor feseniste din ’90.Instictul meu(daca nu din perspectiva prof.de istorie cu anumite cunostiinte,nu neaparat intoxitate de propaganda comunista si nici de presa partizana), a inteles tot timpul ceeace a fost benefic sau nu din trecutul istoric.Eu am aderat din primul moment la ideea monarhiei,considerata singul regim care a insemnat ceva pozitiv in evolutia societatii romanesti in decurs de cateva decenii.Ca aceasta idee a fost deformata si denaturata in timp este evident.Ideea de monarhie a fost compromisa definitiv cu Duda,securistul, cu un rege imbatranit si senil controlat de familia sa securista.
    Si atunci ce mi-a mai ramas?Sa aleg un lider democrat republican mai aproape de nazuintele mele de de prosperitate democratica,de instaurare a statului de drept ,institutional vorbind cu o justitie independenta si cu respectarea separatiei puterilor in stat.L-am depistat in persoana lui Traian Basescu,de care nu m-am dezis nicio clipa,trecand peste unele inconsecvente ale sale aparute in conjuncturi nefavorabile,
    Si cu ce am ramas in acest moment?Nu vreau sa cred ca doar cu iluzii.De aceea vreau un continuator credibil al proiectelor lui Base:din moment ce-l voi midentifica ,voi merge cu el pana-n panzele albe.Ii doresc si lui Radu Moraru sa procedeze la fel,altfel,el ma voi dezice definitiv de el,un reper moral mai ales jurnalistic vorbind de necontestat.NASULE,sper ca nu te-ai dezis de liderul politic cu care ne-ai introdus in lumea civilizata a UE!

    • Profa
      Esti un om sincer, esti un om instruit. Esti un om fara intentie ascunsa.
      Unui asemenea om iti face placere sa ii raspunzi.

      Uite ce cred eu despre locul unde este acum Radu Moraru. Si tin sa mentionez, inca de la inceput, ca in acelasi loc suntem toti, cei ce dorim sincer binele acestui popor.

      Traian Basescu a fost un om providential, cel putin in ultimii ani, pentru romani. Datorita lui am putut avea sprijin ca fiecare dintre noi sa stim CAND ar fi bine romanilor.

      Dar nu stim CUM sa facem asta. Strada nu mai e o solutie. Chiar daca ea ar intrerupe un drum gresit, ea nu ar putea propune o solutie.

      De ce? Deoarece oamenii nu mai au incredere. Nu mai au incredere in politicieni, nu mai au incredere in oameni neverificati.

      Sa zicem ca Radu Moraru ar incepe ceva, teoretic doar, chiar cu o platforma economica fara cusur, chiar impreuna cu oameni cunoscuti. Langa el/ei, in aceste incepututi, ar trebui sa fie si alti oameni. Tocmai acesti oameni nu vor prezenta incredere celor ce, poate, ar vota Radu Moraru/partenerii cunoascuti.
      Nu trebuie neglijat ca oamenii ce i-ar vota au inteles ce teapa au luat de la Iliescu. Au inteles si nu uita.

      Cel mai bun exemplu este chiar Traian Basescu. El ar primi multe voturi si maine, daca ar mai candida pentru presedinte. Dar initiativa lui, PMP, ar primi mult mai putine.

      De ce? Deoarece oamenii nu au incredere in cei de acolo, necunoscuti. Este cazul si lui Neamtu, si lui MRU, si al altora, cu proiecte mai noi.

      Aici avem un cerc vicios, deoarece cum sa cunosti un om … daca nu ii acorzi credit, sa arate ce poate, si cum sa arate ce poate, daca nu primeste votul?

      Eu cred ca cei care voteaza sunt de doua principale categorii. Cei mai … simpli, care deja sunt inregimentati useleului si ppdd-ului. Votul acestora este usor de „combinat” si va fi la fel. Acestia sunt 2-3 milioane votanti. Lor li se adauga o „armata” in jur de 1 milion, care sunt conectati cu statul, sau subventionati cu statul, samd.

      Dar acestia nu sunt chiar asa de multi, undeva putin peste 4 milioane … si ei ar vira destul de usor catre o varianta buna, cel putin o parte dintre primii.

      Numai ca aceasta varianta trebuie sa convinga cealalta parte semnificativa, tot de vreo 4 milioane, cei mai intreprinzatori, majoritar din mediul privat. Daca am adauga la ei si milioanele din afara granitelor, oameni ce ar sprijini o cale europeana – obtinem un bazin electoral mult mai larg decat primul.

      Si, mai ales, un bazin electoral ce poate da „tonul”. Pentru ca, daca primul bazin nu poate genera o initiativa buna, care sa il convinga, vreodata, pe cel de-al doilea … in caz contrar, este posibil.
      Cel de-al doilea are capacitatea sa absoarba pe primul, macar partial si tot o poate face.

      Cum convingi acest al doilea bazin electoral, de bune intentii? In formulele politice de acum – nu se mai poate.

      Acest bazin, format din oameni de cele mai multe ori de sine statatori, este si destul de pretentios.

      Daca in cazul primului bazin, greselile nu inseamna ceva, pe cand reusitele sunt imediat tinute minte … in cazul celui de-al doilea se contorizeaza fiecare gresela. Aici doar greselile sunt tinute minte, lucrurile bune fiind considerate o datorie de buna guvernare. Reusite, dar subintelese.

      Avand in vedere cat de greu este sa ii convingi pe acestia, din bazinul al doilea, mai ales la nivelul mare de neincredere la care au ajuns (motivat, altcumva) … singura solutie este o constructie altcumva decat politica, noua ca idee si luata de la firul ierbii.

      O constructie in care, pas, dupa pas, sa atragi cat mai multi dintre ei.

      Abia dupa ce ai confirmat, cu aceasta constructie, bune intentii, dar si profesionalism – abia atunci poti veni si prezenta o platforma politica buna si le poti obtine sprijinul.

      Intr-un scenariu doar politic, oricat de bun, ma aventurez sa o spun – vei fi refuzat.

