BLOG >>

hotnews.ro


Publicat: 6 Oct 2011, 11:04 Actualizat: acum 5 ani comentarii

  

Radu Moraru: Incep sa ma gindesc ca sint presiuni politice la baza deciziei lui Zoltan Teszari de a distruge 10 TV

 

Radu Moraru, managerul postul 10 TV detinut de RCS&RDS, a declarat miercuri pentru HotNews.ro ca ia in calcul inclusiv „ipoteza presiunilor politice” in ceea ce priveste situatia postului. „Au dat oamenii afara, chiria sediului e neplatita, nu se mai intimpla nimic acolo. Iar eu nu reusesc sa-l gasesc pe marele miliardar Teszari la sediul lui din Budapesta, unde ma aflu acum. E acelasi om care a venit la mine acasa, a mincat mincare facuta de mama mea, si acum nu pot sa stau de vorba cu el”, a spus Moraru.

Ziaristul a mai spus ca incearca in zadar sa obtina explicatii de la Zoltan Teszari, actionarul majoritar RCS, despre concedierea angajatilor de la 10 TV care a avut loc la inceputul acestei saptamini.

„Aici, in Budapesta, nu se poate purta asa cu angajatii. In Romania insa isi permite sa-i trateze ca pe sclavi, i-a dat afara, desi aveam un contract pe cinci ani. Iar 10 TV avea, dupa doar citeva saptamini de emisie, o audienta mai mare decit DigiSport 1 si 2, posturi in care a investit 150 de milioane de euro”, a mai declarat Radu Moraru, care a realizat si emisiunea Nasul la postul controlat de RCS&RDS.

Moraru si-a anuntat intentia de a lansa blogul nasul.tv pentru a relata relatia cu conducerea companiei din telecom.

Reprezentantii RCS&RDS contactati de HotNews.ro au refuzat sa comenteze afirmatiile lui Radu Moraru.

Reamintim ca postul 10 TV a fost lansat pe 10 decembrie 2010, Radu Moraru si emisiunea Nasul fiind imaginea noii televiziuni din portofoliul RCS&RDS. Moraru a plecat impreuna cu echipa sa de la B1 TV, post unde a realizat emisiunea timp de zece ani.​