      Si atentie, mare atentie, aceasta a doua parte este atat de independenta incat nu mai au teama de „raul cel mare”.

      Ei nu vor mai merge sa voteze „raul cel mic” (ca atunci, cu Iliescu-Vadim) … TOCMAI deoarece au invatat sa fie independeti, iar „raul cel mare” nu ii mai sperie.

      Eu aici cred ca suntem, repet, si noi, nu doar Radu Moraru …

      • Cristi,
        este cat se poate de clar ca in acest moment dihotomia a nascut in societate basisti si anti basisti,de nuante nici nu se mai vorbeste.
        Eu am o parere putin diferita.Exista un bazin pesedist(neocomunist cu nostalgii)care e stabil si unde mutatii nu au cum sa apara ,decat inspre ei,din partea nevoiasilor tot mai multi si needucati.
        Bazinul electoral al dreptei este faramitat (cel mai consistent ar fi cel al presedintelui),dar cum acesta numai poate candida e posibil sa se replieze in jurul unui discipol sustinut de acesta.Cine?-nu ma intreba ca nu stiu.De dorit stiu pe cine,dar nu are sanse.Problema ramane legata de mil.de romani (pretentiosi cum i-ai numit) si care raman indecisi in ziua votului.

        Eu astept un semnal de lumina care sa-mi stearga toate temerile si sa nu ma trezesc ca in 2000 cand n-am participat la vot din pricina profundului meu dispret pentru ambii candidati.
        Sper ca nu vom repeta situatia din acel an cand omul dreptei va fugi(unul din potentialii prezidentiabili)”invins de securisti”.

      • Si da,Cristi,”o constructie altcumva decat politica” nu stiu cat poate fi viabila si mai ales castigatoare in cursa contracronometru.Numai e timp pentru 2014…….poate pentru parlamentarele din 2016.

        • 2014 eu cred ca oricum e ratat

          la europarlamentare sper sa treaca Monica Macovei si asta doar pentru ca ne aduce onoare … in rest … sinecure de parcat prieteni politici si membrii ai familiei pentru politicienii sefi

          … naiba, oriunde in lume, barbatii cumpara afaceri pentru cei care ii doreac „realizati”
          acum ii fac ieuroparlamentari. cred ca se crucesc europenii de noi!

          … asa, omul providential – NU MAI ARE CUM APAREA. si daca exista, nu va fi recunoscut

          motivele le-am spus mai sus, nu mai crede nimeni in providente de acest fel … acum, cand tocmai comemoram 24 ani de la fraiereala din 1990 …

          revin, in 2014 treaba e cam facuta praf

          daca Isarescu nu va participa, probabil se va vota intre Ponta si Antonescu

          un presedinte dupa constitutia de azi … va cam rezolva si 2016

          eu vorbeam de un proiect care sa inceapa acum, sa ruleze cativa ani si poate, zic poate, sa dea un 20% in 2016

          iarasi repet ca nu prea vad cine are energia necesara unui asemenea proiect

          • nu exclud si altceva si anume o imbunatatire a actualei clase politice.

            azi l-am urmarit pe ministrul pentru fonduri europene, pe B1

            nu pot spune ca mi-a displacut, din contra.

            o fi posibil sa inteleaga si ei cu nu merge la infinit cu neprofesionalismul, tara europeana fiind

  7. …Continua papagalule !

    Doamne dar mare Ţi-e grădina Ta ! De fapt , un aurolac meritocrat în plus sau în minus , nici nu mai contează . Trepanaţii ăştia sunt mult mai reduşi mintal – meritul lu’ moralu indeed ! – decât tot ce-am întâlnit – uslinoşi – de-a lungul anilor , pe alte site-uri de înaltă cultură … uslamistă !

    Bravos Morale , AI ÎNFRÂNT !

  8. Un basist mai nenorocit ca „coshmarel” mai rar 🙂
    Cica demonteaza conspiratii ! Un imbecil ce foloseste o supapa de refulare a sufletului sau armonios 🙂
    Ce cretin , Doamne ! Cum le stie el pe toate ! Cum se prinde el de toate ! Cum numai Basescu este „cel mai iubit dintre pamanteni ! Cum se strofoaca el sa nu ne mai lasam spalati pe creier decat de el ! 🙂 Continua papagalule ! Esti de neoprit in armonia ta interioara. Poate ramai acolo !

  9. in lumea civilizata s-a incheiat cu revolutiile
    in lumea civilizata s-a incheiat cu razboiul

    in lumea unde este respectat statul de drept si dreptul cetateanului, se fac doar ajustari, nu revolutii, nu razboiae

    si se pare ca au reusit o stabilizare, in special economica … si au facut-o in pace.

    Ponta, Antonescu … cand aud ca sunt vanduti rusilor, ma buseste rasul. de ce s-ar vinde?

    nu au destul de castigat, preluand puterea in Romania?

    e drept ca au sifonat imaginea tarii, pentru a prelua aceasta putere, dar sa nu uitam de votul cui a fost nevoie … si impotriva cui (si CUM) au luptat

    bazandu-te doar pe votul celor mai … saraci cu duhul, sa spun, o singura regula a functionat – fii opus lui Basescu!

    daca Basescu ar fi fost cu rusii, Ponta si Antonescu erau cei mai europeni dintre romani

    aparent, tot pe aceeasi reteta a mers si Iliescu, la inceput. tot pe votul celor mai saracuti cu duhul a mers si Iliescu, dar Ponta si Antonescu sunt mai buni ca el, macar nu au atacat, cum a facut Iliescu (chiar si Nastase, mai apoi) ei doar au speculat felul de a reactiona al unui segment al populatiei.

    astfel privind, Ponta si Antonescu, sunt mai buni decat Iliescu si Nastase.

    as vrea sa intelegem ca halvita de a fi la putere in Romania, este suficient de mare pentru orice politician roman. nu este nevoie de nimic din afara, nu este nevoie sa te vinzi cuiva, e suficient sa ai acces la aceasta „halvita”

    ce se va intampla dupa ce pleaca Basescu de la Cotroceni? nimic, probabil, in felul in care suntem acum. tocmai deoarece toata clasa politica este satisfacuta, din plin, cu ce are de gestionat astazi, cu ce a avut de gestionat in ultimii 10 ani, de cand pib-ul a inregistrat aceasta crestere, de la 50 de miliarde, la 200 de miliarde

    din aceasta cauza si economia noastra nu a ingenunchiat, indiferent cate prostii au facut politicienii. deoarece Romania continua sa fie o solutie buna, si pentru ea, si pentru politicienii ei

    in asa fel daca privim, vesti mai rele pentru Romania nu vom avea, in anii care vin

    … e drept ca nu vom avea nici vesti prea bune, cu atatea sifonari, dar nici nu se scufunda tara, cum le e teama unora.

    si astfel avem o parte, mica, e drept, dar plina a paharului …

    • aaaa, ca am scapat un ditamai trenul in acesti 10 ani, deja trecuti? expres, luminat si rapid si cum vreti voi?

      da, l-am scapat! al doilea! (ca am mai scapat unul, mai smecher, in 1990, nepregatiti fiind pentru asemenea lucruri) … desi nu stiu care ar fi fost mai „smecher” ca asta, al doilea, a venit pe vreme de criza si puteam, vorba tariceanului, sa fim noi investitori in sua, daca il luam

      … acum … vom merge cu personalul, care la clasa 1, care la clasa 2, care la bagaje

      vom opri prin toate haltele, vom vedea trenuri expres (cel polonez, spre exemplu) vajaind pe langa noi … o sa ii dam prioritate … ca el nu opreste, de, are conducatori buni, locomotiva buna, alt statut dobandit …

      dar nu vor ramane blocati. vom avea, totusi, personalul nostru 🙂

  10. Bre,Fluturas clonat ….pentru cultura ta generală, cine sterge la fund bătrâni sau spală closete cistiga de 100 de ori mai mult decât tine ….. :). :)….si stii de ce ??…pentru ca occidentalii apreciază orice munca si o pretuiesc la justa valoare ….spre deosebire de romanii fițosi ,,care nu stiu să facă mai nimic si care dau din bot toată ziua,birfe cit încape ..si săraci si cu pretenții 🙂 🙂 🙂

    • Pfuiiii …..am greșit adrisantul …. 🙂 :)……e pentru madam (k)estia ….ehehehehe

    • In fond si la urma urmei, de ce e o munca josnica ingrijitul persoanelor in varsta? Si mai sunt niste meserii luate in deradere: cea de gunoier, de spalator de vase in restaurant, si-or mai fi, dar nu-mi vin acum pe limba (pe taste, vreau sa zic).

      Este o lipsa de respect de cea mai joasa speta luarea in deradere a unor meserii!

      Pai, nu-i normal atunci sa nu vrea nimeni aici sa faca pe infirmierul ca, dupa ce ca-i prost platit, mai isi bat joc si „moralistii” de el?

      Deci, stop, zic! Daca vreti respect, incepeti voi sa respectati mai intai!

      • Servus ,Laura!!!

        Am amici romani ,iar mamele sau surorile lor au grija de bătrâni ,sau fac curat sau calcă la ore ….multe scot la plimbare bătrâni sau copii ..cistigă între 800 -900 € ….mulți romani de aici au firme private ….cele mai multe firme private de aici le-au deschis romanii ….in jur de 26.000 …asta inseamna locuri de munca si taxe la stat …cei care muncesc sunt apreciatiati ….e cea mai mare comunitate ,in jur de 1.500.000-2.000.000 ,iar mulți au candidat consilieri locali si au câștigat ..dar mocofana vorbește in nestiinta de cauza

        • Măi madam clonata Kestia …iote aici,ca sa nu mai vorbesti prostii si pe nas alta data

          „întreprinderi, în sectorul manufacturier, imobiliar și agricol. Sunt 44.817 de societăți cu capital românesc care au investit în Italia în sectorul construcțiilor, comerțului, manufacturii”.

          În Lazio suntem pe locul 1 ca număr, dar pe locul 2 la firme. Vezi cine ne-a întrecut

          Marius Cristian Cristea a subliniat că sunt în creștere investițiile românești în Toscana. La Firenze sunt 2.071 de întreprinderi românești, numărul cel mai mare după Roma, Torino și Milano.

          http://www.gazetaromaneasca.com/observator/38-prim-plan/6623-2000-de-firme-romaneti-la-florena-romanii-felicitai-oficial.html

        • Salve, Night!

          Am mai citit pe aici si cred ca am auzit intr-o emisiune comentarii care luau in deradere meserii. Ca parca-i vreo mare chestie sa ai meseria de procuror doctor in drept si sa nu stii legile 🙂

          Sunt convinsa ca romanii care lucreaza in strainatate isi fac treaba bine, altfel n-ar avea ce cauta acolo.

          Mai bine s-ar vorbi despre meseria de cersetor (dar asta-i boala grea la noi, meseria asta 🙄 ) cu care ne facem de ras in lumea civilizata, de se sparie aia numai cand aud cuvantul „roman”.

          • Pai ,la voi sunt mai apreciatiati plagiatorii si penalii ,fiindca altfel nu ajungeau unde au ajuns …să vă conducă

            Una ca si Kestia asta de pe aici si pe care o da inteligența afar’ din casă ,habar n-are pe ce lume trăiește ,dar vrea „revolutie” 🙂 🙂

          • P.s. ….pentru madama strîmbătoare din nas ….Firenze este Florenta .. 🙂 🙂

  11. Am lasat din nou sa-mi treaca prin fata ochilor seara de ieri. Jandarmi imbracati de scandal pana in dinti. Am trecut dincolo de echipament si am privit ochii, teama, ingrijorare, am plecat mai departe si am citit la cel putin unul in ochi, rugaciunea inimii, Doamne da sa mearga totul pasnic, sa nu trebuiasca sa dau in nimeni. Inscriptia de pe scuturi, este o formula psihologica de deescalare care functioneaza: nu vreau sa te lovesc, pastreaza distanta.

  12. Am lasat din nou sa-mi treaca prin fata ochilor seara de ieri. Jandarmi imbracati de scandal pana in dinti. Am trecut dincolo de echipament si am privat ochii, teama, ingrijorare, am plecat Mai departe si am citit la cel putin unul in ochi, rugaciunea inimii, Doamne da sa mearga totul pasnic, sa nu trebuiasca sa dau in nimeni. Inscriptia de pe scuturi, este o formula psihologica de deescalare care functioneaza: nu

  13. Nasule,
    Repet aici ca poate nu ai timp sa citesti tot ce scriu.

    Ma intreb daca in acest moment exista o stare revolutionar – insurectionala asa cum era acum 24 de ani.
    As spune ca este o stare de acest fel dar mai degraba prerevolutionara asa cum era in acele zile in Timisoara si in 21 in Bucuresti cand se cerea demisia lui Ceausescu si a guvernului Dascalescu.
    Daca era accepata aceasta cerere schimbarea de regim se putea eventual realiza pe cale pasnica iar azi cererea care este acoperita democratic este:
    Jos Ponta si jos Parlamentul. Calea democratica, pasnica exista asa cum exista si in decembrie 1989 pana cand au aparut primii morti moment din care nu mai era intoarcere adica ori ceusistii ori restul natiunii si a fost sa fie restul natiunii iar despre ce a urmat nu discut acum.
    Asadar daca Ponta pleaca si Parlamentul demisioneaza dar nu dupa ce implineste voia poporului care a cerut prin vot democratic 300 parlamentari printr-o ultima lege inaintea demisiei.
    Sau o alta iesire onorabila si democratica este demisia guvernului urmata de doua investituri esuate si dizolvare urmata de anticipate
    Cred ca la asa ceva s-a gandit dl Presedinte cand a spus ca Parlamentul ar trebui dizolvat.
    Daca calea pasnica nu este posibila atunci poporul poate apela la revolta caci:

    Dreptul la revoltă este un drept fundamental si imprescriptibil Nu ai nevoie de lege şi aprobări! El se revendică de la sine la limita suportabilităţii! societatii Dreptul la revoltă e ca dreptul la viaţă!

    Acest drept fundamental in actiune a determinat căderea regimului comunist în 1989!.
    Deci nimeni nu poate sa-l nege azi 21 decembrie 2013 si niciodata.

    Si ma mai intreb: oare Demnitarii platiti evident din bani publici, nu ar trebui sa se bucure din punct de vedere penal tocmai in consecinta raspunderii si rasplatii pe masura , de circumstante agravante pentru faptele de coruptie sau pentru infractiunile facute in incercarea nelegitima de a-si conserva puterea care le-a fost conferita?

    • PS Incercati sa nu mai poluati blogul cu tot felul de dispute cretine. Spunti ceva cand chiar aveti ceva de spus.

      • Evident ca eu nu-mi pierd vremea cu voi si daca vreau sa caut un nick care sa merite folosesc find.

        • Ion adrian

          Tu nu vezi ca astia cer demisia lui Basescu si Ponta ????….chiar așa greu te prinzi ???

    • PS
      Cineva pe un alt blog sau poate ca aici mi-a vorbit in contextul postarii mele de mai sus referitoare la dreptul omului si cetateanului de a se revolta in anume situatii limita, cum de ex a fost la noi in decembrie 1989 si cum se poate ajunge prin tampenia si ticalosia actualei puteri, despre Declaratia de independenta a Statelor Unite din 1776 care in faimosul sau Preambul stipuleaza fara echivoc dreptul omului si cetateanului adica al poporului la revolta/revolutie, in acesti termeni:

      « Noi considerăm aceste adevăruri evidente, că toți oamenii sunt egali, că ei sunt înzestrați de Creator cu anumite Drepturi inalienabile, că printre acestea sunt Viața, Libertatea și căutarea Fericirii. Că, pentru a asigura aceste drepturi, Guverne sunt instituite printre oameni, izvorând puterile lor doar din consimțământul celor guvernați, Că atunci când orice Formă de Guvernare devine distructivă acestor scopuri, este dreptul poporului de a o modifica sau elimina, și să instituie nouă Guvernare, stabilindu-i fundația pe astfel de principii și organizandu-i puterile în asemenea formă, încât să le pară lor cel mai probabil să producă Siguranță și Fericire. »

      Este interesant ca nu reusesc sa gasesc textul integral al Declaratiei (nici Constitutia RSR nu se gasea inainte de 89, ca nu cumva sa-si cunoasca poporul subjugat drepturile formale, adica cele de jure oferite de aceasta, asa comunista cum era) si deasemeni nici postarea care imi reamintea de Declaratie nu mai este pe acest blog.
      De ce oare?

  14. mey prostamol uno !

    Observ că nu mi-ai ascultat sfatul , şi eşti tot la stadiul ăla când – încă – încerci marea cu dejtu’ … autosatisfăcându-ţi bruma de inteligenţă printr’o mişcare … brawniană ce-o crezi deşteaptă şi literară ! Tu crezi că dacă (doar) te freci de alţii devii automat mai deştept ? No way . Deşteptăciunea nu se ia , o ai sau nu . Prostia da , aia’i molipsitoare . Nu c’ai avea nevoie de mai multă …

    Oricum – nota bene , ai avut nevoie de-o juma’ de zi ca să te replici şi tu – în nota ta , fadă , comunistoidă – scriind un text fără greşeală , cu virgulili la locul lor , neagramat , înstrupţat pe alocuri cu ”jargoane de ferentari”… dar care nu spune nimic . De fapt , greşesc , spune cam totul . Citindu-te , m-am simţit ca-n orice seară de dinainte de ’89 , când dădeam drumul la televizor şi ascultam plictisită telejurnalul .

    Aşa că rămâne cum am stabilit : în seara asta te beau , şi dimineaţă îţi dau drumul ! Pe pereţi … sau într-un colţ al blogului . Sper să pot să ţin până dimineaţă . Na , acum am şi eu ocazia să aflu dacă’i adevărată reclama . Cum care reclamă ? Aia cu prostamol uno !

    • nostadamus, potoleste-te ca n-am chef sa ma las jignita nici macar de incercari. doar nu ne stim face to face…ca sa nu-ti repet cautarile tale entuziaste la adresa mea . gata, oftica-te si treci mai departe, nu ma interesezi deloc, a fost doar o verificare si nu-ti mai permit sa te interesezi despre mine pe internet. succes!

  15. ce nu poate reusi orice mason batos si plin de ritualuri intelectuale reuseste orice pastor izolat la mii de metri altitudine: sa dea nastere unui copil superdotat de cele mai multe ori. ce abureli mai poate spala creierul cand astfel de dovezi sunt clare?

  16. Ce mai place romanului sa dea din gura dupa ce vede la tv si mai aude pe la altii..atotstiutor frate

  17. Observ ca au inceput sa apara pe aici (mai rar, ce-i drept) tot felul de personaje “importante” (poate in ochii lor proprii), EUROPENI, deh, care ne dau noua, ignorantilor si mamaligarilor si “nerealizatilor” din Romania (adecatelea tuturor “nima-n drum”, dupa cum scriu ei cu un tupeu grotesc) tot felul de lectii de “democratie” (de boscheti) si capitalism (de tomberon).
    Acum multa lume, si de peste tot, de pe toate continentele, a ajuns sa afle ce inseamna cu adevarat “capitalismul” si “democratia”, bla-bla …
    Si oroarea unora ca “iuropenii” de mai sus este ca lumea (cam peste tot unde capitalismul e prezent) a inceput sa vada ADEVARUL in locul mucavalei igrasioase cu nume bombastic-pompieristic si poleite cu aur de trompeta.
    Asa ca nu e cazul sa ne mai prostiti pe fata, desteptii mamitzichii de IUROPENI !
    Ar fi cazul ca voi, acesti “realizati” (poate doar in mintea voastra) sa nu uitati de unde ati plecat, asta bineinteles in cazul in care v-a mai ramas vreo bruma de bun-simt, ceea ce tare ma indoiesc, daca am in vedere epitetele de care se pot “bucura” din partea voastra toti cei ramasi in Romania …
    Si mai ales sa nu uitati nici CU CE MISIUNI ATI FOST INSARCINATI CAND ATI AJUNS IN EUROPA VESTICA !
    Deci propun sa nu ne mai scoateti ochii cu “realizarile” voastre “iuropene” si cu faptul ca acolo ati fi “cineva” (de la “medici” la IT-isti), ca oricum nu va mai crede nimeni.
    “A fi realizat” (material/profesional/spiritual etc.) nu inseamna doar sa ai o bucata de paine mai alba (in occident sau oriunde), cand tu de fapt stergi la fooond persoane varstnice sau, si mai rau, speli cl.osete sau iti dai intalniri am.oroase in Place Pigalle (toata lumea stie cine-si da intalniri acolo).
    Dar deh, tie ca “iuropean” ti-e jena sa recunosti in fata romanilor cam ce faci prin “Iuropa” si atunci iti proiectezi frustrarile pe alte persoane.
    E stiut cui apartine aceasta strategie !
    Asa ca mai scutiti-ne cu “nerealizarile” si mamaligarii nostri si vedeti-va de treburile voastre murdare si oculte pe acolo pe unde-ati ajuns.
    Vai de capul vostru, dar mai ales vai de capul copiilor vostri, care din pacate nu-si vor putea alege alti parinti !

      • Bre,Fluturas clonat ….misiuni aveti voi ,să prostiti oamenii …apar clonele la comanda si cind trebuie 🙂 :)…iote ca nu vă tine …ieși in strada si striga pana nu mai poți …cin’ te tine ??!…..nu uita să iei cu tine si pe celalalt fluture clonat ,madam rena

        😆 😆 😆

        • Cand ti se termina vitriolul du-te la prima spiterie si fa-ti aprovizionarea, nu cumva sa scapi ocazia sa n-arunci cu venin.

          • 😆 😆 😆 😆

            Madam ….să stii că n-am nici un vitriol ….sunt un om foarte echilibrat si armonios interior …tot ce vă deranjeaza pe voi e ca vorbesc pe limba voastră …asta e una

            Doi …vă dau un sfat pentru clone ….bre ,cum dreaq se face ca voi nu apareti niciodata deodată ,decât pe rând ???… 🙂 :)…. Cind Hestia ,cind Rena ,cind…cind …dar ,niciodata împreuna 🙄

            Haidi pa,ca si așa am facut prea mult trafic azi … 🙂 🙂 🙂

    • Documentat raspuns!
      „sters la fund”
      Statistica:
      „In ultimele 10 luni au intrat in tara de la cei plecati la munca,peste trei miliarde de euro!”

    • Vai,vai,ce mi-a fost dat sa aud din gura unui concetatean de-l meu…..capitalismul e o farsa,deci pe duca,”traiasca comunitarismul” sub forma moderna raspandita de „elite”.

      Scuzati,nu i-am retinut numele stegarului comunist prezent la postul Nasul.Nici nu e nevoie,din cate se vede are deja un discipol plin de efervescenta revolutionara in persoana Hestiei.
      Domnita draga,romanii plecati in vest-indiferent ce meserie au- muncesc din greu ,isi pun toata capacitatea lor fizica sau intelectuala,nu-s pomanagii,nu-s asistati sociali(cu mici exceptii si cu metehmele comuniste invatate in tara).Acolo munca e munca,distractia e distractie,totul e facut cu responsabilitate .Sa nu-mi vinzi mie gogosi,familia mea se afla de 14 ani in Germania si s-a realizat si nu asteapta pomana de la nimeni.

  18. „rafinamentul” asta de tip batranesc cu stikere lipite pe coroane „vreau respect” in timp ce un mozart canta geniul printre bucate de palat a pacalit , umilit si ingenunchiat omenirea, iar azi pentru ca suntem cu atat mai multi, fiind tot atat de greu sa pastram acea fexibilitate naturala si sanatoasa oferita gratuit la nastere

  19. toate societatile secrete sunt morbide pur si simplu. nu te nasti cu boli psihice, ca sa fii supus apoi catre vindecare unor incercari initiatice care n-au fost niciodata gratuit oferite

    asta au uitat sa promoveze balcoanele lu’ peste, elitelor vremii. noi, ignorantii devenim consecinte ale tulburarii etaloanelor propuse de grupari cand punem botu la toate formele de snobism secretos
    http://www.youtube.com/watch?v=rWUnxmQ93jA

    cunoasterea e data la nastere gratuit:respiri, vezi, simti lumina si te bucuri ca inveti incet , incet cum sa te misti

  20. increderea in propriul sistem imunitar a fost confiscata prin viclenie.

    s-au inventat societati secrete bazate pe propriile interese privind materia, bogatia, confortul, luxul.

    no sa vezi niciodata niste oameni imbracati macar modest facand parte din societatile lui peste ascuns :))))

    • o confiscare, asa este
      nu ajungea ce au facut comunistii, a trebuit si desavarsirea „operei” facuta de nenorociti urmasi ai lor

      democratia originala …

      • Cristian,cu toate ca eu cred in libera initiativa si cinstita concurenra,n-am avut incredere niciodatqa in „capitalismul de cumetrie”inventat de Ilici.Oare a avut un moment corect de evaluare?Ma tem ca mai degraba s-a speriat de concurenta capitalista reala si a incercat sa lanseze un semnal de alarma pentru protejatii sai neocomunisti.Cine a castigat din aceasta confruntare e greu de apreciat din moment ce nici capitalistii „de sambata” nu se deosebesc de primii. Restul,cel infim doar supravietuieste.

  21. ma uit la filmul revolutiei

    si inteleg de ce nimeni nu va mai sprijini asa ceva vreodata. vorbeam ieri cu Night de compromiterea diferitelor idei bune, prin grosolane puneri in scena, voit grotesti, pentru ca acea idee buna, cand va veni, sa fie deja compromisa.

    dar aceasta este doar proces post imbolnavire, e un proces de control al unui organism deja bolnav

    dar marea punere in scena, PRIMA punere in scena – cea care a compromis exact esenta democratiei – POPORUL APARANDU-SI DREPTURILE … s-a derulat in prima parte a anului 1990

    dupa acea perioada acest popor nu a mai avut CU CE sa se apere. dupa aceasta perioada acest popor nu a mai avut DE CE sa se apere. increderea in propriul sistem imunitar, dupa aceasta perioada – a fost zero. iar rezultatele se vad

    un popor este asemanator unui organism, am mai spus-o. el are anticorpi.
    el este asemanator unui stup – el are luptatori

    acestia, anicorpii, luptatorii – au fost pasivizati in prima parte a anului 1990. organismul a fost, mai apoi, prada bolii, acestui cancer ca deja a invins, el a ajuns prada parazitilor

    acest organism, imbolnavit si slabit, la indemana oricarui parazit, intern sau extern, si fara posibilitai de autoaparare – nu poate deveni decat un asistat, aparat cu antibiotice, operat din cand in cand, pentru a fi tinut in viata, pentru a mai putea fi folosita casa lui … si pentru a fi folosit chiar el, in masura in care mai poate munci

    un popor care nu are anticorpi nu mai e popor, e doar o populatie controlata

    • va trece timp pana noi anticorpi vor fi creati … dar, mai ales, va trece mult timp pana acest popor isi va recapata increderea in propriul sistem imunitar

      aici trebuie lucrat, la aceasta incredere trebuie lucrt. ca cat ea va veni mai repede, cu atat timpul insanatosirii se va scurta

      singura solutie este proiectul de jos in sus, de la firul ierbii

      si, pana nu va fi facut acest proiect, cel care sa uneasca oamenii si sa le dea din nou incredere in comunitate – nimic nu se va schimba

      • De unde vrei tu insanatosire camd romanii sunt atat de divizati. Vezi pe aici ..unul hais, altul cea.

        • de asta si spun ca aici trebuie facut efortul

          si nu prin proiecte si angajamente politice – acestea nu mai functioneaza.
          trebuie gasit proiectul care sa re-uneasca oamenii, sa le re-cladeasca increderea in ei si in ceilalti. … dupa aceea se poate discuta si politic

          • Buna, Cristian!

            Din pacate, increderea in semeni n-a prea avut trecere niciodata (hai, ca sa nu fiu negativista zic: n-a prea avut trecere de multe ori) la neamul nostru. Tradarea are istorie glorioasa la noi. In plus fata de meteahna asta, anii de comunism ne-au adus in faza in care sa nu avem incredere nici in noi insine.

            Acum, peste astea, se adauga si lipsa de discernamant („toti sunt la fel”), lipsa de curiozitate („nu ma intereseaza ce fac, oricum nu pot schimba nimic”) si lipsa civismului. Nu mai adaug intoleranta, ca-mi da cantarul peste cap 🙂

            Mai avem multe etape de trecut. Pe unele le-am ars si, cred eu, si din cauza asta suntem unde suntem. Adica aici 🙂

            Cred eu ca, fiecare dintre noi, putem sa facem putin acolo unde suntem (in jur, cum zici tu) ca sa readucem increderea pe ordinea de zi 😀 Am putea incepe chiar de aici, chiar de azi 😀

            P.S. La noi e soare, optimismul e in floare! 😆

          • buna Laura
            ai dreptate, asta trebuie sa face noi, fiecare dintre noi
            de jur imprejur, oriunde suntem, in viata de zi cu zi, sau pe net

            incercarea mea e de a sfatui si pe cei ce pot face mai mult … pe ei ii stafuiesc sa caute un alt drum, decat cel deja cunoscut si aplicat din 89 incoace

        • @Gabriela
          „Culmea ipocriziei la mitingul de aseara. Pe unele scuturi ale jandarmilor erau banderole pe care scria : “noi vrem respect”.”

          Respect? Ei vor respect, pen’ ce? E de coma! Parerea mea e ca s-au asteptat la mult mai mult, d-aia au iesit cu tunul de apa la inaintare/intimidare si s-au facut de cacao. Si mai de cacao a fost ca batand in retragere au provocat un accident destul de grav in circulatie…Dumnezeu nu bate cu bota, se bat singuri, bota lor e propria prostie!

          Si stii ce mai cred eu, Gabi, apropro de divizarea asta? Asta e adevarata manipulare. Si e facuta de cei ce striga din toti rarunchii si se ratoiesc peste tot acuzand manipularea, dar ei sunt cei ce-o fac. Asta e si planul. Confuzeaza la greu, doar doar obtin ceea ce au in plan. De fapt cam fac…ceva…contra vantului! Si vantul nu le prea bate in panze.
          Cum dracu sa crezi si sa acuzi ca tot ce se intampla e planul, de ex. aseara, usl cand esenta a fost anti usl, anti ponta, in speta.Si nu numai (apropo si de Neamtu). Trebuie sa fii de-a dreptul cretin sa stai la tv (chipurile si pe alte meleaguri, desi am mari indoieli!) si sa dai verdicte de genul asta.

          • Neamtu a mai muscat-o odata si tot n-a inteles ca politicienii nu sunt doriti la aceste proteste. De altfel si masinile antenei 3 au fost scuipate. Tinta strigaturilor a fost mai mult pe Ponta dar ca au mai fost blagosloviti si altii..asta e. Oricum ce m-a frapat a fost prezenta multor persoane de varsta a 3-a care strigau la greu mai ceva ca tinerii impotriva lui Ponta si USL.

        • Madam Renata ,filozoafă agricultoare …habar n-ai de Psihologia Maselor …uite madam cum sta treaba

          Ce poți face cu o societate încărcată, gata de explozie? Un lucru pe cât de vechi, pe atât de eficient: eliberarea unei supape. Inventezi o mişcare, dai impresia că lucrurile scapă de sub control şi dozezi porţii generoase de revoluţie la televizor.

          Monitorizezi totul strict, iar când lucrurile tind să o ia razna, băieţii tăi aflaţi la faţa locului deturnează în timp util mişcarea către alte false ţinte.

          Poate vă întrebaţi cum poţi mişca o groază de oameni, cum poţi manipula în direcţia dorită o adunătură eterogenă. Ei bine, cu cât e vorba de mai mulţi, cu atât e mai simplu, iar cei care au habar de psihologia maselor ştiu bine la ce mă refer: gloata e imbecilă şi poate fi manipulată mai simplu decât un bou care trage la plug.

          Principiile generale ale protestelor din PV au fost de la început dubioase : toţi trebuie să dispară, toţi sunt o apă şi-un pământ; omorâţi politicienii, înlăturaţi tot sistemul.

          Iată o metodă genială de a lăsa lucrurile exact aşa cum sunt, de a nu face nicio schimbare, dar, în acelaşi timp, de a reduce tensiunea acumulată în animalul social.

          Lasă-i să mugească în număr controlat dându-le impresia că sunt liberi.

          Filmează-i şi multiplică nebun imaginea libertăţii lor pentru ca restul boilor să se elibereze în faţa televizorului, într-o mega-masturbare psihologică.

          Multiplică mesajele astfel încât fiecare să se regăsească într-unul din ele.

          Ajută-i să fie imbecili şi, mai mult, încurajează-i să rămâna aşa cum sunt. După ceva timp, răpuşi de oboseală(sau de câteva bâte ale poliţiei) se vor întoarce în bârlogurile lor infecte bucuroşi că au făcut revoluţie.

          O revoluţie în care nu s-a întâmplat nimic, dar care i-a eliberat de stress. Sunt numai buni, proaspeţi, având conştiinţa resetată şi creierul curăţat.

          Asta e arta revoluţiilor controlate! …….Capito ????

          • Salut, Night! Si unde mai punem că cei ce strigă deopotrivă, jos Băsescu şi jos Ponta, sunt exact pe gustul sistemului ticăloşit. Ei vor spune:
            – O.K, jos Băsescu, este visul nostru. Noi îl avem pe Antonescu (sau oricare altul). Si un electorat dresat. Voi pe cine aveţi?
            – O.K,jos Ponta. Sacrificăm pionul (Ponta) şi ne punem regina (Dragnea). Voi pe cine puneţi?

          • Din fericire ,oamenii nu s-au lăsat manipulati de nici un televizor …au iesit in strada in număr mare si s-a lamurit ca este o manipulare de cea mai joasa speță si si-au vazut de ale lor ,lasandu-i singuri pe manipulatori

            Credeți ca Nașul n-a știut de la început cu ce are de a face??? ….ce draqu de revolutie si rasturnare de sistem să faci cu ONG-uri sorosiste uslamiste ??? 😆 😆 😆

            Băi ,oamenii mai au si alte treburi de sărbători …cumpărături ,cadouri ,prieteni si familie ….cine dreaqu se uita la televizor in perioada asta??? ….din acest motiv au si pus protestele in aceasta perioada … 😆 😆 😆

            Trebuie sa fi neghiob să nu vezi asta si marea manipulare care se face .

            Protestele sunt ale USL ….se vede si din avion si-l vizează pe Presedinte …..n-au putut scăpa de el prin suspendari si vor la presiunea străzii ….doar el ii incomodeaza cel mai tare pe hotii si penalii astia de uslamisti …Punct

            Din fericire lumea nu pune botul ….:lol: 😆 😆

          • Exact Florine …scăpam de dreaqu si dam de tac’su …. Pe mine mă miră ca oamenii astia nu vad nimic …parca-s spalati pe creier …incredibil

          • mai taci boalii din gura cu ce vezi tu la tv..mai bine numara gondolele, poate lipseste vreuna

          • Serios ???….. 😆 😆 ….si ce manipulez eu mă rog frumos??!…..ia spune cu subiect si predicat .

          • in astea trei luni de proteste ai fost la vreuna sa vezi exact cum decurge si percepetia oamenilor?

          • Si care-i perceptia ,mă rog frumos???… 🙂 🙂

            Eu a vorbit la tel cu prieteni de-ai mei care au fost si au zis ca porcarie mai mare inca n-au vazut decât la lovitura de stat .

            Tu nu vezi ca au rămas doar oengistii sorosisti uslamisti si citiva naivi??

          • Dupa tine toti suntem usl-isti, masoni, oengisti, de-ai lui Soros. Crezi ca nu mai sunt romani cu constiinta in tara asta ?

          • Nu stiu ce sunteti ….e treaba voastra …fiti ce vreți ,dar atâta timp cind in Martea Neagră n-ați avut nimic de zis aici ,toti ați fost mucles in frunte cu Nașu ,pot să cred ce vreau …Nu???.

            Mi se pare dubios ca in acea Marți ați dispărut toti ,parca la comanda … :). 🙂

          • mai baiete..daca toata lumea ar sta pe strazi non stop cine ar mai muncii ? dar tu ce faci pentru tara asta ..concret?

          • Haidi bre,tu care esti foarte activa pe blog ,dupa o perioada de pauza … 🙂 …exact atunci ai avut treaba …mă lesi?

            Spune la prosti chestia asta …. 🙂

            Da tu ce faci ???…

          • Io,demontez manipulari ….pe mai multe siteuri ,cam asta pot face departe de tara mea ……daca ,as fi acasă ,probabil ca as face si altceva cu mai mulți care gandesc ca mine …

          • Voi astia cu hei-rupul de pe aici sunteti exact ca politicienii de dreapta care nu exista. Mai o tentativa de aparitie nechemata, mai un ravasel ca
            poate-i baga cineva si pe ei seama, iar daca iese ceva sunt primii care-si aroga marile merite.

          • Hahahahahahaha …io sunt cu hei-rupul ????….stai bre linistita ,nu intenționez să-l întrec pe Nașu ‘ si nici să-i fac concurenta…..cine dreaq crezi ca citește p-acilea decât noi … :). 🙂 …daca ziceai si tu de celălalte siteuri pe unde mă preumblu ….

          • Mister intunecatule,
            Care dintre ele?
            Tot ce vrei sa devoalezi tu din “cunostintele profunde” de care crezi ca beneficiezi se reduce la :

            “adunătură eterogenă
            gloata e imbecilă
            bou care trage la plug.
            animalul social.
            să mugească
            restul boilor
            mega-masturbare psihologică.
            imbecili
            bârlogurile lor infecte”

            Asta e de fapt marea ta durere, asta e parerea ta depre romani si Romania? Stii tu cine mai foloseste un asa limbaj? Hm.Grav.

          • Madam Renata …..ai ceva de zis argumentat la ce-am postat, vis a vis de Revolutiile controlate ???!

            Daca nu …si vad că nu …Bye !!!!

          • De ce dispari comentule?
            night,te salut! :LOL:

            M-am convins demult care sunt mecanismele manipularii.Cand apare cate o voce aparent dizidenta,poti fi sigur ca s-a infiltrat in grupul protestatarilor,altfel era din start excizat.
            Din cate am contestat eu erau grupuri de denonstranti a caror idee de coeziune era solidara…..aparitiile unor solitari era evident ca erau intrusi agitatori cu mesaje transmise sub comanda.

            Cine a avut ochi limpezi a vazut,cine nu,a manifestat in stil comunist dupa…turma.

          • nightmare,
            si impresia mea a fost aceasta:profitam de nemultumirile agravate odata cu venirea iarnii( cei de la putere-subiectii) si de prostaveala multimii care nu stie de unde le vine raul si strecuram printre manifestanti picatura otravita:de tot ce misca in tara asta e vinovat ocupantul de la Cotroceni.Si se bazau desigur pe mil. romanilor (participanti la referendum vara trecuta) cifre masluite si care au avut initial impactul dorit.Pana la urma socoteala nu le-a iesit,nu toti oamenii sunt cu creierele spalate si mai mult,s-a dovedit minciuna grosolana vehiculata cu nr. referendarilor.

  22. Culmea ipocriziei la mitingul de aseara. Pe unele scuturi ale jandarmilor erau banderole pe care scria : „noi vrem respect”.

    • Ca sa atate spiritele… Aveau nevoie disperata de violente, chiar si inscenate, drept acoperire pentru o interventie cat mai brutala. Sa nu uitam cum au actionat la Pungesti – unii din ei, „in civil”, diseminati printre protestatari, zvarleau cu pietre si mardeiasii interveneau instantaneu. Apoi stateau „la o tigara” de vorba in spatele masinilor…

  23. Dacă vreţi să aflaţi întreaga poveste, daţi un sms la numărul121,tarif normal, şi imediat ve-ţi fi contactat de unul din colaboratorii noştri!

  24. cel mai mult ma bucurau formele de poveste in turta dulce cand eram eu mica si langa parinti. in ardeal, da, imi amintesc ca erau viu colorate turtele si purtau cateodata o micuta oglinda

    nici un mantuit de best seller nu m-a bucurat atat de mult ca un praslea de basm

  25. „ne dati, ori nu ne dati”, dar ce pui tu pe crengutele bradului ca astfel sa-ti lumineze sanatos?!

    nu poti lasa un prunc luminos tot timpul sa faca asta in locul tau, mai ales ca el devenind mare a lasat cu totul si cu totul alte invataminte.

  26. ar trebui sa scoatem bradul ca referinta de craciun. am simtit de mica, ca el bradul, centru spiritual al unitatii familiei e eclipsat de colinde

Comentariile sunt închise.